Game Jolt بازار محتوای تولید شده توسط کاربر را برای سازندگان و برندها راه اندازی می کند

Game Jolt بازار محتوای تولید شده توسط کاربر را برای سازندگان و برندها راه اندازی می کند


بازی تکان یک بازار محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) برای بازیکنان برای خرید اقلام دیجیتال از سازندگان و برندها رونمایی کرده است.

هدف فعال کردن است بازی تکان Yaprak DeCarmine، مدیر عامل Game Jolt، در مصاحبه ای با GamesBeat گفت: – یک جامعه اجتماعی گیمی شده برای گیمرهای GenZ – برای اینکه سازندگان بتوانند از تعامل و جامعه ای که در پلتفرم اجتماعی ایجاد می کنند درآمد کسب کنند.

بازار UGC این پلتفرم نشانه ای برای پلتفرم های موفقی مانند است روبلوکسکه تا حد زیادی به لطف هزینه های مربوط به بازارهایش، در سه ماهه اخیر خود، ۸۳۹٫۵ میلیون دلار رزرو کرد. DeCarmine گفت که Game Jolt دارای ارز مجازی Web2 اختصاصی خود به نام Joltbux است که کاربران از آن برای حمایت از سازندگان مختلف استفاده می کنند و در عین حال تجربه اجتماعی خود را در این پلتفرم افزایش می دهند.

بازی Jolt’s Joltbux مستقر در لس آنجلس، در اقدامی که یادآور مدل موفق Roblox با ارز مجازی Robux است، به کاربران امکان می‌دهد کلکسیون‌های دیجیتالی را از بازی‌ها، سازندگان و برندهای محبوب خریداری کنند. با این حال، چیزی که Game Jolt را از کلکسیون‌های رو به رشد Web3 و NFT متمایز می‌کند، تأکید بر کاربرد در همه موارد دیجیتال است. و Game Jolt از فناوری بلاک چین استفاده نمی کند.

رویداد

GamesBeat Next On-Demand 2023

آیا بازی GamesBeat Next را از دست دادید؟ به کتابخانه درخواستی ما بروید تا از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی مطلع شوید.


الان ببین

بازی Jolt می‌خواهد به سازندگان در کسب درآمد کمک کند.

DeCarmine گفت اقلام خریداری شده بیش از کلکسیونی صرف ارائه می دهند. آنها از طریق تعامل با محتوا قابل مصرف هستند و کاربران را قادر می سازند تا استعداد شخصی را به نمایه های خود اضافه کنند، با برنامه های آینده برای گسترش استفاده از آنها به سایر برنامه ها و بازی ها.

دکارمین فکر می کند رویکرد شرکتش سخاوتمندانه است. سازندگان ۵۰ درصد از درآمد حاصل از فروش اقلام دیجیتال را حفظ خواهند کرد. صاحبان پلتفرم مانند اپل و گوگل ۳۰ درصد را حفظ خواهند کرد و Game Jolt 20 درصد را خواهد گرفت.

او گفت: “مطمئناً تعادل قابل انجامی با همسو کردن اهداف خود با اهداف جامعه خود و اطمینان از برنده شدن آنها وجود دارد. این کاری است که ما همیشه انجام داده ایم. و صادقانه بگویم، در واقع به همین دلیل است که امروز هنوز مرتبط هستیم.”

کل بازار احتمالاً چهار ماه است که در حال کار است، اگرچه شرکت برای مدت طولانی تری برای آن برنامه ریزی کرده بود. DeCarmine به یک نمایشگاه مجوز رفت و مارک هایی را پیدا کرد که می خواهند به گیمرها دسترسی پیدا کنند.

او گفت: “محتوای تولید شده توسط کاربر هسته اصلی این امر است، زیرا پلتفرم ما به سازندگان و محتوایی که آنها می‌سازند پاسخ می‌دهد.” “در حالی که آنها محتوا تولید می کنند، همیشه چیزهایی برای فروش ندارند. ما می خواهیم بفهمیم که چه کاری می توانیم برای همه سازندگان محتوا انجام دهیم تا بتوانند یک جریان درآمد جدید ایجاد کنند.”

خود بازی Jolt هنرمندان با استعداد زیادی دارد که می توانند به سازندگان کمک کنند تا از زمین خارج شوند. کاربران می توانند Joltbux را با قیمت هایی از ۲ تا ۲۰ دلار خریداری کنند. آنها می توانند از آن ارز مجازی برای خرید اقلام ممتاز مانند بسته های برچسب یا کارت های دیجیتال یا قاب ها و پس زمینه های آواتار استفاده کنند.

او گفت: “کاربرد این اقلام واقعاً همان چیزی است که من سعی می کنم به خانه بروم. آنها فقط مجموعه ای نیستند، حتی اگر کاربران ما آنها را جمع آوری کنند.” “ایده این است که شما به یک پست بروید و اکنون می توانم این برچسب را روی این پست قرار دهم.”

رشد GenZ

فروشگاهی برای محتوای تولید شده توسط کاربر در Game Jolt.

این ابتکار به عنوان پاسخی مستقیم به رفتار GenZ، جمعیت ۱۱ تا ۲۶ ساله، که به دلیل حضور مداوم آنلاین و ارتباطات اجتماعی قوی خود شناخته شده است، انجام می شود. با بیش از دو میلیارد نفرپیش بینی می شود که شامل موارد قابل توجهی باشد ۴۰ درصد از پایگاه مصرف کننده ایالات متحده است تا سال ۲۰۲۶

GenZ رفتار متمایزی از خود نشان می دهد و تقریباً به آن اختصاص دارد چهار ساعت در روز به بازی و چهار ساعت دیگر به برنامه های اجتماعی مختلف. تعامل GenZ با هفت یا بیشتر برنامه روزانه بخش قابل توجهی از خریدهای درون برنامه ای را به همراه دارد.

DeCarmine گفت: اقلام دیجیتال برای GenZ مهم هستند زیرا آنها به همان اندازه که به صورت آفلاین وقت و پول را صرف آنلاین می کنند.

او گفت: «برندها و سازندگان از آن بهره نمی برند.

مرتبط ماندن

ابزار استیکر در فروشگاه جدید UGC Game Jolt.

با این حال، آن‌ها در حفظ ارتباط سرمایه‌گذاری‌های دیجیتالی خود با چالشی روبرو هستند که اغلب در صورت عدم استفاده، ارزش خود را از دست می‌دهند. این عدم هدف برای دارایی های دیجیتال در پلتفرم های رسانه های اجتماعی موجود، فرصتی دست نخورده برای برندها و سازندگان است.

DeCarmine گفت: «این یک فرصت استفاده نشده برای برندها و سازندگان است که می‌توانند با ارائه آیتم‌های دیجیتال با ابزارهای کاربردی در Game Jolt و حتی افزایش ارزش محصولات فیزیکی موجود از طریق بسته‌بندی، جریان درآمد را باز کنند.»

این پلتفرم به سازندگان و برندها اجازه می‌دهد تا فروشگاه‌های خود را در نمایه‌های خود راه‌اندازی کنند و برچسب‌ها، پس‌زمینه‌ها و قاب‌های آواتار ممتاز را برای فروش ارائه دهند که همگی با Joltbux قابل خرید هستند. سپس کاربران می توانند این موارد را اعمال کنند و از سازندگان و برندهای مورد علاقه خود حمایت کنند و در عین حال محتوای خود را در پلتفرم شخصی سازی کنند.

برای کمک به سازندگان و برندها در شروع کار، Game Jolt از تیم هنری داخلی خود پشتیبانی می‌کند و بر تعهد خود به ایجاد یک بازار پر جنب و جوش تأکید می‌کند. سازندگان محبوب اغلب وقت یا کارکنانی برای ایجاد آیتم‌های خود ندارند و Game Jot می‌خواهد آن‌ها را به نمایش بگذارد.

مرحله بعدی رشد

Yaprak Decarmine مدیر عامل Game Jolt است.

برای Game Jolt، این پروژه نشانه بلوغ به عنوان یک پلت فرم است.

دکارمین گفت: “این بخشی از استراتژی کسب درآمد ما بود. بیشتر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مبتنی بر تبلیغات هستند. و ما می خواهیم مسیر متفاوتی را در پیش بگیریم.” ما می‌خواهیم چیزی پایدارتر برای سازندگان و برندها ایجاد کنیم، بدون اینکه تبلیغاتی داشته باشیم که محتوایی را که آنها ایجاد می‌کنند، کنترل کنند.

او خاطرنشان کرد که کل جامعه از گیمرها تشکیل شده است. یک سال پیش، این پلتفرم تجربه را با ماموریت‌هایی که بازیکنان می‌توانند ارز رایگان کسب کنند، بازی‌سازی کرد.

او گفت: “آنها می توانند اقلام اساسی را برای تقویت هویت شخصی خود در پلتفرم دریافت کنند، برای حمایت از خالق یا برند مورد علاقه خود پول خرج کنند، و همچنین مقداری سود دریافت کنند.”

DeCarmine هنوز تعداد کاربران این شرکت را به اشتراک نمی گذارد. اما او خاطرنشان کرد: “ما دیوانه ترین سال را سپری کرده ایم.”

چیزهای بزرگی در راه است

مجموعه سازنده بازی Jolt.

دکارمین گفت که شرکت او در حال مذاکره با استودیوهای سه‌گانه A و Double-A، برندها و افراد هالیوودی است تا از پلتفرم Game Jolt برای رونمایی از مجموعه‌های کلکسیونی و بسته‌های اقلام دیجیتالی خود در بازار Game Jolt استفاده کنند، که احتمالاً دسترسی خوبی به گیمرهای GenZ خواهد داشت. . .

دکارمین گفت: “این واقعاً هیجان‌انگیز خواهد بود. و ما می‌خواهیم این موارد را برای هماهنگی با اعلامیه‌های خود انجام دهیم.”

با نگاهی به آینده، Game Jolt قصد دارد اقلام فروشگاه محتوای تولید شده توسط کاربر را با بازی‌ها و برنامه‌ها ادغام کند و کاربرد این دارایی‌های دیجیتال را فراتر از پلتفرم گسترش دهد.

“آیا نمی خواهید از استیکرها و قاب های نمایه خود در سایر برنامه های اجتماعی یا چت استفاده کنید؟” DeCarmine را اضافه کرد و به مسیرهای آینده این پلتفرم اشاره کرد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/game-jolt-launches-user-generated-content-marketplace-for-creators-and-brands/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *