Dell XPS 13 با قیمت ۵۹۹ دلار بهترین خرید لپ‌تاپ جمعه سیاه است

Dell XPS 13 با قیمت ۵۹۹ دلار بهترین خرید لپ‌تاپ جمعه سیاه است
گرایش های دیجیتال

برای بسیاری از افراد، داشتن یک لپ‌تاپ نازک و سبک مهم است، به خصوص اگر زیاد سفر می‌کنند و نمی‌توانند با یک شارژر بزرگ یک لپ‌تاپ بزرگ را جابجا کنند. البته، وقتی کسی فکر می کند “لپ تاپ بسیار قابل حمل” اولین چیزی که به ذهن می رسد این است مک بوک ایر، که احتمالاً یکی از سبک ترین و قدرتمندترین لپ تاپ های موجود است. اما مشکل خرید مک بوک ایر این است که آنها بسیار گران هستند و شما را ملزم به ورود به اکوسیستم اپل می کند. بنابراین، اگر نمی‌خواهید هیچ‌کدام از آن‌ها را انجام دهید، همیشه می‌توانید پاسخ دل برای مک‌بوک ایر، Dell XPS 13 را انتخاب کنید.

Dell XPS 13 یک لپ‌تاپ نازک و سبک که هنوز هم بسیار قدرتمند است، تنها ۲٫۵۹ پوند وزن دارد و ضخامت آن تنها ۰٫۵۵ اینچ است که آن را به نازکی و سبکی MacBook Air تبدیل می‌کند. اکنون، بسته به پیکربندی، XPS 13 نیز می تواند بسیار گران باشد، اما شما می توانید این نسخه از XPS 13 را تنها با قیمت ۵۹۹ دلار از دل خریداری کنید. معمولاً ۷۹۹ دلار قیمت دارد، بنابراین شما ۲۰۰ دلار مرتب صرفه‌جویی می‌کنید در حالی که یک لپ‌تاپ نسبتاً نازک و سبک تهیه می‌کنید.

چرا باید Dell XPS 13 را بخرید؟

شما از Dell XPS 13 برای محاسبات دیوانه وار یا پردازش گرافیکی سنگین استفاده نخواهید کرد، اما اشکالی ندارد. این یک نیروگاه با بهره وری بسیار عالی با کارایی کافی برای گذراندن روزتان است، چه در دفتر کار، چه از خانه یا در یک کافی شاپ محلی. همچنین یک گزینه فوق العاده برای دانش آموزان است، به خصوص آنهایی که بودجه کمی دارند، و این معامله آن را حتی فریبنده تر می کند.

زیر کاپوت یک پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5، ۸ گیگابایت رم LPDDR5 قرار دارد. DDR5 سریعترین در بازار است در حال حاضر – گرافیک Intel Iris Xe، یک درایو حالت جامد ۲۵۶ گیگابایتی و یک صفحه کلید با نور پس زمینه. بعلاوه، صفحه نمایش ۱۳٫۴ اینچی فول اچ دی با پشتیبانی از ضد تابش نور و درجه روشنایی ۵۰۰ نیت دارد که مطمئناً چشمگیر است. این نسخه دارای مجوز از Windows 11 Home نیز هست.

این

اتفاقاً نیز در فروش است که قدرت آن افزایش قابل توجهی دارد. در دست ما بررسی Dell XPS 13 Plus، لوک لارسن آن را “اضافی، به روشی خوب” نامید. این به لطف طراحی جدید، صفحه نمایش OLED عالی، عملکرد عالی، و چندین ویژگی دیگر – مانند وب کم بهبودیافته است. و اگر می‌پرسید کدام لپ‌تاپ برای شما بهترین است، ما یک Dell XPS 13 Plus در مقابل XPS 13 مقایسه جهت در دسترس است.

به نسخه پایه Dell XPS 13 برگردیم، همچنین مهم است که به این نکته اشاره کنیم که شما آزاد هستید تا سیستم را به دلخواه شخصی سازی کنید. شما می توانید پردازنده بهتر، رم بیشتر و غیره را انتخاب کنید، اما بدیهی است که قیمت را تغییر می دهد. با این حال، بحث با ۲۰۰ دلار تخفیف و قیمت نهایی ۵۹۹ دلار برای این خیره کننده کوچک دشوار است. به خاطر داشته باشید که اگرچه این Dell است، اما این معاملات برای رقابت با روز پرایم آمازون در ماه اکتبر است، بنابراین احتمالاً دوام زیادی نخواهند داشت. اگر علاقه مند هستید، باید به Dell بروید و XPS 13 را زودتر به سبد خرید خود اضافه کنید.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/dell-xps-13-for-599-is-the-best-early-black-friday-laptop-deal/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *