Google News پشتیبانی مجلات را قطع می کند

آیا می‌دانستید که Google News هنوز بخشی به مجلات دارد؟ من این ویژگی را کاملاً فراموش کرده بودم، که از این واقعیت آشکار است که امروز آن را باز کردم و متوجه شدم آخرین مجلاتم مربوط به سال ۲۰۱۶ است. حدس می‌زنم وقتی ماه آینده یکپارچگی مجلات از بین برود، آن را از دست نخواهم داد.

درست است، Google News اعلام کرد که در ماه دسامبر به پشتیبانی از محتوای مجلات پایان می دهد زیرا “اکنون تعداد کمی از کاربران به طور منظم به اشتراک مجلات خود دسترسی دارند.” شما نمی گویید؟

تاریخ پایان رسمی ۱۸ دسامبر ۲۰۲۳ است، بنابراین اگر مجلاتی دارید که می‌خواهید آن‌ها را در قالب دیجیتال نگه دارید، Google به شما می‌گوید همه شماره‌های خریداری شده خود را صادر و ذخیره کنید. اگر این کار را نکنید، ماه آینده محتوا را از دست خواهید داد. همچنین، تمام محتوای مجله حتی کار نخواهد کرد، بنابراین Google ممکن است به شما بازپرداخت بدهد. می توانم به شما بگویم که تقریباً همه مجلاتی که سعی کردم به آنها در حساب کاربری خود دسترسی داشته باشم خراب هستند و بارگیری نمی شوند. غمگین.

این همان چیزی است که مجلات در Google News برای کسانی که هرگز آن را ندیده اند به نظر می رسد. قبل از اینکه از بین برود از آن لذت ببرید.

Google News پشتیبانی مجلات را قطع می کند

اگر مجلاتی در Google News داشتید، باید ایمیلی با عنوان «به‌روزرسانی برای پشتیبانی مجله Google News» دریافت کنید که یک پیوند صادراتی برای دانلود مجلات قدیمی‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر برای محتوای شکسته نیاز به بازپرداخت دارید، باید پیوندی برای آن نیز ببینید.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/22/google-news-cuts-off-magazines-support/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *