Digital Secure در اندروید چیست (و آیا می توانید آن را خاموش کنید؟)

Digital Secure در اندروید چیست (و آیا می توانید آن را خاموش کنید؟)

Digital Secure به‌عنوان فروشگاهی یک‌جا برای تمام نیازهای امنیت تلفن همراه و حریم خصوصی شما عمل می‌کند. با استفاده از تمام ویژگی های ارائه شده، می توانید از تلفن هوشمند اندرویدی خود محافظت کنید، هویت خود را پنهان کنید، وسایل خود را ردیابی کنید و غیره.

مجموعه Digital Secure شامل ۹ ویژگی اصلی است. اولین و واضح ترین آن یک برنامه آنتی ویروس است که برای محافظت از تلفن شما در برابر هر گونه ویروس یا بدافزاری که ممکن است هنگام مرور وب دریافت کنید، طراحی شده است. دوم، تحلیلگر حریم خصوصی برنامه است که هرگونه تلاش برنامه های نصب شده برای ضبط یا استفاده از داده های شخصی شما را ردیابی و مستند می کند.

همچنین ویژگی‌های امنیتی وب و Wi-Fi وجود دارد که به طور خودکار شما را از وب‌سایت‌های ناقص یا سیگنال‌های Wi-Fi ناامن دور می‌کند. علاوه بر این، یک VPN داخلی برای پوشاندن حضور آنلاین شما وجود دارد. ویژگی چک سیستم شما را از به روز رسانی های جدید نرم افزار گوشی خود آگاه می کند و در صورت روت شدن گوشی به شما هشدار می دهد.

در نهایت، چندین ویژگی پیشگیری از سرقت هویت وجود دارد، از جمله محافظت از کیف پول گم شده، پشتیبانی بازیابی هویت، و نظارت سایبری، که وب را برای هرگونه اشاره به استفاده از اطلاعات شخصی شما به روش های نامطلوب جستجو می کند.

توجه داشته باشید که نسخه Digital Secure که از قبل در اندرویدهای فروخته شده Verizon بارگذاری شده است، نسخه رایگان آن است که ممکن است به تمام ویژگی های مجموعه دسترسی کامل نداشته باشد. اشتراک ممتازی وجود دارد که می‌توانید آن را در خود برنامه پرداخت کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1440643/digital-secure-android-explained/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *