AWS یک رایانه شخصی جیبی جدید را نشان می دهد که صرفاً برای تجارت است

AWS یک رایانه شخصی جیبی جدید را نشان می دهد که صرفاً برای تجارت است

کامپیوتر کاری بعدی شما می‌تواند به اندازه‌ای کوچک باشد که پس از انتشار جدید خدمات وب آمازون، آن را در جیب خود به خانه ببرید (AWS).

این غول محاسبات ابری، پیش از رویداد AWS re:Invent 2023 خود در این هفته، از آمازون WorkSpaces Thin Client جدید پرده برداری کرده است، یک رایانه شخصی به اندازه یک پینت که ایده آل برای کار هیبریدی و دسکتاپ مجازی ابزار.

Thin Client جدید از پیشنهاد پخش جریانی مکعب Fire TV شرکت آمازون مدل سازی شده است، اما همچنان دارای یک پردازشگر محاسباتی بزرگ است و یک پردازنده هشت هسته ای با حداکثر سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، خروجی های USB و HDMI را ارائه می دهد. . و اتصالات بلوتوث، همه فقط برای هر دستگاه ۱۹۵ دلار.

AWS Thin Client

AWS می‌گوید راه‌اندازی جدید با در نظر گرفتن صرفاً سازمانی طراحی شده است و به کاهش هزینه‌های فناوری کمک می‌کند و در عین حال امنیت بیشتری را نیز فراهم می‌کند، و خاطرنشان می‌کند که بسیاری از لپ‌تاپ‌های ارسال شده به کارگران راه دور یا هیبریدی به سادگی هرگز بازگردانده نمی‌شوند و هزینه‌های زیادی برای جایگزینی کسب‌وکارها تحمیل می‌شود.

ملیسا استین، مدیر محصول برای محاسبات کاربر نهایی در AWS گفت: «مشتریان به ما گفتند که به دستگاهی ارزان‌تر، به ویژه در محیط‌های با گردش مالی بالا، مانند مراکز تماس یا پردازش پرداخت، نیاز دارند.

ما به دنبال گزینه‌هایی گشتیم و متوجه شدیم که سخت‌افزاری که برای Amazon Fire TV Cube استفاده می‌کنیم، تمام منابع مورد نیاز مشتریان برای دسترسی به دسکتاپ مجازی مبتنی بر ابر خود را فراهم می‌کند. بنابراین، ما یک پشته نرم‌افزاری کاملاً جدید برای آن دستگاه ساختیم، و از آنجایی که این کار را انجام دادیم. “نباید سخت افزار جدید طراحی و بسازیم، ما این پس انداز را به مشتریان منتقل می کنیم.”

این دستگاه که بنا بر گزارش‌ها راه‌اندازی آن تنها پنج دقیقه طول می‌کشد، با اعتبار کاربر و مجوزهای از پیش تعیین شده قبل از ارسال مورد، در ابتدا فقط از خدمات خود آمازون پشتیبانی می‌کند، از جمله فضاهای کاری AWS پلت فرم دسکتاپ مجازی استریم شده، مرورگر راه دور وب AWS WorkSpaces و سرویس برنامه های منتشر شده AWS AppStream.

برای کاربران پس از کمی قدرت بیشتر، یک هاب اختیاری که به شما امکان استفاده از مانیتور دوم را می‌دهد می‌تواند با قیمت ۲۸۰ دلار متعلق به شما باشد، اگرچه برای مدیریت، نگهداری و نظارت بر هر دستگاه ماهیانه ۶ دلار هزینه وجود دارد، و همچنین هزینه مجازی اصلی را نیز پرداخت می‌کنید. سرویس دسکتاپ

Amazon Workspace Thin Client هم اکنون از طریق پلت فرم تجاری آمازون این شرکت برای سفارش در دسترس است. در ابتدا فقط در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و اروپا در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و پس از آن بازارهای دیگر به زودی عرضه خواهند شد.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/aws-reveals-a-new-pocket-sized-pc-that-is-strictly-for-business

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *