F-150 Raptor R جدید ۲۰۲۴ فورد با بیش از ۷۰۰ اسب بخار TRX رام را در مسابقه اسب بخار شکست داد

F-150 Raptor R جدید ۲۰۲۴ فورد با بیش از ۷۰۰ اسب بخار TRX رام را در مسابقه اسب بخار شکست داد

موتور به روز شده Raptor R نسبت به مدل ۲۰۲۳ ۲۰ اسب بخار بهبود یافته است و رکورد قبلی خود و استاندارد ۷۰۲ اسب بخاری را که توسط Ram 1500 TRX تعیین شده بود، شکست. این برای سال ۲۰۲۳ و اخیراً اعلام شده اعمال می شود مدل های TRX 2024که قدرت خروجی یکسانی دارند.

علاوه بر موتور بهبودیافته، رپتور R به روز شده و مدل پایه رپتور با کمک فنرهای فاکس دو سوپاپه عرضه می شوند تا جایگزین شوک های تک سوپاپ در نسخه قبلی شوند. این شوک‌های دو سوپاپ برای کاهش برگشت و بهبود کنترل کلی خودرو طراحی شده‌اند و کارایی آن را هنگام رانندگی در موقعیت‌های ناپایدار و خارج از جاده مانند تپه‌های بیابانی بهبود می‌بخشند.

فورد می نویسد: «فورد F-150 رپتور R جدید ۲۰۲۴ قدرتمندترین و تواناترین کامیون آفرود با عملکرد بالا است که تا به حال در شن و ماسه و فراتر از آن دویده است.

F-150 Raptor R مدل ۲۰۲۴ با قیمت ۱۱۱۵۵۰ دلار به فروش می رسد در حالی که مدل پایه رپتور ۷۹۹۷۵ دلار قیمت دارد. هیچ‌یک از مدل‌ها تاریخ انتشار قطعی در زمان نگارش این مقاله دریافت نکرده‌اند، اگرچه انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه شوند. پیش‌سفارش‌ها اکنون در دسترس هستند وب سایت فورداگرچه به دلیل تقاضا، ممکن است همه مدل ها بلافاصله در دسترس نباشند.


منبع: https://www.slashgear.com/1475565/new-2024-ford-f150-raptor-r-beats-ram-trx-over-700-hp/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *