GTFO در حال دریافت به روز رسانی نهایی است و بازی را با Rundown 8 به پایان می رساند

۱۰ چمبرز به تازگی اعلام کرده است GTFOآخرین به‌روزرسانی، Rundown 8.0 Duality، برای شوتر ترسناک co-op آن در The Game Awards 2023، تقریباً دو سال پس از خروج از Early Access.

این آپدیت نهایی در حال حاضر برای بازی در دسترس است، و همه چیز را برای تیراندازی هاردکور co-op، جایی که مرگ به همین سادگی است، به پایان خواهد رساند. می‌توانید به تریلر زیر نگاهی بیندازید تا پایین‌تر را در پایین‌تر ببینید.

اگر ناآشنا بودید، GTFO حداکثر چهار بازیکن (زندانی) را به کار می‌اندازد تا با هم کار کنند و یک مرکز تحقیقاتی رو به زوال معروف به مجتمع را بررسی کنند. به منظور پیشرفت در یک Rundown (در اصل، یک کمپین)، آنها باید منابعی را برای کمک به بقای خود جستجو کنند، و اکسپدیشن هایی را برای انجام یک “Work Order” کامل کنند.

با این حال، همه چیز معمولاً ساده نیست. این یک تجربه وحشیانه است که اغلب شما را وادار می کند تا برای زندگی خود در برابر موجودات مرگبار و ترسناکی به نام Sleepers بجنگید، که اگر صدای شما خیلی بلند باشد یا در معرض نور قرار بگیرند، می توانند از خواب بیدار شوند.

این چیزی برای بازیکنان بازی ناآشنا نخواهد بود، زیرا صفحه فروشگاه Steam بازی به وضوح می گوید:GTFO یک تیرانداز معمولی شما برای دویدن و تفنگ نیست. این برای بازیکنانی است که برای یک چالش جدی ارزش قائل هستند.”

هنگام بازدید از بازی جدید ۱۰ Chamber، Rundown 8 را به دست آوردم. لانه گرگ هاو خوشحالم که گزارش می‌دهم که بسیار سخت است و باید چالش‌های بیشتری را برای مازوخیست‌هایی که بازی می‌کنند ایجاد کند GTFO.

در جاهای دیگر در مراسم The Game Awards این موضوع تایید شد DLC رایگان برای خدای جنگ راگناروک، عنوان شده است والهالاقرار است هفته آینده منتشر شود پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴. از روز سه شنبه ۱۲ دسامبر برای دانلود در دسترس خواهد بود.

به دنبال بازی های بیشتری مانند GTFO هستید؟ توصیه های ما را برای بهترین بازی های کامپیوتر چند نفرهبه همان خوبی بهترین بازی های تعاونی برای یک تجربه مشابه برای چیزهای ترسناک، می توانید به جمع بندی ما نیز مراجعه کنید بهترین بازی های ترسناک.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/pc-gaming/gtfo-is-getting-a-final-update-bringing-the-game-to-a-close-with-rundown-8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *