Fox Sports برای اولین بار از پهپادها در پخش سریال های جهانی استفاده خواهد کرد

پهپادها ابزار جدیدی برای تولید ورزش های زنده نیستند، اما وقتی سری جهانی این جمعه آغاز می شود، فاکس اسپورت در طول کلاسیک پاییز از ناوگانی متشکل از سه هواپیمای فشرده استفاده خواهد کرد برای اولین بار. پیش از این، این شبکه از پهپادها در طول بازی های بیسبال برای پوشش بازی های ستاره ها و میدان رویاها استفاده می کرد. فاکس همچنین از پهپادها برای پخش USFL خود استفاده می کند و اولین بار در سال ۲۰۱۵ از آنها برای تولید استفاده کرد.

برای سری جهانی، فاکس قصد دارد از سه پهپاد استفاده کند تا لحظاتی مانند پارچ‌های امدادی که از گودال می‌آیند، گرم کردن بین اینینگ‌ها و پارچ‌هایی که از تپه خارج می‌شوند را به تصویر بکشد. این شبکه با شرکت هوایی بورلی هیلز در ناوگان سفارشی همکاری کرد و آن شرکت آنها را اداره خواهد کرد. در حالی که فاکس می‌گوید بهترین پهپاد مناسب را برای عکس‌برداری انتخاب می‌کند، هر سه واحد FPV (نمای اول شخص) هستند و در هر لحظه تنها یکی از آنها در هوا خواهد بود. خلبان در میدان بیرونی یا پشت یا بین گاو نر قرار می گیرد. در حالی که هر سه پهپاد مجهز به دوربین‌های ۴K هستند، فاکس می‌گوید که فیلم‌های HDR 1080p را ارسال می‌کنند که برای استفاده در صفحه‌نمایش‌های جامبو در داخل دو استادیوم نیز در دسترس خواهد بود.

عکس‌های پهپاد به UmpCam جدید فاکس می‌پیوندند که در جریان ALDS امسال عرضه شد. این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: دوربینی که موقعیت برتر داور صفحه خانه را به شما می دهد. دوربین در بالای ماسک داور نصب شده است و بینندگان را تا جایی که می توانند به چیزی که او می بیند نزدیک می کند. فاکس از UmpCam برای نشان دادن تماس‌های توپ/اعتصاب و چشم‌اندازی در زمین از ضربه‌های بزرگ استفاده می‌کند. این شبکه در مجموع از ۵۲ دوربین در طول سری جهانی استفاده خواهد کرد، از جمله یک فلای کم بالای سر، سه دوربین DirtCam (نزدیک صفحه اصلی، پایه اول و پایه دوم)، ۱۳ دوربین Super Motion و سه دوربین RF. برای ضبط صدا در داخل هر پارکینگ، فاکس بیش از ۱۰۰ میکروفون را قرار می دهد تا هر ذره صدای بازی را که می تواند طرفداران را به خانه بیاورد.

سری جهانی جمعه، ۲۷ اکتبر در ساعت ۲۰ به وقت شرقی، زمانی که تگزاس رنجرز میزبان آریزونا دایموندبکز برای بازی ۱ است، آغاز می شود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/fox-sports-will-use-drones-in-world-series-broadcasts-for-the-first-time-190330105.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/fox-sports-will-use-drones-in-world-series-broadcasts-for-the-first-time-190330105.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *