Humane Ai Pin: نسخه نمایشی شرم آور با پاسخ های نادرست با ویدیوی جدید به روز شد

انسانی Ai Pin ویدیوی آزمایشی برای رفع برخی موارد شرم آور به روز شده است عدم دقت توسط پوشیدنی ها اعلام شده است.

بعد از اینکه Humane پین Ai بدون صفحه‌نمایش را معرفی کرد، کارآگاهان اینترنتی به سرعت به برخی اشتباهات در پاسخ‌های آن اشاره کردند. Ai Pin اشتباه گفته بهترین مکان برای تماشای خورشید گرفتگی در ۸ آوریل ۲۰۲۴ در Exmouth، استرالیا و تیمور شرقی است، در حالی که در واقع، بهترین مکان ها در آمریکای شمالی هستند.

همچنین به طور گمراه کننده ای تعداد انگشت شماری بادام را دارای ۱۵ گرم پروتئین نشان می دهد، اما در واقعیت، ۶۰ بادام معادل این مقدار پروتئین است. بر این اساس به کاربر X (توئیتر سابق) نیت یانگ.

Humane از آن زمان ویدیوی آزمایشی را برای تصحیح نادرستی ها به روز کرده است.

اسپیس و بادام نردها هومن را صادق نگه داشتند

به لطف فضا و کارآگاهان بادام، برخی از هیاهوهای اطراف Ai Pin از بین رفته است. شما فکر می کنید که فردی در تیم پاسخ های دستگاه را دوباره بررسی می کند. به خصوص زمانی که Ai Pin جاه طلبی جسورانه ای برای جایگزینی گوشی هوشمند با استفاده از فرمان صوتی به جای رابط صفحه نمایش دارد.

مفهوم اینجا این است که اگر مدل هوش مصنوعی که دستگاه را تغذیه می کند با اطمینان پاسخ اشتباهی به شما بدهد – و هیچ صفحه نمایش یا روش دیگری برای بررسی واقعیت وجود نداشته باشد – نمی توان برای کارهای مهم به آن اعتماد کرد. این یادآور اشتباه گوگل با ربات چت هوش مصنوعی Bard و آن است عدم دقت در مورد تلسکوپ فضایی جیمز وب به عبارت دیگر، برداشت اول عالی نیست.

نسخه ی نمایشی جدید و به روز شده

در ویدئوی نمایشی به روز شده، Ai Pin می گوید یکی از بهترین مکان ها برای تماشای خورشید گرفتگی در Nazas است که در دورانگو، مکزیک واقع شده است. همچنین با نگه داشتن فیلم اصلی عمران چودری، یکی از بنیانگذاران Humane که مشتی بادام را در دست گرفته بود، به سردرگمی بادام پرداخت، اما توضیح داد که نصف فنجان بادام معادل ۱۵ گرم پروتئین است.

بنابراین در حالی که Chaudhri کمتر از نصف فنجان بادام در دست دارد، Ai Pin اکنون دارد از نظر فنی درست در محاسبه پروتئین آن.

Humane Ai Pin: نسخه نمایشی شرم آور با پاسخ های نادرست با ویدیوی جدید به روز شد

ویدیوی آزمایشی اصلی Humane که پاسخ نادرست را به مکان تماشای خورشید گرفتگی ۸ آوریل ۲۰۲۴ نشان می دهد.
اعتبار: انسانی

ویدیوی نمایشی به‌روزرسانی Humane که پاسخ صحیح را به مکان تماشای خورشید گرفتگی ۸ آوریل ۲۰۲۴ نشان می‌دهد.
اعتبار: انسانی

ویدیوی نسخه ی نمایشی اصلی Humane به طور گمراه کننده ای نشان می دهد که تعداد انگشت شماری بادام ۱۵ گرم پروتئین دارد.
اعتبار: انسانی

ویدیوی آزمایشی Humane Ai Pin به روز شده که مشخص می کند چه تعداد بادام ۱۵ گرم پروتئین دارد.
اعتبار: انسانی

تمام آنچه گفته شد، این یک محصول کاملاً جدید است، بنابراین مطمئناً مشکلاتی وجود دارد که باید حل شوند. سام شفر، رئیس رسانه جدید Humane، در سرور Discord شرکت گفت، این ویدیو “با استفاده از نرم افزار پیش از انتشار ایجاد شده است” و مشکلات از آن زمان حل شده است. شفر ادامه داد: «این مشکلات (و بسیاری موارد دیگر) از هم‌اکنون تا زمانی که مشتریان دستگاه‌ها را دریافت می‌کنند، به همان سرعتی که ما آنها را کشف می‌کنیم، برطرف می‌شوند.

مشکل حل شد، اما هومن درس سختی گرفت. وقتی صحبت از خورشید گرفتگی و بادام می شود، اینترنت رسید دارد.

موضوعات
هوش مصنوعی


منبع: https://mashable.com/article/humane-ai-pin-demo-video-updated-inaccuracy-blunders

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *