AT&T تقریباً برای همه مشتریان یک نقض بزرگ داده داشت

این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک اعلانی از AT&T دریافت کنید تا به شما اطلاع دهد که آنها یک نقض بزرگ داده داشته اند. مقیاس داده های دزدیده شده بسیار بزرگ است، زیرا تقریباً بر همه مشتریان، هر دو تلفن ثابت، تأثیر می گذارد و بی سیم.

در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

در آوریل سال جاری، AT&T اعلام کرد که دریافته است که داده‌های مشتری به طور غیرقانونی در یک پلتفرم ابری شخص ثالث دانلود شده است. این داده‌ها شامل سوابق تماس‌ها و پیامک‌های مشتریان تلفن همراه، مشتریان اپراتورهای MVNO آن‌ها و افراد تلفن ثابت «که با آن شماره‌های تلفن همراه تعامل داشتند» بود. سوابق مربوط به یک دوره زمانی از ۱ می ۲۰۲۲ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۲ و همچنین ۲ ژانویه ۲۰۲۳ است.

به گفته AT&T، داده ها نمی کند حاوی محتوای تماس‌ها یا پیامک‌ها، اطلاعات شخصی (مانند شماره‌های تامین اجتماعی، تاریخ تولد و غیره) یا مهرهای زمانی. اگرچه نام‌هایی دارد، اما AT&T از شما می‌خواهد که بدانید به هر حال آن اطلاعات اغلب در دسترس عموم است، که عجیب است. AT&T همچنین معتقد نیست که داده های دزدیده شده در دسترس عموم باشد.

خب الان چه خبره؟ AT&T می‌گوید که با مجریان قانون کار می‌کنند تا افرادی که مسئول نقض داده‌ها هستند را دنبال کنند و آنها نقطه دسترسی مورد استفاده را ایمن کرده‌اند.

چگونه می دانید که تحت تأثیر قرار گرفته اید؟ خوب، «تقریباً همه» مشتریان به این معنی است که اگر در تاریخ‌هایی که در بالا ذکر کردیم، مشتری AT&T بوده‌اید، احتمالاً چنین بوده‌اید. AT&T همچنین در صورتی که تحت تأثیر پیامک، ایمیل و نامه ایالات متحده قرار گرفته اید، با شما تماس خواهد گرفت.

برای اطلاعات بیشتر، AT&T پورتالی راه اندازی کرده است تا به سوالات شما پاسخ دهد و نقاط تماس را ارائه دهد. می توانید به آن سایت دسترسی داشته باشید اینجا.

// AT&T


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/12/att-had-a-big-data-breach-for-nearly-all-customers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *