ICYMI: 8 داستان بزرگ فناوری هفته، از Dell XPS 16 تا Galaxy S24 فاش شد

اگر در هفته اول سال ۲۰۲۴ برای راه اندازی مجدد مشکل داشتید و آخرین اخبار فناوری را از دست داده اید، نترسید – ما همه داستان های بزرگ این هفته را در یک مکان مفید جمع آوری کرده ایم، بنابراین می توانید به خواب زمستانی ژانویه برگردید.

با CES 2024 در افق، که به طور رسمی در ۹ ژانویه آغاز می‌شود، برخی از نسخه‌های بزرگ اعلامیه‌های پیش از نمایش را دریافت می‌کنند – از جمله Dell XPS 16 و طیف جدید تلویزیون‌های OLED 2024 ال‌جی.

فراتر از CES، یک راه‌اندازی فناوری بزرگ دیگر در راه است – و این هفته تاریخ عرضه رسمی سری گلکسی S24 سامسونگ را نیز دریافت کردیم. اما مسلماً مهم‌تر از همه این اعلامیه‌های فنی، برنامه تناسب اندام شما برای سال ۲۰۲۴ است – و خوشبختانه، این هفته نیز با طیف چشمگیر خود از مقالات Get Fit برای سال ۲۴ پوشش داده شد.

۸٫ ما برنامه جامع تناسب اندام شما را برای سال ۲۰۲۴ فاش کردیم

ICYMI: 8 داستان بزرگ فناوری هفته، از Dell XPS 16 تا Galaxy S24 فاش شد

(اعتبار تصویر: Shutterstock)

ژانویه است، و با روح فصل، کانال تناسب اندام و پوشیدنی TechRadar با مجموعه ای از محتوای تناسب اندام عالی برای شروع سال ۲۰۲۴، فارغ از سطح تناسب اندام فعلی، به سرعت در حال گسترش است.

اگر به تازگی سفر تناسب اندام خود را شروع کرده اید، ممکن است آماده شروع ورزش های شدید نباشید – و این مشکلی ندارد. ویرایشگر خواب ما تلاش کرد پیاده روی روزانه ۱۰۰۰۰ قدم به مدت یک هفته به جای رفتن به باشگاه، برای اینکه نشان دهید برای سالمتر شدن نیازی به عرق کردن ندارید. از سوی دیگر، اگر برای اولین بار آماده شروع دویدن هستید، ما باید یک راهنمای مبتدیان برای نیمکت تا ۵Kو لیستی از سه تا از بهترین برنامه های تناسب اندام رایگان برای دوندگان در حال حاضر موجود است

دوندگان باتجربه ممکن است به دنبال دویدن اولین ماراتن خود باشند یا حتی در مسابقات سه گانه شرکت کنند. ویرایشگر اخبار ما تخصص خود را با نوشتن به اشتراک می گذارد ۵ نکته ای که باید قبل از شنا در آب های آزاد بدانیدو ما انتخابی داریم دستور العمل های سرخ کن هوا با انرژی بالا برای تقویت جلسات قلبی جدی و این فقط سطح محتوای عالی ارائه شده را خراش می دهد – صفحه محتویات را بررسی کنید تا همه مقاله های Get Fit برای سال ۲۴ را در حین رها شدن مشاهده کنید.

۷٫ Meta Quest 2 یک کاهش قیمت نهایی داشت

Oculus Quest 2 در زمینه سفید

(اعتبار تصویر: Shutterstock / Boumen Japet)

متا سال ۲۰۲۴ را با اعلام اینکه هدست Quest 2 آن کاهش قیمت دائمی ۵۰ دلار / ۵۰ پوند / ۷۰ دلار استرالیا را دریافت می کند – آن را به همان قیمتی که در جمعه سیاه ۲۰۲۳ دیدیم ارزان شد. همچنین می توانید در لوازم جانبی رسمی Quest 2 مانند Meta’s Elite صرفه جویی کنید. بند و کیف حمل، بنابراین می‌توانید تجربه VR خود را با بودجه کمی ارتقا دهید.

این هزینه کم سابقه، VR را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار می دهد، اما همچنین نشان می دهد که Quest 2 در راه است. Oculus (اکنون Meta) Quest 2 به تنهایی تبدیل به جریان اصلی واقعیت مجازی شد، اما اکنون که جانشین آن در قفسه‌ها عرضه شده است – متا کوئست ۳ – به نظر می رسد که مدل قدیمی در حال غروب است. این قیمت پایین‌تر احتمالاً به متا کمک می‌کند تا واحدهای قدیمی را قبل از قرار دادن هدست در آینده نزدیک تغییر دهد.

۶٫ هولو رمز و راز مورد علاقه بعدی خود را فاش کرد

مرگ و جزئیات دیگر

(اعتبار تصویر: Hulu)

اگر تا به حال فکر کرده ایدچی چاقوها بیرون در یک کشتی کروز؟ شبیه هولو پاسخ را برای شما دارد

مرگ و جزئیات دیگرسری جدید whodunit از خواهر استریمر به دیزنی پلاس، یک فیلم معمایی مهیج است که مطمئناً علاقه طرفداران آگاتا کریستی، هرکول پوآرو، شرلوک هلمز و دیگر کارآگاهان تخیلی معتبر را برانگیخته است. بر روی یک کشتی تفریحی لوکس، ایموجین اسکات از ویولت بین با روفوس کولورث از مندی پتینکین برای حل یک پرونده قتل در اتاق قفل شده همکاری می کنند. اسکات می‌خواهد به کولوورث کمک کند تا به این سرخراش خاص نیز دست یابد، زیرا او به عنوان مظنون اصلی در میان بسیاری از خدمه قایق و مهمانان نصب شده است.

اراده مرگ و جزئیات دیگر آنقدر شناور باشید که شناور بمانید و به ما برسید بهترین نمایش های هولو لیست؟ این مسئله بعدا بررسی خواهد شد. اما، اگر به دنبال یک معمای قتل پر از تعلیق هستید که در آن غرق شوید، مطمئن شوید که آن را در یکی از دنیاها دنبال کنید. بهترین خدمات پخش هنگامی که در تاریخ ۱۶ ژانویه آغاز شد.

۵٫ شیائومی با اولین خودروی برقی خود به مقابله با پورشه و تسلا پرداخت

شیائومی SU7

(اعتبار تصویر: شیائومی)

فقط چند هفته پیش ، ما آن را پیش بینی می کردیم ماشین بعدی شما احتمالاً از یک شرکت فناوری می آید – و به عنوان برای تایید پیش بینی ما، این هفته شیائومی بیشتر در مورد برنامه های خود برای سرنگونی پورشه و تسلا با اولین خودروی برقی خود فاش کرد.

بر روی کاغذ، شیائومی SU7 یک خودروی هیجان‌انگیز (یا شاید گوشی هوشمند روی چرخ) است، با قدرت شارژ سریع (نسخه ۸۰۰ ولتی می‌تواند ۱۳۷ مایل برد را تنها در پنج دقیقه اضافه کند)، مهارت‌های رانندگی خودران نسل بعدی، و پارکینگ مستقل

در حالی که هنوز هیچ جزئیات قیمتی نداریم، شیائومی می گوید که SU7 پس از عرضه اولیه در چین در سال جاری به فروش جهانی خواهد رسید.

۴٫ Google Maps یک ارتقای مفید برای رانندگان شهری دریافت کرد

تلفنی روی پس‌زمینه نارنجی که ساختمان‌های سه بعدی را در برنامه Google Maps نشان می‌دهد

(اعتبار تصویر: آینده)

دوست دارید هنگام رانندگی از Google Maps به عنوان یک ناوبری ماهواره ای استفاده کنید؟ سپس از شنیدن خبر ارتقایی که این هفته توسط بسیاری از کاربران برنامه اندروید و iOS آن مشاهده شد، خوشحال خواهید شد.

اگر در یک شهر یا منطقه مسکونی هستید، اکنون می‌توانید ساختمان‌هایی را که به صورت سه بعدی به تصویر کشیده شده‌اند، در حین رانندگی مشاهده کنید – قابلیتی که قبلاً در حالت ناوبری در دسترس نبود. برای اینکه ببینید آیا برای شما عرضه شده است یا خیر، روی نماد لایه‌ها در برنامه و سپس روی «۳D» ضربه بزنید.

اکنون، وقتی آدرسی را تایپ می‌کنید و «جهت‌ها» را فشار می‌دهید، زمانی که در حالت ناوبری هستید و روی صحنه زوم می‌کنید، ساختمان‌های سه بعدی ظاهر می‌شوند. این یک ارتقاء ظریف است، اما باید به شما کمک کند که ببینید کجا هستید و چه زمانی نوبت خود را از دست داده اید.

۳٫ ما با Dell XPS 16 جدید و مجلل آشنا شدیم

لپ تاپ سفید

(اعتبار تصویر: آینده)

لپ‌تاپ‌های XPS دل در این هفته به‌روزرسانی شدند CES 2024 – و سرفصل ورود پرچمدار جدید ۱۶ اینچی آن بود که جایگزین مدل های ۱۵ و ۱۷ اینچی دل می شود.

ما قبلاً مدتی را با رقیب MacBook Pro در دست خود گذرانده‌ایم بررسی Dell XPS 16، که آن را “لپ تاپ رده بالا که تجمل می زند” می نامد. این تا حد زیادی به ترکیب لپ تاپ از نمایشگر OLED 4K، وب کم بسیار بهبود یافته، صفحه کلید عالی و سیستم تهویه بهبود یافته مربوط می شود.

اما این همه خبر خوب نیست، زیرا حکم اولیه ما به انتخاب پورت غیر قابل توجه XPS 16، نوار وظیفه غیرقابل دسترس و ساخت سنگین اشاره می کند. با این حال، با وجود این اهمال‌کاری‌ها، لپ‌تاپ دل می‌تواند یک رقیب قدرتمند برای ما باشد بهترین لپ تاپ ها راهنما، زیرا در غیر این صورت در حال شکل گیری است که یک کمک تقریباً عالی برای حرفه ای ها در حال حرکت باشد.

۲٫ ال جی دامنه تلویزیون OLED 2024 هیجان انگیز خود را به ما نشان داد

تلویزیون OLED LG M4 روی دیوار خاکستری با تصویر سبک زندگی ماشین روی صفحه

(اعتبار تصویر: LG)

این هفته، ال‌جی از سری تلویزیون‌های OLED 2024 خود قبل از نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد. این سری شامل پرچم‌دار OLED بی‌سیم LG M4 است که از جعبه اتصال Zero برای رفع نیاز به سیم استفاده می‌کند و همچنین دارای پردازنده جدید Alpha 11 AI ال‌جی است. در صورت جفت شدن با نوارهای صوتی سازگار ال جی، عملکرد، روشنایی و Dolby Atmos بی سیم بدون تلفات را بهبود می بخشد.

LG G4 نیز رونمایی شد و دارای همان تراشه Alpha 11 AI مانند M4 است. نوید ارتقاهای مشابه M4 را می دهد و اکنون با یک پایه در جعبه عرضه می شود (اگرچه در دسترس بودن منطقه TBC است). مدل سوم، LG C4، به لطف یک تراشه بهبودیافته، سطوح روشنایی بالاتری نیز خواهد داشت و هر سه مدل از ۴K 144Hz برای بازی نیز پشتیبانی خواهند کرد.

سرانجام، B4 سطح پایه با اندازه جدید ۴۸ اینچی و چهار پورت HDMI 2.1 معرفی شد. مطمئناً اطلاعات بیشتر در CES 2024 فاش خواهد شد، بنابراین منتظر پوشش ما از این نمایشگاه باشید.

۱٫ سامسونگ گلکسی اس ۲۴ تاریخ عرضه رسمی را دریافت کرد

Samsung Galaxy S23 Ultra

(اعتبار تصویر: آینده)

انتظار برای انتظار به پایان رسیده است و ما بالاخره تاریخ رویداد بعدی Galaxy Unpacked سامسونگ را می دانیم. ما انتظار داریم که گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا را در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی / ۱ بعد از ظهر به وقت محلی / ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت گرینویچ در روز چهارشنبه، ۱۷ ژانویه – که برای خوانندگان استرالیایی ما ساعت ۵ صبح به وقت AEDT است، ببینیم.

ما مطمئن نیستیم که Unpacked کجا برگزار می‌شود، و سامسونگ دقیقاً تأیید نکرده است که کدام محصولات را خواهیم دید، اما با راهنمای تاریخ، می‌دانیم که چه چیزی را باید انتظار داشته باشیم. جای تعجب نیست که سامسونگ در حال حاضر ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ را به نمایش گذاشته است و در دعوتنامه سامسونگ آمده است که “هوش مصنوعی گلکسی در راه است.”

اگر روی صفحه سامسونگ کلیک کنید، متوجه می شوید که زوم هوش مصنوعی نیز در کارت ها وجود دارد و این می تواند دلیلی باشد که سامسونگ شایعات اخیر را مبنی بر کاهش گلکسی اس ۲۴ اولترا از یک گوشی رد می کند. لنز زوم ۱۰ برابر تا زوم فقط ۵ برابر.


منبع: https://www.techradar.com/tech/icymi-the-weeks-8-biggest-tech-stories-from-the-dell-xps-16-to-galaxy-s24-leaks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *