Disney+ ‘Error Code 14’: معنی آن و نحوه عیب یابی

سرگرمی

Disney+ ‘Error Code 14’: معنی آن و نحوه عیب یابی

Disney+ ‘Error Code 14’: معنی آن و نحوه عیب یابی

امره آکویون/شاتراستاک
توسط جام کوتنکو/ژان ۵، ۲۰۲۴، ۷:۱۵ صبح EST

تماشای برنامه های تلویزیونی یا فیلم در پلتفرم پخش جریانی رسانه شما می تواند بسیار خسته کننده باشد. بسیاری از روش‌های عیب‌یابی معمولی بلافاصله به ذهن می‌رسند که می‌توانید سعی کنید وضعیت را اصلاح کنید، مانند راه‌اندازی مجدد برنامه خراب یا راه‌اندازی مجدد دستگاه واقعی که در حال تماشای محتوا هستید. برای اکثر مسائل، این راه حل ها به سرعت از شر مشکل خلاص می شوند. با این حال، مهم نیست که چند بار برنامه یا دستگاه را خاموش و روشن کنید، برخی از اشکالات سرسخت از بین نخواهند رفت. وقتی برای اولین بار با یک خطای خاص مواجه می شوید، فهمیدن اینکه چه چیزی باعث آن شده است و برای عیب یابی چه کارهایی می توانید انجام دهید می تواند چالش برانگیز باشد.

پیام‌های خطا تقریباً در همه وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و سرویس‌ها، از جمله پلتفرم‌های پخش جریانی رسانه مانند Disney+، رایج هستند. آنقدر رایج است که مرکز راهنمای +Disney بخشی به تشخیص دارد کدهای خطا. این‌ها اعلان‌هایی هستند که روی صفحه نمایش داده می‌شوند – ممکن است در تلویزیون، رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما باشد – وقتی مشکلی در سرویس پیش می‌آید. مثال رایجی که بسیاری از کاربران دیزنی پلاس هنگام تلاش برای ورود به پلتفرم با آن مواجه شده اند چیزی به نام کد خطا ۱۴ است.

کد خطای ۱۴ در دیزنی پلاس چیست؟

دیزنی

این کد خطای خاص معمولاً پس از تلاش ناموفق برای ورود به دیزنی پلاس ظاهر می‌شود، به همین دلیل است که معمولاً با آن مواجه می‌شویم. اگر قبلاً با آن مواجه شده‌اید، احتمالاً یکی از پیام‌های زیر را مشاهده کرده‌اید که نشانی ایمیل و رمز عبوری که ابتدا به آن وصل کرده‌اید کار نمی‌کند:

  • “گذرواژه نادرست است. لطفاً رمز عبور خود را دوباره وارد کنید و دوباره امتحان کنید. اگر مشکل ادامه داشت، با انتخاب “رمز عبور را فراموش کرده اید؟” رمز عبور خود را بازنشانی کنید.”
  • “متأسفیم، ما نتوانستیم ایمیل (یا رمز عبور) شما را در سیستم خود پیدا کنیم. لطفاً ایمیل خود را دوباره وارد کنید و دوباره امتحان کنید. اگر مشکل ادامه داشت، از مرکز راهنمایی +Disney دیدن کنید.”

اگر کاملا مطمئن هستید که نام کاربری و رمز عبور صحیح را برای ورود به Disney+ تایپ می‌کنید و همچنان با پیام خطای خشم‌آمیز مواجه می‌شوید، در زیر چند احتمال دیگر وجود دارد که باعث ایجاد این مشکل می‌شود و راه‌حل‌های بالقوه‌ای که می‌توانند به گذر از آن کمک کنند. مانع کد خطا

چرا ممکن است کد خطا ۱۴ را در دیزنی + دریافت کنید؟

جام کوتنکو/SlashGear

محتمل‌ترین عامل ایجاد این خطا این است که رمز عبوری که قبلاً برای ورود به Disney+ استفاده می‌کردید ممکن است برای محصول دیگری از Disney که از همان اعتبارنامه‌های ورود استفاده می‌کند، تغییر کرده باشد. در حال حاضر، برای ورود به همه سرویس‌های خانواده شرکت‌های والت دیزنی، باید همان آدرس ایمیل و رمز عبور را وارد کنید، یعنی:

  • ShopDisney.com
  • کلوپ تعطیلات دیزنی
  • دیزنی لند و دنیای والت دیزنی (تجربه دیزنی من)
  • ABC News، ABC App
  • باندل دیزنی
  • دیزنی +
  • هولو
  • ESPN، ESPN+، ESPN Fantasy Sports، و بیشتر

به گفته دیزنی، این بدان معناست که اگر رمز عبور خود را برای یکی از سرویس‌های شرکت‌کننده فهرست شده در بالا به‌روزرسانی کنید، احتمالاً برای همه حساب‌های شما در دیگران به‌روزرسانی می‌شود.

اگر رمز عبور خود را برای هیچ یک از سرویس‌های فوق به‌روزرسانی نکرده‌اید و همچنان کد خطا را دریافت می‌کنید، دلایل بالقوه دیگری (اما کمتر احتمالی) وجود دارد که برخی از کاربران Disney+ فکر می‌کنند مقصر این اشتباه هستند، مانند چندین بار تلاش برای ورود به سیستم. بسیاری از دستگاه‌ها، اتصال متناوب به اینترنت، مشکلات دستگاه یا قطع غیرمنتظره سرورهای Disney+. علاوه بر این، ممکن است خطای انسانی همچنان مشکل اصلی باشد: ممکن است نام کاربری یا رمز عبور اشتباهی را وارد کنید حتی زمانی که فکر می‌کنید اینطور نیست.

چگونه کد خطای ۱۴ دیزنی پلاس را حل کنیم

جام کوتنکو/SlashGear

  1. برنامه تلفن همراه Disney+ را اجرا کنید یا در یک مرورگر وب به disneyplus.com بروید.
  2. دکمه ورود به سیستم را بزنید.
  3. آدرس ایمیلی که برای ثبت نام در Disney+ استفاده کردید را وارد کنید.
  4. روی Continue ضربه بزنید یا کلیک کنید.
  5. در یک دستگاه تلفن همراه، رمز عبور را فراموش کرده اید. در رایانه، اگر پیوندی را مشاهده کردید که می‌گوید «در ورود به سیستم مشکل دارید؟ یک کد یکبار مصرف به ایمیل خود ارسال کنید»، روی آن کلیک کنید. یک رمز عبور ۶ رقمی ایجاد و به آدرس ایمیل مرتبط با حساب Disney+ شما ارسال می شود.
  6. ایمیل خود را برای رمز عبور ۶ رقمی بررسی کنید و به برنامه یا وب سایت Disney+ برگردید.
  7. رمز عبور ۶ رقمی را وارد کرده و Continue را بزنید تا رمز عبور جدید ایجاد شود.

سعی کنید دوباره با استفاده از رمز عبور جدید وارد سیستم شوید. به یاد داشته باشید که این تغییر رمز عبور در مورد اعتبار ورود به سیستمی که ممکن است برای دسترسی به سایر خدمات وابسته به دیزنی استفاده کنید، اعمال می شود. مانند هولو یا ESPN، در میان بسیاری دیگر.

اگر همچنان کد خطای ۱۴ را دریافت می‌کنید یا آدرس ایمیلی را که برای اشتراک در Disney+ استفاده کرده‌اید را به خاطر نمی‌آورید، باید برای دریافت کمک بیشتر با پشتیبانی Disney+ تماس بگیرید. یک مرورگر وب باز کنید و به help.disneyplus.com/contact-us بروید. کدهای خطا را از لیست موضوع انتخاب کنید. در پایین صفحه، در بخش «به کمک بیشتری نیاز دارید؟ گزینه دیگری را انتخاب کنید»، روش تماس مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از اتصال به پشتیبانی فنی، مراحلی را که تاکنون برای رفع کد خطا انجام داده‌اید شرح دهید.


منبع: https://www.slashgear.com/1479910/disney-plus-error-code-14-what-it-means-how-to-troubleshoot/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *