Baldur’s Gate 3 اوایل سال آینده نسخه فیزیکی فانتزی Deluxe را دریافت می کند

اگر Baldur’s Gate 3 را آنقدر دوست دارید که فقط می خواهید آن را در آغوش بگیرید و ببوسید و در شب آن را زیر بالش خود قرار دهید (قابل درک است)، می خواهید شروع به پر کردن لب های چروکیده خود برای عمل کنید. توسعه دهنده Larian اعلام کرده است که اوایل سال آینده یک نسخه فیزیکی فانتزی از RPG تحسین شده خود را برای ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر خواهد کرد.

Baldur’s Gate 3 در ظاهر یک نسخه Deluxe ویژه که شامل مجموعه ای کامل از خوبی های فیزیکی است، وارد قلمرو جسمانی خواهد شد. خود بازی وجود دارد که در سه دیسک برای Xbox Series X/S، دو دیسک برای PS5 و یک دی‌وی‌دی روی رایانه شخصی عرضه می‌شود – اگرچه این فقط شامل یک برنامه دانلود کننده سفارشی با کلید Steam است.

با حرکت به سمت چیزهای فیزیکی جذاب، Baldur’s Gate 3’s Deluxe Edition شامل سه سی دی حاوی موسیقی متن اصلی بازی، یک نقشه دو طرفه، دو وصله با طرح های Flaming Fist و Mark of the Absolute، یک پوستر برجسته به همراه ۳۲ استیکر با ویژگی های بازی است. شخصیت‌های اصلی، برخی هیولاهای نمادین D&D و موارد دیگر.


چند نکته برتر Baldur’s Gate 3 از تیم ویدئویی Eurogamer.

همه اینها در یک جعبه مقوایی طراحی شده به سبک Baldur’s Gate 1 & 2 عرضه می شود و با برخی از لوازم جانبی دیجیتال نیز همراه خواهد بود. آیتم‌های قابل استفاده در بازی عبارتند از: بسته آیتم Divinity، بسته آهنگ بارد، کیسه ماجراجو، پوسته تاس انحصاری، به‌علاوه نقاشی‌هایی از Rivellon، با الهام از Divinity: Original Sin 2. علاوه بر این، نسخه Deluxe شامل نسخه دیجیتالی موسیقی متن است. یک کتاب هنر دیجیتال، به علاوه برگه های شخصیت دیجیتالی برای چاپ.

نسخه فیزیکی Deluxe Baldur’s Gate 3 زمانی که در سه ماهه اول ۲۰۲۴ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی منتشر شود، ۷۹٫۹۹ یورو/۷۹٫۹۹ دلار آمریکا قیمت خواهد داشت. اگر وسوسه شدید پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در وب‌سایت Larian باز است – فقط توجه داشته باشید که هزینه های حمل و نقل اضافی، هزینه های گمرکی، مالیات و عوارض ممکن است اعمال شود.

اخبار نسخه فیزیکی Baldur’s Gate 3 در حالی منتشر می شود که Xbox Series X/S صبورانه منتظر شنیدن زمان عرضه آن بر روی پلتفرم مورد نظر خود هستند. خبر خوب این است که لاریان اخیراً تایید کرده است تاریخ انتشار Xbox در مراسم The Game Awards امسال اعلام خواهد شد در ۸ دسامبر؛ خبر بد این است که جوایز بازی هنوز کمی بیش از سه هفته باقی مانده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/baldurs-gate-3-is-getting-a-fancy-physical-deluxe-edition-early-next-year

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *