Half-Life با محتوای بازیابی شده، نقشه‌های جدید و موارد دیگر به‌روزرسانی ۲۵امین سالگرد دریافت می‌کند.

بازی تیراندازی اول شخص سمینال Half-Life این آخر هفته ۲۵ ساله می شود و توسعه دهنده Valve این مناسبت را با یک به روز رسانی ویژه سالگرد اضافه کردن محتوای جدید و بازیابی شده، در کنار یک سری چیزهای دیگر. اوه، و این بازی را برای ادعا و ادامه شروع امروز رایگان کرده است.

Half-Life، برای آنهایی که خیلی جوان هستند یا آنقدر که نمی‌توانند به خاطر بسپارند، در ۱۹ نوامبر ۱۹۹۸، جهان را با گوردون فریمن، دانش‌آموز خوش‌قلب آشنا کرد (Freeman’s پیامدهای زندگی کامل تا مدتی بعد محقق نخواهد شد)، و هرکسی که به دنبال زنده کردن خاطرات خود از آن روزهای هاسیون است، اکنون می تواند این کار را با چند قطعه اضافی فانتزی انجام دهد.

با شروع خود بازی، Half-Life یک نقطه ماساژ ملایم برای دوران مدرن دریافت کرده است. ارتقاء رابط کاربری برای وضوح‌های بالاتر وجود دارد (“ما بیشتر این موارد را برای CRT‌های ۶۴۰×۴۸۰ ساخته‌ایم و ظاهراً برخی از شما از آن زمان به بعد ارتقا داده‌اید)، و اکنون از پخش شبکه Steam و پیکربندی مناسب گیم‌پد “خارج از جعبه” پشتیبانی می‌کند.


نیمه عمر: مستند بیست و پنجمین سالگرد.

Valve همچنین تنظیمات میدان دید عریض، رندر نرم‌افزار لینوکس، رفع روشنایی، به‌علاوه انبوهی از دیگر بهبودهای کیفیت زندگی، رفع اشکال‌ها و بهینه‌سازی‌های متعادل را اجرا کرده است، همانطور که در به‌روزرسانی سالگرد توضیح داده شده است. یادداشت های پچ گسترده. به‌علاوه، همه چیز بهینه‌سازی شده است تا اطمینان حاصل شود که بررسی‌های تأییدشده Steam Deck Valve را پشت سر می‌گذارد – و برای طرفداران نوستالژی، ویدیو و موسیقی کلاسیک لوگوی Valve در ابتدای بازی مجدداً برقرار شده است و منوی اصلی برای مطابقت مجدد تغییر داده شده است. ساخت ۱۹۹۸

در جای دیگر، Half-Life اکنون شامل Half-Life Uplink است، یک کمپین کوچک که توسط تیم توسعه‌دهنده اصلی ساخته شده و در آن روز به عنوان یک CD انحصاری برای مجلات و سازندگان سخت‌افزار منتشر شده است. Valve توضیح می‌دهد: «از آنجایی که این اولین تجربه بسیاری از افراد با Half-Life بود، ما فکر کردیم که بالاخره زمان آن رسیده است که آن را با بازی اصلی همراه کنیم – نیازی به خرید کارت صدا نیست.»

علاوه بر این، طرفداران چند نفره اکنون می توانند در چهار نقشه کاملاً جدید که توسط طراحان سطح Valve ساخته شده اند – Contamination، Pool Party، Disposal و Rocket Freny – گیر بیفتند که همگی برای “تقویت محدودیت های امکان پذیر در موتور Half-Life” طراحی شده اند. این در بالای سه نقشه ای است که در اصل در Half-Life گنجانده شده است: سی دی خرده فروشی داده های بیشتر – Double Cross، Rust Mill، و Xen DM – به علاوه اسکلت دیسک و پوسته های چند نفره Too Much Coffee Man. دیگر پوسته‌های چندنفره جدید عبارتند از Proto-Barney و Ivan the Space Biker، قهرمانان اصلی ساخت‌های آلفای Half-Life.


Half-Life با محتوای بازیابی شده، نقشه‌های جدید و موارد دیگر به‌روزرسانی ۲۵امین سالگرد دریافت می‌کند.
پروتو-بارنی و ایوان دوچرخه‌سوار فضایی، اگر تعجب می‌کردید. | اعتبار تصویر: شیر فلکه

و در نهایت، به عنوان گیلاس در بالای جشن های ۲۵ سالگی، Valve’s با Secret Tape همکاری کردند تا یک ساخت مستند یک ساعته شامل تیم اصلی توسعه Half-Life است که می توانید در بالا مشاهده کنید.

اگر هنوز یک نسخه از Half-Life را در کتابخانه Steam خود ندارید، اما دوست دارید از همه این موارد جالب جدید (و قدیمی جدید) استفاده کنید، Valve شما را نیز پوشش داده است. بازی است در حال حاضر برای دانلود و نگهداری در Steam رایگان است برای مدت زمان محدود، و وجود دارد تخفیف های قابل توجه در کل سری – شامل ۶۶٪ تخفیف برای بازی استادانه Half-Life: Alyx – تا ۲۱ نوامبر.


منبع: https://www.eurogamer.net/half-life-gets-25th-anniversary-update-with-restored-content-new-maps-and-more

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *