Echo Dot آمازون در آستانه اول اکتبر به ۲۳ دلار کاهش می یابد

با روزهای معاملات بزرگ با فاصله کمی بیش از یک هفته، آمازون با تخفیف دادن بیشتر محصولات خود، کارها را زود آغاز کرده است بلندگوهای هوشمند اکو. در حال حاضر می‌توانید تا ۶۹ درصد تخفیف برای دستگاه‌ها و بسته‌های Echo دریافت کنید، و این برای خریدهای آمازون صدق می‌کند – نه فقط اعضای Prime. قابل توجه است نقطه اکو برای ۲۳ دلار، یک رکورد پایین که مطابق با قیمت روز اول جولای آن است Echo Dot همراه با یک پریز هوشمند Kasa Mini فقط برای ۱ دلار بیشتر در نظر گرفتن نقطه اکو یکی از بلندگوهای هوشمند مورد علاقه ما و لوازم جانبی Kasa جایگاهی را در لیست ما به دست آورد بهترین دوشاخه های هوشمنداین بسته یک راه مقرون به صرفه برای راه اندازی خانه هوشمند شما است.

Echo Dot یکی از بسیاری از دستگاه‌های آمازون نبود که در ماه گذشته ارتقا پیدا کرد رویداد سخت افزاری آمازون، به این معنی که در این فروش جدیدترین مدل بلندگو را دریافت می کنید. طراحی گوی مانند آن کاملاً جذاب است و به اندازه کافی کوچک است که روی میز خواب یا انتهای میز قرار می گیرد و اگر فضای کمی دارید، گزینه خوبی است. Echo Dot با کیفیت صدای خوب خود ما را تحت تأثیر قرار داد و صدایی بلندتر و واضح تر از آنچه در ابتدا از چنین بلندگوی کوچکی انتظار داشتیم تولید می کند. دارای حجم فیزیکی و پایین‌ترین قسمت‌های آن بی‌صدا است، اما می‌توانید با استفاده از دستورات الکسا آن را به صورت هندزفری کنترل کنید.

اینجاست که Kasa Smart Plug Mini نیز به کار خواهد آمد. از آنجایی که با الکسا کار می‌کند، می‌توانید از دستیار صوتی بخواهید که قهوه‌ساز متصل به دوشاخه هوشمند را روشن کند و بدون تلاش اضافی شما، روال صبحگاهی شما را آغاز کند. وصل کردن یک لامپ معمولی به لوازم جانبی کاسا به شما این امکان را می دهد که بدون بلند شدن از روی مبل، چراغ های خود را روشن و خاموش کنید، فقط با درخواست از الکسا این کار را انجام دهد. اگر به دنبال افزودن برخی از دستگاه های اینترنت اشیا به خانه خود بوده اید، این می تواند نقطه خوبی برای شروع باشد – این یک راه ارزان برای معرفی الکسا به این ترکیب است و می توانید با تبدیل یکی از پرکاربردترین دستگاه های خانگی خود به این مجموعه شروع کنید. هوشمند با آداپتور Kasa.

بقیه بلندگوهای هوشمند آمازون نیز در این معامله اولیه Prime Day گنجانده شده است. حتی مقرون به صرفه تر اکو پاپ به قیمت ۱۸ دلار به فروش می رسد، در حالی که استاندارد است اکو به ۵۵ دلار کاهش یافته است. بسته های دیگری نیز موجود است، مانند Echo Dot با ساعت به همراه یک لامپ هوشمند رنگی Philips Hue برای ۴۷ دلار همه این اسپیکرهای هوشمند دارای برش های الکسا هستند و اکثر آنها با توجه به اندازه و قیمتشان کیفیت صدای خوبی دارند. اما اگر به دنبال بلندگوی با بهترین کیفیت صوتی ممکن هستید، اکو استودیو به ۱۵۵ دلار کاهش یافته است. این قیمت یک رکورد پایین است و با قیمت روز اول جولای که ما شاهد آن بودیم مطابقت دارد، همانطور که در مورد اکثر این معاملات اکو وجود دارد.

راهنمای خرید ماه اکتبر شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. خرید کنید بهترین معاملات پرایم روز در یاهو لایف Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری روز نخست. در مورد بیاموزید روندهای روز نخست در در دانستن. از کارشناسان Autoblog بشنوید بهترین معاملات روز اول پاییز برای ماشین، گاراژ و خانه خود و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazons-echo-dot-drops-to-23-ahead-of-october-prime-day-150502937.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/amazons-echo-dot-drops-to-23-ahead-of-october-prime-day-150502937.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *