Evernote برنامه های رایگان را کاهش می دهد و کاربران را مجبور به ارتقاء می کند

Evernote برنامه های رایگان را کاهش می دهد و کاربران را مجبور به ارتقاء می کند

بر اساس گزارش جدید، Evernote در حال بررسی این موضوع است که چگونه می‌تواند با ایجاد محدودیت‌های بیشتر در سطح رایگان خود، کاربران را به سمت برنامه‌های پولی سوق دهد. TechCrunch.

ساختار قیمت‌گذاری آنلاین Evernote در حال حاضر بدون تغییر باقی مانده است، اما این شرکت به TechCrunch تأیید کرد که آزمایش‌هایی در مقیاس کوچک انجام داده است. بنابراین، روزهای طرح رایگان موجود و قوی Evernote می تواند به شماره بیفتد.

برخی از کاربران اکنون یک پنجره بازشو می بینند که آنها را در مورد محدودیت جدیدی – ۵۰ یادداشت و فقط یک دفترچه یادداشت هشدار می دهد. در حال حاضر، سطح رایگان حداکثر سهمیه آپلود ماهانه ۶۰ مگابایتی دارد و سقف یادداشت ها ۲۵ مگابایت است.

Evernote برای برخی گران تر خواهد شد

کسانی که نیاز به تخصیص فضای یادداشت برداری آنلاین بیشتری دارند، باید حداقل ۱۴٫۹۹ دلار در ماه یا ۱۲۹٫۹۹ دلار در سال برای طرح شخصی جمع آوری کنند، که حجم فایل را به ۲۰۰ مگابایت و کل آپلودهای ماهانه را به ۱۰ گیگابایت افزایش می دهد و همچنین ویژگی های جدیدی را اضافه می کند.

در اوایل سپتامبر، برخی از مشتریان از طرح‌های قدیمی ارزان‌تری استفاده می‌کردند گزارش نویسی که آنها در حال انتقال به همتایان فعلی گرانتر هستند، با این حال بسیاری نوشتند که به آنها گفته شده این تغییر به اشتباه انجام شده است و آنها می توانند قیمت گذاری قدیمی را حفظ کنند.

در ماه ژوئن، شرکت اعلام کرد که توسط Bending Spoons خریداری خواهد شد و دفتر مرکزی خود را از ایالات متحده به اروپا منتقل می کند. متعاقباً، اکثر کارگران مستقر در ایالات متحده و شیلی اخراج شدند و شرکت اشاره کرد که کارگران Evernote با کارگران Bending Spoons جایگزین خواهند شد.

چندین اقدام کاهش هزینه و تغییرات در ساختار قیمت‌گذاری که بر مشتریان تأثیر می‌گذارد می‌تواند دلیلی برای نگرانی Evernote باشد، حتی مشتریان را به یافتن راه‌حل‌هایی در جاهای دیگر سوق دهد. امثال OneNote ارزان تر از Evernote است، در حالی که تغییرات در بسیاری از آنها ایجاد شده است برنامه های یادداشت برداری تعبیه شده در سیستم عامل به این معنی است که تعداد فزاینده ای از مشتریان اکنون از برنامه از پیش نصب شده و رایگان خود راضی خواهند بود.

TechRadar Pro از Evernote اطلاعات بیشتری در مورد محدودیت های احتمالی در برنامه های رایگان خواسته است.

بیشتر از TechRadar Pro

از طریق TechCrunch


منبع: https://www.techradar.com/pro/evernote-cuts-back-on-free-plans-pushing-users-to-upgrade

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *