BLUETTI محصولات ویژه جمعه سیاه را با یک نیروگاه کاملاً جدید عرضه می کند

هرگز زمان بهتری برای انتخاب گزینه های برق پایدار و قابل حمل وجود نداشته است، به خصوص با BLUETTI که چند پیشنهاد عالی برای جمعه سیاه، به علاوه یک تخفیف انحصاری ارائه می دهد – که در عرض یک ثانیه بیشتر به شما خواهیم گفت. این معاملات همچنین همزمان با عرضه جدید این برند، با معرفی ژنراتور خورشیدی قابل حمل BLUETTI AC200L و نیروگاه است. دارای خروجی ۲۴۰۰ وات، ظرفیت ۲۰۴۸ وات ساعت و ورودی خورشیدی ۱۲۰۰ وات برای شارژ سریع. این یک تازه وارد شیک است که می تواند در حالت PowerLifting تا ۳۶۰۰ وات برای نیازهای انرژی گسترده و در عین حال سازگار شما تقویت شود. اطلاعات بیشتر در مورد آن ایستگاه جدید و معاملات عالی در زیر.

برای مدت محدود، از ۱۷ نوامبر تا ۳۰ نوامبر، خوانندگان Digital Trends می توانند از کد کوپن استفاده کنند. DT100 در هنگام پرداخت برای دریافت ۲۰ دلار تخفیف اضافی. بله، این کد با معاملات موجود جمعه سیاه همراه است.

AC300+B300 با کیت یکپارچه سازی خانگی ۱۲۰ ولت رایگان — ۲۷۹۹ دلار، ۳۴۱۸ دلار بود

BLUETTI محصولات ویژه جمعه سیاه را با یک نیروگاه کاملاً جدید عرضه می کند
بلوتی

این نیروگاه قابل حمل می‌تواند به عنوان منبع اصلی برق شما، در زمان قطع یا رویداد، در حدود ۲۰ میلی‌ثانیه جابجا شود. این سریع است، اما همچنین تضمین می کند که هرگز در تاریکی کامل رها نخواهید شد. به لطف B300 که دو تا چهار باتری می توانند به آن متصل شوند، ظرفیت مقیاس پذیری را از طریق باتری های افزودنی ارائه می دهد. با شروع ۳,۰۷۲ وات ساعت، می توانید تا ۱۲,۲۸۸ وات ساعت را در مجموع افزایش دهید، که برای شارژ تمام لوازم ضروری خانه مانند یخچال، تهویه مطبوع و غیره کافی است. بعلاوه، می‌توانید پنل‌های خورشیدی را وصل کنید تا از طریق انرژی خورشیدی پایدار خورشید، در مجموع تا ۲۴۰۰ وات شارژ خورشیدی، آن را شارژ کنید. این معامله با کیت یکپارچه سازی خانه BLUETTI به صورت رایگان ارائه می شود – ارزش ۶۱۹ دلار.

در همه چیز از لپ‌تاپ و تبلت، قهوه‌ساز و تصفیه‌کننده هوا، و مجموعه‌ای از فناوری‌های اپل مانند iPad، Apple Watch و حتی جدیدترین مک‌بوک‌های M3، و همچنین لوازم ضروری خانه هوشمند مانند Amazon Echo و لامپ‌های هوشمند صرفه‌جویی کنید.

AC500 + B300S با پنل خورشیدی PV380W رایگان — ۴۷۹۹ دلار، ۵۲۹۸ دلار

آیا می خواهید مطمئن شوید که می توانید تقریباً هر چیزی را در خانه خود اجرا کنید، از چراغ ها و لوازم خانگی گرفته تا یک سیستم سینمای خانگی برای سرگرمی؟ این ترکیب ۵۰۰۰ وات خروجی یا ظرفیت ۳۰۷۲ وات ساعت را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند یک یخچال ۸۰۰ واتی را تا سه ساعت در هنگام قطع برق تامین کند. ظرفیت آن نیز تا ۱۸۴۳۲ وات ساعت قابل افزایش است، به علاوه با مجموعه ای مناسب از پنل های خورشیدی، ۳۰۰۰ وات قابلیت شارژ خورشیدی را دریافت می کنید. این معامله با پنل خورشیدی PV380 به صورت رایگان ارائه می شود – به ارزش ۷۹۹ دلار.

نیروگاه خورشیدی قابل حمل جدید BLUETTI AC200L – 1,499 دلار، ۱,۶۹۹ دلار

بلوتی

چیزهای زیادی در مورد این تازه وارد قابل حمل و شیک وجود دارد، مانند توانایی آن برای شارژ سریع در ۹۰ دقیقه بدون نیاز به آداپتورهای اضافی. حالت ECO به صرفه جویی در مصرف باتری کمک می کند و عملکرد UPS به شما این امکان را می دهد تا مطمئن شوید که وقتی در وسط کار مهمی هستید، مانند کار یا یک فیلم خوب، برق روشن می ماند. توان ۲۴۰۰ وات را ارائه می دهد که می تواند در حالت PowerLifting به ۳۶۰۰ وات افزایش یابد. ظرفیت ۲۰۴۸ وات ساعتی را می توان تنها با استفاده از یک شارژر خورشیدی ۱۲۰۰ واتی در حدود دو ساعت به طور کامل شارژ کرد – چقدر دیوانه کننده است؟ از ۱۷ نوامبر تا ۳۰ نوامبر، نیروگاه AC200L با قیمت ویژه ۱۴۹۹ دلار در دسترس است. با کد تبلیغاتی اختصاصی DT20 شما می توانید ۲۰ دلار اضافی نیز پس انداز کنید.

نیروگاه خورشیدی قابل حمل AC200MAX – 1299 دلار، ۱۵۹۹ دلار

بلوتی

AC200MAX یک محصول شاخص، تقریباً برای هر سناریو، اشکال یا اشکالی عالی است. در صورت قطعی، تمام نیازهای شما را پوشش می دهد، اما اگر در جاده یا خارج از شبکه هستید، در آنجا نیز تحت پوشش هستید. این دستگاه دارای ظرفیت ۲۰۴۸ وات ساعت با خروجی ۲۲۰۰ وات است که برای ماجراجویی های RV، زندگی ون و گلمپینگ ایده آل است. پنل جلویی دارای ۱۶ خروجی برای پوشش هر چیزی است که می خواهید یا نیاز دارید. به علاوه، مصرف انرژی خورشیدی موثر ۹۰۰ وات به این معنی است که می‌توانید آن را از طریق پنل‌های خورشیدی بدون وقفه شارژ و تغذیه کنید، یا می‌توانید ظرفیت آن را با باتری انبساطی B230 یا B300 افزایش دهید. با امکانات اضافی، می توانید ظرفیت آن را تا ۸۱۹۲ وات ساعت افزایش دهید.

نیروگاه خورشیدی قابل حمل AC180 – 649 دلار، ۹۹۹ دلار بود

بلوتی

اگر به چیزی نیاز دارید که در مورد قابلیت حمل، قالب را بشکند، این همان است. وزن AC180 حدود ۳۷ پوند است، که برای سوار شدن در سفر یا همراه با شما در برخی از ماجراهای عالی عالی است. همتای آن، AC180P، نیز به همان اندازه قابل حمل است. هر دو قدرت ۱۰۰۰ وات یا ۲۷۰۰ وات را در حالت PowerLifting ارائه می دهند. شما یا ظرفیت ۱۱۵۲ وات ساعت در AC180 یا ظرفیت ۱۴۴۰ وات ساعت در AC180P دریافت می کنید، بنابراین این انتخاب شماست که چقدر نیاز دارید. ویژگی‌های پاسخگو UPS پشتیبان‌گیری قابل اعتمادی را در صورت قطعی یا زمانی که شبکه در دسترس نیست ارائه می‌دهد.

نیروگاه قابل حمل AC70 – 499 دلار، ۵۹۹ دلار بود

بلوتی

طراحی شده برای ماجراجویان و کاشفان، با الهام از

، AC70 نسخه ارتقا یافته ای است که برای فضای باز و فراتر از آن آماده است. خروجی پیوسته ۱۰۰۰ وات و در حالت PowerLifting تا ۲۰۰۰ وات ارائه می دهد. ظرفیت ۷۶۸ وات ساعت نیز به خصوص برای چیزی در این اندازه کم نیست. می توانید یک دوربین ۱۵ واتی را تا ۴۵ بار شارژ کنید یا یک دستگاه CPAP 40 واتی را به مدت ۱۲ ساعت روشن نگه دارید. نیاز به قدرت بیشتری در یک خرج کردن دارید؟ پانل ها را به ورودی خورشیدی ۵۰۰ وات وصل کنید تا در عرض دو ساعت شارژ کامل شود. در حال حاضر، این قابل توجه است. اما نه به اندازه این معامله جمعه سیاه.

بسته مولد و پنل خورشیدی AC2A + PV120 – 399 دلار، ۵۴۸ دلار بود

این بسته بهترین ترکیب قدرت و قابلیت حمل است تا ماجراجویی های شما را به سطح بعدی برساند. این دستگاه دارای نیروگاه قابل حمل AC2A با ظرفیت ۲۰۴٫۸ وات ساعت با پنل خورشیدی ۱۲۰ وات PV120 برای شارژ سریع خورشیدی در هر مکانی است. علیرغم اندازه جمع و جور آن، ۳۰۰ وات برق متناوب و ۶۰۰ وات برق از باتری قابل کنترل خود ارائه می دهد. شش پورت گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد، از جمله درگاه USB-C 100 واتی برای شارژ سریع تلفن، لپ تاپ یا تبلت. با استفاده از این مجموعه می توانید هر جایی را بردارید و بروید و دیگر نگران برق نباشید.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/dtdeals/bluetti-ac200l-generator-black-friday-deals-november-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *