Chrome در Android دارای ۴ ویژگی جدید شیرین است

این کروم این تیم این هفته یک به‌روزرسانی بزرگ را برای کاربران اندروید و iOS اعلام کرد که در مجموع پنج ویژگی جدید را برای بهبود تجربه عمومی هنگام استفاده از برنامه به ارمغان می‌آورد.

برای جمع‌بندی موارد جدید، جستجو برای کسب‌وکارها باید با Chrome Actions آسان‌تر باشد، پیشنهادهای میان‌بر در نتایج جستجو، طراحی مجدد نوار آدرس در رایانه‌های لوحی، کارت‌های ورزشی زنده در Discover، و جستجوهای پرطرفدار (برای iOS، قبلاً در Android) وجود دارد. .

اکنون در اندروید زندگی می کنید و پاییز امسال به iOS می آید Chrome Actions هنگامی که کاربران به دنبال تعامل با مشاغل محلی هستند، در زمان صرفه جویی می کند. به عنوان مثال، اگر یک کسب و کار محلی را جستجو کنید، دکمه های میانبر برای تماس، مسیرها و همچنین نظرات را مشاهده خواهید کرد.

Chrome در Android دارای ۴ ویژگی جدید شیرین است

کاربران تبلت قدردانی خواهند کرد نوار آدرس جدید در تبلت‌های iPad و Android، این صفحه نمایش بزرگ‌تر را به طور کامل مورد استفاده قرار می‌دهد. گوگل توضیح می دهد که هنگام استفاده از نوار آدرس، در صورتی که تصمیم به بازگشت به آن داشته باشید، وب سایت همیشه در زیر منوی کشویی قابل مشاهده است. این یک تغییر بسیار خوشایند است.

پیشنهادات میانبر برای هر دو Android iOS، “لمس شخصی” بیشتری را به کروم می‌آورد و به کاربران کمک می‌کند تا بر اساس آنچه که معمولاً برای رسیدن به آنجا تایپ می‌کنید به وب‌سایت‌ها حرکت کنند. به عنوان مثال، اگر معمولاً «زمان‌بندی» را در Chrome تایپ می‌کنید تا گزینه حمل‌ونقل محلی خود را ببینید، Chrome اکنون می‌تواند نتیجه وب‌سایت مورد نظر را بالاتر در نتایج شما قرار دهد.

برای طرفداران ورزش کارت های امتیاز زنده اکنون در فید کشف کروم در صفحه برگه جدید در دسترس هستند که هم برای اندروید و هم در iOS موجود است. با این کار، به‌روزرسانی‌های خودکار در مورد نحوه انجام بازی‌ها دریافت خواهید کرد، البته تا زمانی که «تیم را دنبال کرده باشید یا در گذشته به آن ابراز علاقه کرده باشید». کاربران می توانند با انتخاب منوی سه نقطه، فید کشف را در برنامه موبایل Chrome سفارشی کنند.


این تغییرات اکنون در حال اجرا هستند.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/26/chrome-on-android-gets-new-address-bar-shortcut-suggestions/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *