Epic Games تأیید می کند که Fortnite امسال به iOS در اروپا باز می گردد

دنبال اپل اعلامیه با فعال کردن فروشگاه های برنامه شخص ثالث برای کاربران iOS در اتحادیه اروپا، اپیک گیمز تأیید می کند که این برنامه را به همراه خواهد داشت. فورتنایت در اواخر امسال به iPhone و iPad در اروپا برمی گردیم — از طریق فروشگاه جدید بازی های موبایل Epic. این نشان دهنده بازگشت رسمی این عنوان به پلتفرم اپل از همان زمان است خم شده در آگوست ۲۰۲۰، پس از پیشنهاد Epic تخفیف ها به پرداخت هایی که مستقیماً به فروشگاه خودش انجام می شود، به جای اپ استور اپل و گوگل پلی که یک کاهش ۳۰ درصدی. کاربران iOS مجبور بوده اند به آن تکیه کنند بازی ایکس باکس ابری یا GeForce Now بازی کردن فورتنایتاما این به زودی برای کسانی که در اروپا هستند به گذشته تبدیل خواهد شد.

فورتنایت بازگشت بزرگ به iOS در اروپا همه به لطف قانون جدید بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا است که از ۷ مارس اجرایی می شود. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا پرداخت ها و توزیع برنامه ها را از خارج از اپ استور، در انتظار نسخه جدید اپل، انجام دهند. "محضری" فرآیند تأیید برای شناسایی برنامه های مضر اپل همچنین در حال معرفی ساختار کارمزد جدیدی است که ادعا می‌کند برای اکثر توسعه‌دهندگانی که در بازارهای اروپایی منتشر می‌کنند، هزینه کمتری دارد.

اگرچه تغییرات آتی به Epic Games اجازه می دهد تا یک بار دیگر (حداقل در اروپا) از کاربران iOS درآمد کسب کند، تیم سوئینی، بنیانگذار و مدیر عامل صدا زد کوپرتینویی برای "هزینه‌های ناخواسته جدید برای دانلودها و مالیات‌های جدید اپل برای پرداخت‌هایی که پردازش نمی‌کنند." مدیر اجرایی بعداً موارد بیشتری را مشاهده کرد "زباله داغ" در جزئیات، به ویژه شرایط مربوط به درخواست حق از اپل. "بر اساس کدام تئوری ممکن مقررات ضد انحصار برای یک انحصار قابل قبول است که تصمیم بگیرد چه شرکت هایی مجاز به رقابت با آن هستند و با چه شرایطی می توانند رقابت کنند؟ اپل رقابت در بازار آزاد را به سخره می گیرد،" سوینی گفت یک پست در X. لحن خشمگین اینجا جای تعجب ندارد، به ویژه پس از دادگاه عالی ایالات متحده رد شد درخواست Epic مبنی بر اینکه اپل در اوایل ماه جاری قوانین ضدتراست فدرال را نقض کرده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/epic-games-confirms-fortnite-is-coming-back-to-ios-in-europe-this-year-040818909.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/epic-games-confirms-fortnite-is-coming-back-to-ios-in-europe-this-year-040818909.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *