Ex-Xsolla exec شکایت افشاگر علیه شرکت پرداخت را به دلیل جرایم مالی ادعایی تنظیم می کند

Ex-Xsolla exec شکایت افشاگر علیه شرکت پرداخت را به دلیل جرایم مالی ادعایی تنظیم می کند


Xsollaکنترل کننده جهانی پرداخت برای تراکنش های بازی، مورد شکایت قرار گرفته است توسط یکی از معاونان حسابداری سابق که ادعا می کند شرکت ۴۰ میلیون دلار اشتباه کرده است.

امیل علی اف، معاون سابق حسابداری جهانی در Xsolla، همچنین مدعی شد که شرکت او را پس از سوت زدن جرایم مالی اخراج کرده است.

این شرکت بیش از ۷۰۰ نوع پرداخت را برای تراکنش های بازی در سراسر جهان انجام می دهد و با شرکت های بزرگ بازی مانند Epic Games، Unity و Roblox همکاری می کند. علی اف هفته گذشته در دادگاه عالی لس آنجلس، فسخ و تلافی نادرست را علیه یک دعوای افشاگر مطرح کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: “Xsolla اتهامات کاملاً بی‌اساس آقای علی اف را که در بهترین حالت بی‌اساس هستند، به شدت رد می‌کند. Xsolla قصد دارد با غیرت از این ادعاها دفاع کند و تلاش کند تا به طور کامل کارمندان غیرحزبی را که به اشتباه در شکایت ذکر شده است، تبرئه کند. “

رویداد

GamesBeat در جوایز بازی

ما از شما دعوت می‌کنیم که در لس‌آنجلس برای GamesBeat در رویداد Game Awards در ۷ دسامبر به ما بپیوندید. اکنون جای خود را رزرو کنید زیرا فضا محدود است!


بیشتر بدانید

Xsolla ادامه داد: «این وضعیت به هیچ وجه بر عملیات جاری، مالی یا توانایی ما برای ارائه بهترین پشتیبانی به شما و کسب و کار بازی های ویدیویی شما تأثیری نمی گذارد و نخواهد داشت. ما همچنان متعهد به ارائه خدمات عالی و حفظ اعتماد شما به ما هستیم. ما از همکاری و حمایت مستمر شما قدردانی می کنیم.»

در این دادخواست آمده است که علی اف در ماه می ۲۰۲۳ متوجه شد که ۴۰ میلیون دلار از دو حساب مفقود شده است و بعداً متوجه شد که این پول به حساب بانکی گلدمن ساکس که متعلق به بنیانگذار و رئیس Xsolla، الکساندر آگاپیتوف است، ارسال شده است. این شکایت همچنین گفت که Xsolla از سال ۲۰۱۷ ممیزی IRS را گذرانده است.

علی اف در ماه مه گفت آنچه را که پیدا کرده به لئون پری، مدیر مالی گزارش داد و گفت که قرض دادن پول به آگاپیتوف بدون دریافت نرخ بهره استاندارد غیرقانونی است، که Xsolla انجام نداد. او همچنین گفت که Xsolla از گزارش این موضوع به IRS غافل شده است. طبق گزارش ها، پری به او گفت که این مشکل علی اف نیست.

طبق گزارش ها، آگاپیتوف در ۲۸ ژوئیه با آگاپیتوف در مورد نقض قوانین مالی ملاقات کرد و مدت کوتاهی پس از آن اخراج شد.

این ماه اوکراین نیز Xsolla را صدا زد به اتهام کمک به روسیه با ترک یک دفتر اصلی در آنجا علیرغم ایجاد این تصور که در پی جنگ اوکراین مردم را از آن کشور بیرون می کشد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/ex-xsolla-exec-files-whistleblower-lawsuit-against-payment-firm-over-alleged-financial-crimes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *