DeWalt اکنون شارژر سطح ۲ خود را برای خودروی الکتریکی شما می سازد

DeWalt اکنون شارژر سطح ۲ خود را برای خودروی الکتریکی شما می سازد

شارژر ۲۴۰ ولت سطح ۲ DeWalt، بسیار شبیه هر شارژر EV خانگی، می تواند روی شبکه برق شما نصب شده است توسط یک برقکار حرفه ای برای خدمت به عنوان مرکزی برای EV شخصی شما. این پایه دارای گواهینامه CSA برای استفاده در داخل و خارج از منزل است، بنابراین حتی اگر گاراژ ندارید، نصب آن بر روی دیوارهای بیرونی خانه شما کاملاً ایمن است. نگران باران یا طوفان هم نباشید، زیرا این پایه دارای استاندارد IP66 ضد آب است.

این پایه با یک کابل درجه بالا ۲۵ فوتی که به دوشاخه NEMA 14-50 ختم می شود از قبل نصب شده است. این دوشاخه می تواند تا ۴۰ آمپر یا حدود ۳۶ مایل در ساعت شارژ داشته باشد. اگر شبکه برق خانه شما کمی عجیب است، می توانید جریان را تا ۱۲ آمپر تنظیم کنید. جلوی شارژر دارای یک صفحه نمایش LCD مناسب است که به طور مداوم در مورد سلامت و وضعیت شارژ آن به روز رسانی می کند. همچنین با برنامه شارژر DeWalt EV سازگار است، که می توانید از آن برای نظارت از راه دور وضعیت شارژ مداوم، بررسی آمار مصرف انرژی و برنامه ریزی جلسات شارژ تعیین شده استفاده کنید.

شارژر DeWalt با تمام خودروهای الکتریکی SAE J1772 سازگار است، اگرچه یک آداپتور جداگانه برای درگاه های شارژ تسلا نیز موجود است. این بدان معناست که شما می توانید تقریباً با هر خودروی برقی موجود در بازار از شارژر استفاده کنید، خواه از فورد، هوندا، مرسدس بنز یا هر یک از غول های خودروسازی باشد.

شارژر EV DeWalt در حال حاضر در دسترس است انبار خانه برای ۷۹۹٫۹۷ دلار.


منبع: https://www.slashgear.com/1429446/power-tool-dewalt-level-2-ev-charger/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *