Baldur’s Gate 3 و زمان اجرای آن در آخرین قسمت South Park مورد توجه قرار می گیرد

استودیوی Larian که سازنده بازی Baldur’s Gate 3 است، پس از اینکه آخرین قسمت آن یک شوخی در مورد RPG مورد تحسین منتقدان داشت، اصلاح زبان در پارک جنوبی را صادر کرد.

این اپیزود که “South Park: Joining the Panderverse” نام دارد، کارتمن را در یک واقعیت جایگزین می بیند که در آن او این واقعیت را نفرین می کند که نمی تواند ۵۰ ساعتی را که در دروازه بالدور ۳ در چند جهان سرمایه گذاری کرده است، پس انداز کند.

دروازه Baldur’s 3 برای آدمک‌ها: اصول اولیه برای هر چیزی که باید بدانید (اما می‌ترسیدید بپرسید)در یوتیوب تماشا کنید

کارتمن – با بازی Janeisha Adams-Ginyard، فقط برای اینکه کمی سردرگم شود – می پرسد: “آیا بازی های ذخیره شده از چند جهان عبور نمی کنند؟” که استن تأیید می کند: “بازی های ذخیره شده حتی بین رایانه های شخصی و PS5 تلاقی نمی کنند – چرا آیا آنها بین چند جهان عبور می کنند؟”

بخشی از این تبادل را در کلیپ زیر مشاهده می کنید:

“در حالی که ذخیره‌های Baldur’s Gate 3 نمی‌توانند از موانع چندجانبه عبور کنند، ما می‌توانیم تأیید کنیم که آنها واقعاً بین رایانه شخصی و PS5 منتقل می‌شوند.” استودیو مدت کوتاهی پس از پخش این قسمت در ایالات متحده، از طریق یک توییت گستاخانه به حساب رسمی South Park Twitter/X گفت.

همانطور که توسط PC Gamerکلیپ بالا به‌طور کامل تمام قسمت اصلی Baldur’s Gate 3 را در بر نمی‌گیرد، بنابراین اگر می‌خواهید قسمت کامل را تماشا کنید، بریتانیایی‌ها می‌توانند آن را امشب (شنبه ۲۸ اکتبر) در Paramount+ تماشا کنند.

سرعت دوندگان ICYMI، Baldur’s Gate 3 هنوز هستند در تلاش برای دیدن اینکه چقدر سریع می توانند در بازی رابطه جنسی داشته باشندو هفته گذشته یک بازیکن موفق شد از سد دو دقیقه ای عبور کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/baldurs-gate-3-and-its-mammoth-run-time-get-a-mention-in-the-latest-south-park-episode

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *