Google Meet شما را به مدرسه برمی گرداند، اکنون متوجه می شود که واقعاً چه زمانی دست خود را بالا می برید

Google Meet شما را به مدرسه برمی گرداند، اکنون متوجه می شود که واقعاً چه زمانی دست خود را بالا می برید

Google Meet مرزهای بین ارتباطات حضوری و دنیای آن را محو کرده است کنفرانس ویدیویی با معرفی یک حرکت بلند کردن دست که برنامه وب واقعاً می تواند آن را تشخیص دهد، با آن آشنا هستیم.

اکنون، شرکت‌کنندگان Meet می‌توانند به صورت فیزیکی دست خود را بالا ببرند تا یک بلند کردن دست مجازی ایجاد کنند و به آنها کمک کند تا راحت‌تر مورد توجه گوینده قرار گیرند.

البته، بدون اضافه کردن این نکته که این ویژگی در واقع از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند، سال ۲۰۲۳ نخواهد بود.

ژست بلند کردن دست Google Meet

شرکت تایید شده که تنظیم به طور پیش فرض خاموش است و باید از طریق آن فعال شود گزینه‌های بیشتر > واکنش‌ها > ژست بلند کردن دست.

شرکت‌کنندگانی که نیاز به توجه دارند می‌توانند دست خود را بالا ببرند که یک نوار پیشرفت دایره‌ای ایجاد می‌کند. مکث چند لحظه ای برای تکمیل نوار باعث ایجاد یک مجازی می شود Google Meet دست بلند کرد

گوگل اشاره می کند که دست شما باید دور از صورت و بدن باشد تا بتوان آن را به وضوح توسط دوربین برداشت. ممکن است واضح به نظر برسد، اما دوربین شما نیز باید فعال باشد.

گردانندگان می‌توانند با پیمایش به «افراد > دست‌های برافراشته»، دست‌های بالا را ببینند، جایی که می‌توانند به سؤالات پاسخ دهند و تقریباً دست‌ها را پایین بیاورند تا بازخورد شرکت‌کنندگان را بررسی کنند.

با این حال، یک مشکل وجود دارد، زیرا شما باید یا در حال کار یا یادگیری استفاده از عملکرد جدید هوش مصنوعی باشید. این فقط برای حساب‌های زیر اعمال می‌شود: Google Workspace Business Plus/Standard، Enterprise Essentials/Plus/Standard/Starter، Education Plus، Teaching and Learning Upgrade، و Google Workspace Individual.

مانند همیشه، دارندگان حساب های شخصی به جدیدترین و بهترین ابزارها دسترسی نخواهند داشت و شرکت در عوض بر مشتریان پرداخت کننده خود تمرکز می کند.

گوگل اولین شرکتی نیست که از حرکات فیزیکی برای تحریک واکنش ها استفاده می کند. اپل قابلیت های مشابهی را به FaceTime اضافه کرده است، در حالی که کاربران تجاری می توانند همین کار را در آن انجام دهند بزرگنمایی.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/google-meet-is-taking-you-back-to-school-will-now-spot-when-you-actually-raise-your-hand

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *