Disney+ در نوامبر شروع به سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور می کند

به دنبال نتفلیکس، دیزنی شروع به سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور در سرویس پخش دیزنی + خواهد کرد. طبق ایمیل‌هایی که مشترکین کانادایی دریافت می‌کنند، اشتراک‌گذاری رمز عبور Disney+ از اول نوامبر در کانادا به پایان می‌رسد.


همانطور که توسط شربت موبایلدیزنی در حال به روز رسانی شرایط خدمات خود برای محدود کردن اشتراک گذاری حساب است.

“مگر در مواردی که سطح سرویس شما اجازه دهد، نمی توانید اشتراک خود را خارج از خانواده خود به اشتراک بگذارید. “خانگی” به معنای مجموعه ای از دستگاه های مرتبط با محل سکونت شخصی اصلی شما است که توسط افرادی که در آن زندگی می کنند استفاده می شود. قوانین استفاده اضافی ممکن است برای آنها اعمال شود. ردیف های خدمات خاص

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی در ماه اوت گفت که دیزنی تاکتیک‌هایی را برای پایان دادن به اشتراک‌گذاری رمز عبور از سال ۲۰۲۴ به کار خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد این سرکوب در کانادا زودتر انجام شود.

بخش استریم دیزنی در سه ماهه سوم مالی سال ۲۰۲۳ ضرر ۵۱۲ میلیون دلاری را تجربه کرد و ایگر قصد دارد هزینه های پخش این شرکت را کاهش دهد. طرح‌های Disney+ و Hulu بدون آگهی دیزنی نیز اخیراً قیمت‌شان بالا رفته است، با قیمت دیزنی بدون آگهی در ایالات متحده ۱۳٫۹۹ دلار در ماه و Hulu بدون آگهی با قیمت ۱۷٫۹۹ دلار در ماه.

در حالی که دیزنی قصد دارد ابتدا به اشتراک گذاری رمز عبور در کانادا را متوقف کند، بدون شک این تغییری است که در ایالات متحده و سایر کشورها نیز اجرا خواهد شد. نتفلیکس امسال اشتراک گذاری رمز عبور حذف شده است بین خانوارها، اعمال محدودیت از طریق آدرس IP و مکان. نتفلیکس با حذف اشتراک گذاری رمز عبور، شاهد افزایش قابل توجهی در ثبت نام ها بود، بنابراین تعجب آور نیست که شاهد اجرای سرکوب های مشابه سایر سرویس های استریمینگ باشیم.

برچسب ها: دیزنی، دیزنی پلاس


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/28/disney-password-sharing-crackdown/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *