DLC Scarlet and Violet The Indigo Disk به بازیکنان اجازه می دهد تا به عنوان پوکمون خود کاوش کنند

بازیکنان می توانند به عنوان موجودات اسیر شده خود بازی کنند DLC پوکمون اسکارلت و ویولت، The Indigo Disk.

فصل دوم DLC شامل دستگاهی به نام Synchro Machine است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با یکی از پوکمون‌های خود همگام شوند و سپس به اطراف حرکت کرده و با پوکمون‌های وحشی مبارزه کنند.

در حالی که ما به عنوان پوکمون در بازی های اسپین آف بازی کرده ایم، این اولین بازی برای سری اصلی است. همه اینها بخشی از یک تلاش جدید برای کمک به یک دانشمند خاص در تراریوم در تحقیقاتش است.

در تریلر جدید زیر می توانید به طور مختصر Synchro Machine را در اکشن مشاهده کنید. آهنگ هم کمی تند و تیز است.


The Hidden Treasure of Area Zero Part 2: The Indigo Disk – منتشر شده در ۱۴ دسامبر

همچنین در تریلر برخی از پوکمون های افسانه ای بازگشته نشان داده شده است. اینها بخشی از Blueberry Quests خواهند بود که پس از اتمام داستان اصلی DLC در دسترس هستند، جایی که بازیکنان با یک “شخصیت کنجکاو” به نام Snacksworth ملاقات خواهند کرد. کسب تنقلات (به طور طبیعی) امکان برخورد با پوکمون های افسانه ای را در سراسر سری فراهم می کند.

در نهایت، در The Indigo Disk پوکمون افسانه ای Koraidon یا Miraidon قدرت پرواز را به دست می آورد – حداقل زمانی که بازیکنان در لیگ BB Elite Four شرکت کنند. پرواز دائمی خواهد بود و به بازیکنان این امکان را می دهد که منطقه Paldea را به طور کامل کشف کنند.

Indigo Disk در ۱۴ دسامبر در سوییچ عرضه می شود. این قسمت اول The Teal Mask را دنبال می کند تا DLC The Hidden Treasure of Area Zero را تکمیل کند.

برای ماجراجویی های بیشتر در منطقه Paldea، بررسی کنید پوکمون هورایزنز – سری جدید انیمیشن که اکنون در بریتانیا در دسترس است. Lottie آن را به عنوان یک “شروع امیدوارکننده” توصیف کرد که “از فرمول قبلی انیمه فرار می کند”.


منبع: https://www.eurogamer.net/scarlet-and-violet-dlc-the-indigo-disk-will-allow-players-to-explore-as-their-pokemon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *