Bodies یکی از محبوب ترین برنامه های نتفلیکس در حال حاضر است. این است که چرا باید آن را تماشا کنید

فقط بیش از یک هفته پس از اولین نمایش، سریال علمی تخیلی جدید بدن در میان محبوب ترین نمایش ها در نتفلیکس. این سریال بر اساس سال ۲۰۱۴ ساخته شده است بدن کمیک نویسنده سی اسپنسر و هنرمندان دین اورمستون، تولا لوتای، مگان هتریک و فیل وینسلید. اما نگران نباشید که باید به مطالعه خود ادامه دهید. هر چیزی که باید بدانید در خود نمایش وجود دارد.

پل تومالین اقتباس شد بدن برای تلویزیون، و او گروهی از کهنه‌کارها و ستاره‌های باتجربه از جمله جیکوب فورچون-لوید را گرد هم آورد. شیرا هاس، آماکا اوکافور، کایل سولر، گرتا اسکاچی، تام مادرزدیل، مایکل جیبسون و استیون گراهام. بر اساس بازی آنها در اینجا، اگر برخی از این بازیگران در هالیوود هجوم آوردند، خیلی شوکه نشوید. هاس قبلاً نقشی را در آن بازی کرده بود کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع ماه ها قبل از اکران این نمایش این فقط به او در راه رسیدن به چیزهای بزرگتر کمک می کند.

ما سه دلیل را به اشتراک می گذاریم که چرا باید تماشا کنید بدن بر نتفلیکس. حتی ممکن است به یکی از نمایش های مورد علاقه جدید شما تبدیل شود.

رمز و راز خم شدن زمان واقعاً جذاب است

نتفلیکس

مثل اکثر اسرار بدن با کشف جسد مرده شروع می شود. در این مورد، مردی برهنه است که به چشم گلوله خورده است و خالکوبی مشخصی روی مچ دست چپ خود دارد. پیچ و تاب این است که جسد یکسان در یک مکان در چهار دوره زمانی مختلف کشف شده است: ۱۸۹۰، ۱۹۴۱، ۲۰۲۳، و ۲۰۵۳٫

این چطور ممکن هست؟ برای کارآگاهان در هر دوره زمانی، حل این پرونده حتی دشوارتر است زیرا آنها متوجه نمی شوند که قربانی آنها به نوعی به نظر می رسد همزمان در چهار نقطه مختلف از زمان وجود داشته باشد. از آنجا، این پرونده پیچش‌ها و چرخش‌های عجیب‌تری به خود می‌گیرد و مخاطب را با راز دیگری به تأمل می‌اندازد: چگونه بریتانیا تا سال ۲۰۵۳ تحت کنترل یک رژیم فاشیستی قرار گرفت؟

بدن ها عملکرد فوق العاده ای دارند

نتفلیکس

هیچ کدام از اینها جواب نمی دهد اگر مخاطب هیچ احساسی نسبت به شخصیت های اصلی نداشته باشد. این درسی است که بسیاری از برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی رازآلود هنگام گفتن داستان‌هایشان از بین می‌روند. معماهای غیرقابل توضیح راه خوبی برای جذب مخاطب هستند، اما این افراد در داستان هستند که واقعا مهم هستند.

بازرس کارآگاه آلفرد هیلینگهد (سولر) قلعه را در سال ۱۸۹۰ نگه می دارد، گروهبان کارآگاه چارلز وایتمن (فورچون-لوید) متعلق به سال ۱۹۴۱ است، و کارآگاه گروهبان شاهارا حسن (آماکا اوکافور) در سال ۲۰۲۳ امروزی زندگی می کند. (هاس) که به عنوان جانشین تماشاگر در دنیای آینده ۲۰۵۳ خدمت می کند. بسیاری از این نمایش به میپل وود بستگی دارد، و هاس چهره ای فوق العاده رسا دارد که در طول اجرای هشت قسمتی به خوبی از آن استفاده می کند. هر چهار این شخصیت ها توسط بازیگرانشان خوب بازی می کنند، اما هاس به راحتی برجسته است.

فراتر از کارآگاهان، نوبت استفن گراهام به عنوان فرمانده مانیکس، سلاح دیگری در زرادخانه این نمایش است. گفتن بیشتر در مورد شخصیت گراهام به معنای فاش کردن بیش از حد است. در حال حاضر، فقط می گوییم که او به شکلی به یاد ماندنی به طور کامل در نقش زندگی می کند.

داستان پایان های آزاد خود را به شکلی رضایت بخش به پایان می رساند

نتفلیکس

بخش واقعاً سرگرم کننده این نمایش، تماشای پیوندهای آشکار بین چهار دوره زمانی است، به خصوص زمانی که کارآگاهان مختلف به این نکته اشاره می کنند که تحقیقات آنها از حالت عادی دور خواهد بود. این یک رویداد متحول کننده زندگی برای همه کسانی است که درگیر هستند، با پیامدهای بسیار نگران کننده برای هر نقطه از زمانی که آن را لمس می کند.

هیچ فایده ای ندارد که به شما بگوییم نمایش چگونه به پایان می رسد، زیرا قطعنامه ها شایسته تجربه مستقیم هستند. بدون اسپویلر می توان گفت بدن یک داستان کامل را از ابتدا تا انتها بیان می کند. این یک سریال محدود است که از استقبال خود نمی‌گذرد، و پاسخ به رازهایی را می‌دهد که کشف می‌کند. گاهی اوقات، این یک چیز نادر در تلویزیون است.

تماشا کردن بدن بر نتفلیکس.

توصیه های سردبیران







ما سه دلیل را به اشتراک می گذاریم که چرا باید تماشا کنید بدن بر نتفلیکس. حتی ممکن است به یکی از نمایش های مورد علاقه جدید شما تبدیل شود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/bodies-is-one-of-netflixs-most-popular-shows-heres-why-you-should-watch-it/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *