Bumble for Friends یخ شکن های تولید شده توسط هوش مصنوعی را عرضه می کند

Bumble for Friends – شاخه افلاطونی از بامبل – چند به روز رسانی را معرفی می کند: یخ شکن های تولید شده توسط هوش مصنوعی و روشی جدید برای سازماندهی گردهمایی های گروهی.

استفاده کردن چت ربات های هوش مصنوعی برای دریافت تاریخ جدید نیست، اما اکنون Bumble for Friends در حال استفاده از این فناوری است تا به کاربران کمک کند تا با یک دوست احتمالی آشنا شوند. طبق بیانیه مطبوعاتی، “جادوی هوش مصنوعی” هنگامی که با شخص جدیدی ارتباط برقرار می کنید، شروع می شود.

دستیار هوش مصنوعی به شما و همتایتان یک اعلان درون چت ارائه می دهد تا در صورت تمایل به کمک برای اولین پیام خود. اگر این کار را انجام دادید، روی «شروع کنید» ضربه بزنید و هوش مصنوعی یک سؤال شخصی‌سازی شده بر اساس نمایه شخص دیگر ایجاد می‌کند. می‌توانید سؤال را همانطور که هست استفاده کنید، آن را تغییر دهید، سؤال دیگری درخواست کنید یا آن را حذف کنید و خودتان چیزی بنویسید. شما فقط می توانید یک یخ شکن تولید شده توسط هوش مصنوعی را در هر چت ارسال کنید و پس از استفاده ناپدید می شود. این ویژگی در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی نیز موجود است.

Bumble for Friends یخ شکن های تولید شده توسط هوش مصنوعی را عرضه می کند
Bumble for Friends شروع کننده های مکالمه تولید شده توسط هوش مصنوعی را معرفی کرد.
اعتبار: Bumble for Friends

ویتنی ولف هرد، بنیانگذار بامبل، در بیانیه مطبوعاتی گفت: «نقطه دردناکی که می شنویم عدم قطعیت در مورد پیام دادن به یک دوست احتمالی است. ما با استفاده از هوش مصنوعی به‌عنوان یک ایده‌پرداز، نه تنها مکالمه‌ها را آغاز می‌کنیم، بلکه روند کشف ارتباط واقعی را نیز تسریع می‌کنیم. در آزمایش‌های اولیه، درصدی از اعضای خود را می‌بینیم که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. به آنها کمک کنید یخ را بشکنند.”

Bumble for Friends همچنین در حال راه اندازی یک ویژگی بسیار درخواستی برای کمک به ترتیب دادن جلسات IRL به نام Plans است. اکنون می‌توانید پاتوق‌هایی را برای حداکثر ۱۵ نفر برنامه‌ریزی کنید، مانند یک باشگاه کتاب یا گروه کنسرت. Plans به دنبال حل مشکل ملاقات با دوستان IRL و تسهیل فعالیت های گروهی است، خواه در یک منطقه جدید هستید یا فقط به دنبال افراد همفکر هستید.

هرد ادامه داد: “وقتی کسی از شما می پرسد که برنامه های آخر هفته شما چیست، و شما هیچ برنامه ای ندارید، می تواند حتی بیشتر احساس تنهایی کنید. ما می خواهیم این احساس را از بین ببریم و به اعضا راهی آسان برای لذت بردن از برنامه های سرگرم کننده با افراد شگفت انگیز بدهیم.” “Plans به گونه‌ای طراحی شده است که پلی باشد که ارتباطات آنلاین را در دنیای واقعی زنده کند. این چیزی بیش از ملاقات با افراد است، بلکه در مورد ایجاد ارتباطات عمیق‌تر با کسانی است که علایق شما مشترک هستند.”

به دنبال برنامه های عمومی در Bumble برای دوستان باشید و پس از پذیرش به یک چت گروهی بپیوندید.
اعتبار: Bumble for Friends

نحوه کار به این صورت است: هر کاربر Bumble for Friends می‌تواند با ضربه زدن روی برگه Plans در پایین برنامه، یک طرح ایجاد کند. طرح ها می توانند عمومی یا خصوصی باشند. اولی در تب Plans قابل کشف است و هر عضوی می‌تواند درخواست عضویت کند، در حالی که طرح‌های دوم فقط دعوت‌نامه هستند.

بیشتر می خواهید داستان های جنسی و دوستیابی در صندوق ورودی شما؟ برای هفته نامه جدید Mashable ثبت نام کنید خبرنامه بعد از تاریکی.

پس از پذیرش در طرح، کاربران به یک چت گروهی با دیگران ملحق می شوند تا جزئیات مکان را ببینند. می‌توانید با ضربه زدن روی نماد اشتراک‌گذاری در سمت راست بالای صفحه جزئیات طرح، برنامه‌ها را به اشتراک بگذارید. وقتی شخصی روی پیوند کلیک می‌کند، یک نمای کلی از طرح و پیوندی برای دانلود برنامه می‌بیند، اگر هنوز این کار را نکرده است.

از هم اکنون، Bumble for Friends در آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا، شیلی، کلمبیا، آلمان، ایرلند، مکزیک، نیوزلند، فیلیپین، پرتغال، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده در دسترس است.

موضوعات
دوستیابی


منبع: https://mashable.com/article/bumble-for-friends-ai-generated-icebreakers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *