DeepMotion MotionGPT را برای انیمیشن های متن به سه بعدی راه اندازی می کند


DeepMotionیک سازنده فناوری ضبط حرکت مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌خواهد با راه‌اندازی MotionGPT چشم‌انداز انیمیشن را دوباره تعریف کند.

این ابزار از قدرت هوش مصنوعی مولد برای تبدیل یکپارچه پیام‌های متنی به انیمیشن‌های سه بعدی پیچیده استفاده می‌کند و عصر جدیدی از دموکراسی‌سازی در ساخت انیمیشن را آغاز می‌کند.

MotionGPT فرآیند ایجاد انیمیشن را ساده می‌کند، اما از موانع فیزیکی نیز فراتر می‌رود و انیمیشن‌های سه بعدی را برای مخاطبان متنوع‌تری از سازندگان و صنایع قابل دسترسی می‌سازد.

DeepMotion با بهره‌برداری از کتابخانه گسترده فناوری‌های شبیه‌سازی و داده‌های حرکت، که در دهه گذشته از طریق محصولات و خدمات هوش حرکتی توسعه یافته است، یک پلتفرم پویانمایی گسترده و پویا ایجاد کرده است.

رویداد

GamesBeat Next On-Demand 2023

آیا بازی GamesBeat Next را از دست دادید؟ به کتابخانه درخواستی ما بروید تا از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی مطلع شوید.


الان ببین

با استفاده از هوش مصنوعی مولد، دوران جدیدی از دسترسی و کارایی را در تولید حرکت باز می‌کنیم، به هر کسی که می‌تواند از ورودی متن برای ایجاد انیمیشن‌های سه بعدی جذاب استفاده کند، به سازندگان انواع مختلف نیرو می‌دهد و صنایع را متحول می‌کند، از توسعه بازی، متاورس، ورزش. کوین هی، مدیرعامل DeepMotion در بیانیه‌ای گفت، موشن گرافیک و فراتر از آن.

به گفته این شرکت، این فناوری با قرار دادن ساخت انیمیشن و جهت‌دهی در نوک انگشتان، سازندگان را توانمند می‌سازد و نیاز به سخت‌افزار تخصصی مانند دوربین‌ها یا لباس‌های ضبط حرکت و همچنین تخصص فنی مورد نیاز برای اجرای تنظیمات فیزیکی را از بین می‌برد.

با فراتر رفتن از این موانع فیزیکی، MotionGPT مرحله ضبط حرکت زمان و منابع را به طور کامل حذف می کند و به مخاطبان گسترده تری امکان می دهد تا با استفاده از یک پیام متنی ساده، انیمیشن های سه بعدی را زنده کنند. این نوآوری فقط یک کتابخانه یا بازار ثابت برای انیمیشن های از پیش ساخته نیست. خیلی بیشتر ارائه می دهد.

در حالی که کتابخانه‌های انیمیشن موجود از نظر کمیت و تنوع حرکات در دسترس دارای محدودیت‌هایی هستند، MotionGPT به کاربران اجازه می‌دهد تا اعلان‌های متنی را برای حرکات خاص وارد کنند، دستورالعمل‌هایی را برای حرکات اندام، احساسات، و حتی ترکیب چندین حرکت برای تجربه ایجاد انیمیشن بسیار پویا ارائه کنند. . . با MotionGPT، کاربران می توانند اسکریپت های داستانی را ببینند که با کلمات خودشان زنده می شوند.

DeepMotion از جهان دعوت می کند تا آینده تولید انیمیشن را در طول نسخه بتا MotionGPT که قرار است در زمستان ۲۰۲۴ عرضه شود، تجربه کند.

DeepMotion که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد، پیشگامی در فناوری حرکت هوشمند بوده و شکاف بین حوزه فیزیکی و دیجیتال را پر کرده است.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/deepmotion-launches-motiongpt-for-text-to-3d-animation/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *