Galaxy Watch 7 Ultra: زمان Squircle است

رندرهای گلکسی واچ ۷ اولترا وب را زده اند و سرها در حال چرخش هستند. ما گزارش هایی شنیده بودیم که سامسونگ ممکن است با یک صفحه نمایش مستطیلی در ساعت آینده گلکسیاما من فکر نمی کنم کسی انتظار این را داشته باشد.

برای روشن شدن، آنچه در این رندرها می بینیم در واقع کاملاً است گرد صفحه نمایشی که جزئیات آن برای ارائه یک قاب چرخان است، اما در داخل یک قاب سنجاب قرار می گیرد. در سمت راست بدنه سه دکمه بزرگ را می بینیم که سمت چپ دارای اسپیکرهای بسیار بزرگی است. یکی دیگر از عناصر طراحی که نمی‌توانیم ببینیم، نوارهای یکپارچه است، که سامسونگ احتمالاً از طراحی استاندارد فنری دور می‌شود.

Galaxy Watch 7 Ultra: زمان Squircle است

با توجه به منبع این رندرها، اندازه نمایشگر در حدود ۱٫۵ اینچ است، مانند Galaxy Watch 6 Classic.

در قسمت پشتی، آرایه سنسور دستگاه را می بینیم که گزارش هایی حاکی از آن است که ساعت سنسور دمای سال گذشته را حفظ خواهد کرد. از دیگر مشخصات گزارش شده می توان به چیپست به روز شده، ۵۰ درصد شارژ سریعتر و همچنین امکان نظارت بر قند خون اشاره کرد.

کلن در ابتدا نمی دانست که از این طرح چه چیزی بسازد، اما تقریباً بلافاصله من را مثبت کرد. به نظر می رسد ناهمسانکه در کتاب من، چیز خوبی برای سامسونگ است. مدت زیادی است که خط تولید گلکسی واچ نیاز به تغییر دارد، و حتی اگر این سنجاب فقط برای مدل Ultra در نظر گرفته شده باشد، برای من به اندازه کافی خوب است. من نمی توانم صبر کنم تا این چیز را امتحان کنم. امیدوارم زیاد حجیم نباشه

برداشت شما از این رندرهای گلکسی واچ ۷ اولترا چیست؟ منتظر رونمایی در ماه جولای باشید.

// اسمارت پریکس


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/24/samsung-goes-squircle-with-galaxy-watch-7-ultra/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *