Fitbit خاموش است و برای ساعت ها کار کرده است (به روز شده: بازگشته است)

بله، Fitbit خراب است. در واقع، حداقل چند ساعت است که هیچ خبری در مورد زمان بازیابی سرویس وجود ندارد، زیرا این قطعی تمام عیار Fitbit رو به اتمام است.

اگر Pixel Watch 2 جدید را پیش‌سفارش کرده‌اید و سعی کرده‌اید آن را تنظیم کنید یا Pixel 8 جدید خود را امروز دریافت کرده‌اید و سعی کرده‌اید Pixel Watch یا Fitbit ردیاب قدیمی خود را به برنامه Fitbit در تلفن جدید خود وصل کنید، احتمالاً با مشکل مواجه شده‌اید. مطمئناً شما تنها نیستید، اگرچه به نظر می‌رسد که اخبار قطعی هنوز واقعاً مورد توجه بسیاری قرار نگرفته است.

امروز زودتر یک تمرین را تمام کردم و لحظاتی پیش برنامه Fitbit خود را باز کردم تا آمار روزم را بررسی کنم. هنگام انجام این کار، برنامه تنها ۱۸۰۰ مرحله را نشان داد، هیچ اطلاعات خواب از شب قبل، و دسته ای از اطلاعات خالی در سایر فیلدهای داده را نشان داد. سپس سعی کردم برنامه را رفرش کنم که باعث چرخش و چرخش و چرخش آن شد. سپس روی نماد دستگاه در بالا سمت چپ ضربه زدم، فقط به من گفت که هیچ دستگاهی را متصل نکرده ام، که بدیهی است که درست نبود. برنامه Pixel Watch من یک همگام‌سازی بی‌پایان را با Fitbit نشان می‌داد، که نمی‌توانستم آن را متوقف کنم و امیدوار بودم راه‌اندازی مجدد Pixel 8 Pro برطرف شود. این کار را نکرد. سپس من از سیستم خارج شدم … از سیستم خارج نشوید، به شما اجازه نمی دهد دوباره وارد شوید.

زیر ردیت Fitbit پر از افرادی است که می پرسند چه خبر است، اولین مورد ۳ ساعت پیش ظاهر شد. آشکارساز پایین نشان می دهد گزارش مشکلات ۲-۳ ساعت پیش، حدود ساعت ۲ بعد از ظهر اقیانوس آرام، و اعداد فقط در حال افزایش است.

به نظر می‌رسد سایت Fitbit صفحه وضعیت ندارد، اما سایت‌های پشتیبانی و انجمن تایید کرده‌اند که چیزی در حال رخ دادن است، با پیام‌هایی در بالای هر کدام با این مضمون: «ما به بررسی مشکلی که بر دستگاه‌های Fitbit تأثیر می‌گذارد ادامه می‌دهیم. ” ممنون که صبر کردید. حساب توییتر پشتیبانی Fitbit آنها نیز به مردم پاسخ می دهد، اما به نظر نمی رسد تایید قطعی تا یک ساعت پیش، که حداقل یک یا دو ساعت کامل از قطع بود.

به روز رسانی ۵:۰۲ بعد از ظهر: بالاخره یک بیانیه رسمی رسید.

به روز رسانی ۲۰:۵۸: خب، به نظر می رسد اکنون سرویس در حال بازیابی است. من توانستم به داشبورد آنلاین وارد شوم و دوباره به برنامه در تلفنم دسترسی پیدا کنم. تمام داده‌های روزانه من نیز در آنجا پر شده است، بنابراین با Pixel Watch 2 من همگام‌سازی شد و یک بار دیگر Pixel Watch 2 من را متصل نشان می‌دهد. دیدن دیگران با شانس مشابه در reddit. چه قطعی. همه برگردند؟ اگر نه، ممکن است کمی طول بکشد تا همه بتوانند دوباره وصل شوند.

به طور خلاصه، اگر به اینجا آمدید و نمی‌دانید که فیت بیت چه خبر است، می‌توانیم تأیید کنیم که فیت بیت در حال قطعی است و به نظر می‌رسد در سطح جهانی قطع شده است. با تغییر این وضعیت، این پست را به روز می کنیم.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/10/11/fitbit-is-down-and-has-been-for-hours/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *