Death Stranding: Director’s Cut برای مک و آیفون تا اوایل سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد

اگر امیدوار بودید هیدئو کوجیما را بازی کنید Death Stranding: Director’s Cut روی یک مک، آیفون یا آیپد قبل از پایان سال، می ترسم که اکنون باید کمی بیشتر صبر کنید. ۵۰۵ Games، ناشر پشت این پورت، در X اعلام کرد که به “کمی زمان بیشتری” نیاز دارد و “تاریخ انتشار جدیدی در اوایل سال ۲۰۲۴ خواهد داشت.” به طور خاص، مک اپ استور اکنون ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ را به عنوان تاریخ مورد انتظار برای این شبیه ساز تحویل بسته پس از آخرالزمان ذکر می کند که برای پیش سفارش با قیمت ۴۰ دلار در دسترس است.

در حالی که خود بازی مربوط به سال ۲۰۱۹ است (با بریدگی کارگردان که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد)، به نظر می رسد اپل مشتاق استفاده از چنین عناوین سنگین وزنی برای نشان دادن پردازنده های خود – M1 یا بالاتر – و قابلیت های گرافیک سه بعدی است. با این حال، اگر موبایل را ترجیح می دهید، به خط آیفون ۱۵ پرو با تراشه A17 Pro محدود می شوید. بسیار شبیه به نسخه های پلی استیشن، این طعم اپل همچنین دارای محتوای متقاطع است Cyberpunk 2077 و نیمه عمر.

در ماه ژوئن، کوجیما گفت که بازی‌های آینده او نیز بر روی پلتفرم اپل در دسترس خواهند بود، اگرچه مشخص نیست که آیا این بازی‌ها شامل این پلتفرم می‌شوند یا خیر. Death Stranding 2. اخیراً، افسانه بازی اعلام کرد این عنوان با کمک استودیو A24 در یک فیلم اقتباس شده است. کوجیما قول داد: «فیلم‌های اقتباسی بازی» زیادی وجود دارد، اما چیزی که ما می‌سازیم فقط ترجمه مستقیم بازی نیست.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/death-stranding-directors-cut-for-mac-and-iphone-are-delayed-to-early-2024-045956107.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/death-stranding-directors-cut-for-mac-and-iphone-are-delayed-to-early-2024-045956107.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *