Finals پس از راه اندازی محبوب، اقدامات ضد تقلب را افزایش می دهد

توسعه‌دهنده استودیوی Embark به دنبال افزایش گزارش‌هایی مبنی بر تقلب‌های بازیکنانش، اقدامات ضد تقلب درون بازی را برای The Finals تقویت می‌کند.

تیرانداز چند نفره سایه انداخته در جریان جوایز بازی در ابتدای ماه و محبوبیت خود را ثابت کرده است. متأسفانه، محبوبیت باعث شده است که تعداد زیادی از تقلب ها در بازی مورد بحث قرار گیرند subreddit و سرور رسمی Discord.

داستی گوستافسون، رهبر انجمن، به‌روزرسانی را با بازیکنان به اشتراک گذاشت اختلاف دیروز، افشای Embark “یک مشکل فنی داشت که ما را از ممنوعیت موثر کلاهبرداران باز می داشت”، اما اکنون در مرحله “تجدید” اقدامات ضد تقلب است زیرا راه حلی برای این باگ اجرا می کند.

تریلر بتای باز Finalsدر یوتیوب تماشا کنید

“[Easy Anti-Cheat] گاستافسون در پیام دیگری توضیح داد که تنها اقدام ضد تقلب ما نیست.

گوستافسون قبلاً از بازیکنان خواسته بود که در صورت برخورد با متقلبان گزارش دهند زیرا Embark “در حال کار بر روی تقویت شناسایی ما” است و از آن زمان اعلام کرده است که تیم “بی وقفه” برای رسیدگی به متقلبان و افزایش ناامیدی از پایگاه بازیکنان خود کار می کند.

برتی توانست پیش نمایش فینال قبل از اینکه سایه بیفتد و او آن را به عنوان “مقاومت ناپذیر مرزی” توصیف کرد و شاید دو برابر اگر شما با دوستان تیم کنید برای تعقیب یک پیروزی


منبع: https://www.eurogamer.net/the-finals-ups-anti-cheat-measures-following-popular-launch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *