CES Innovation Spotlight: Eureka J20

CES Innovation Spotlight: Eureka J20

برخلاف ماپ‌های مافوق صوت معمولی یا دوار، Eureka J20 از سیستم پاک‌کن RollRenew منحصربه‌فرد خود استفاده می‌کند که یک طرح پاک‌کن کمربند دوچرخه‌سواری را با یک مخزن آب دوگانه یکپارچه جفت می‌کند. در حین تمیز کردن، پنج نازل آب مختلف، جریان ثابتی از آب را اسپری می‌کنند، در حالی که ماپ به جلو می‌چرخد تا لکه‌های سرسخت را پاک کند. در همین حال، یک خراش دهنده در زیر ربات به طور مداوم آب کثیف را از ماپ دور کرده و به مخزن فاضلاب داخلی که می تواند تا ۲۵۰ میلی لیتر را در خود جای دهد هدایت می کند. با استفاده از این روش نوآورانه، J20 آب تمیز و کثیف را در دو مخزن مجزا جدا نگه می‌دارد و فرآیند تمیز کردن کامل و بهداشتی را ممکن می‌سازد.

کف‌های شما از تمیز شدن با چیزی جز آب شیرین، به‌جای آب پاک کن استفاده شده، سود می‌برند، و آن‌ها را بدون لک می‌گذارد و از رگه‌های کثیفی که در غیر این صورت می‌توانید با استفاده مکرر از آب یکسان به دست می‌آورید، تمیز نشوند. به‌علاوه، با استفاده از منبع ثابت آب تمیز، فناوری پیشرفته پاک‌کن Eureka J20 آن را قادر می‌سازد تا با لکه‌های خشک‌شده‌ای که از بین بردن آن‌ها بسیار سخت است، مانند لکه‌های قهوه، سس گوجه‌فرنگی و شراب قرمز، مقابله کند.

طراحی موبر دوگانه RollRenew تنها ویژگی نیست که Eureka J20 را به یک ربات جاروبرقی و کف شوی برتر تبدیل می کند. طراحی تمیز کننده کمربند دوچرخه‌سواری آن، این محصول را فوق‌العاده کارآمد می‌کند و اطمینان می‌دهد که آب باقی‌مانده روی کف‌های شما باقی نمی‌ماند. این به جلوگیری از آلودگی ثانویه کمک می کند و یک استاندارد بهداشتی جدید برای روبات های پاک کننده تعیین می کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1488473/ces-2024-innovation-spotlight-eureka-j20/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *