ICYMI: 8 داستان بزرگ فناوری هفته، از DJI Pocket 3 تا رویداد “ترسناک” اپل

در سال برای شگفتی‌های فنی هیچ‌وقت دیر نیست – و این چیزی است که این هفته زمانی که اپل آخرین رویداد معرفی سال را با شعار وسوسه‌انگیز «سریع ترسناک» اعلام کرد، به دست آوردیم.

بقیه‌ی هفته‌ی ما شامل دوبار حدس زدن بود که اپل دقیقاً چه چیزی را در آن رویداد در ۳۰ اکتبر در انبار دارد. مک‌بوک‌های جدید M3؟ رفرش ۲۴ اینچی iMac؟ تیم کوک مهارت های بازیگری خود را با یک دراکولا بازسازی؟

هیچ کس دقیقاً مطمئن نیست، اما اپل بقیه اخبار این هفته را با شنل مرموز خود کاملاً پوشش نداد. ما همچنین دیدیم که DJI Pocket 3 وارد شد و بار دیگر با ترفندهای ویدیویی خود ما را مجذوب خود کرد، در حالی که Google Maps با یک به‌روزرسانی بزرگ هوش مصنوعی به یک شبیه‌سازی واقعی از دنیای واقعی تبدیل شد.

اوه، و اگر از قبل به خرید کریسمس فکر می‌کنید (پیشاپیش پوزش می‌خواهیم)، ما همچنین تمام فناوری‌های مورد علاقه خود در سال ۲۰۲۳ را در جوایز انتخاب TechRadar اعلام کردیم. بنابراین اگر نیاز دارید که سریعاً با این هفته آشنا شوید و اخبار فناوری امسال، شما به جای درستی آمده اید…

۸٫ ما تمام فناوری سال مورد علاقه خود را اعلام کردیم

ICYMI: 8 داستان بزرگ فناوری هفته، از DJI Pocket 3 تا رویداد “ترسناک” اپل

(اعتبار تصویر: آینده)

وای، به سرعت پیش رفت – یک سال دیگر از فناوری در حال پایان است. اما نکته مثبت، این بدان معناست که زمان جوایز انتخاب TechRadar 2023 فرا رسیده است، جایی که فهرستی کاملاً قطعی و غیرقابل انکار از بهترین فناوری های سال را به انتخاب شما بررسی می کنیم.

ما امسال دسته بندی های بیشتری نسبت به همیشه داشتیم، از جمله سرویس پخش جریانی سال (اسپویل: حداکثر است) و جایزه پایداری (که شایسته است توسط نسخه Chromebook لپ تاپ چارچوب). جایزه منتخب خواننده ما، که ۱۰۰٪ توسط شما رای داده شد، نیز به گیرنده ای آشنا اما کاملاً شایسته اهدا شد.

بنابراین چه به دنبال خرید یک کتری هوشمند یا یک نوار صوتی هستید، لیست کامل برندگان ما را در لینک زیر بررسی کنید.

۷٫ اپل تی‌وی پلاس ما را با افزایش قیمت بزرگ ترول کرد

نشان‌واره Apple TV Plus روی تلفن همراهی که روی لپ‌تاپ نشسته است و چند نسخه اصلی Apple TV را نشان می‌دهد

(اعتبار تصویر: SOPA Images)

اگر امیدوار بودید اپل تی وی پلاس همچنان آخرین سنگر برای اشتراک‌های ارزان و بدون پشتیبانی از تبلیغات خواهد بود، دوباره فکر کنید. درست است اپل تی وی پلاس به تازگی گران شده استو ما در حال تلاش برای مهار ناامیدی خود در این افزایش قیمت عمده هستیم.

برای خوانندگان ایالات متحده، این بدان معنی است که شما باید ماهانه ۳ دلار اضافی (یا ۳۰ دلار در سال) برای تماشای آن بپردازید. بهترین نمایش های اپل تی وی پلاس و بهترین فیلم های اپل تی وی پلاس. اپل به درخواست ما برای اظهار نظر در مورد افزایش قیمت در بریتانیا و استرالیا پاسخی نداد، اما باید در آنجا نیز منتظر آنها باشید. چهره های غمگین همه جا

۶٫ بازی Squid با جیمز باند برای یک دوئل نمایشی رئالیتی برابر شد

شرکت کنندگان شوکه شده در بازی Squid Game: The Challenge نتفلیکس، دستان خود را به سمت دهان خود می گیرند.

(اعتبار تصویر: نتفلیکس)

با دنیا بهترین خدمات پخش با ادامه رقابت برای جلب توجه شما، جنگ های جریانی هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهند. این برای شما چه معنایی دارد؟ یک جریان بی‌پایان *ahem* از فیلم‌ها و نمایش‌ها برای تماشا، از جمله بسیاری از پروژه‌های واقعی تلویزیونی.

معمولاً، اصطلاح «تلویزیون واقعیت» باعث می‌شود که ما به سمت تپه‌ها فرار کنیم (با عرض پوزش، ما طرفدار آن نیستیم کارداشیان ها. یا عشق کور است. یا هر سریال تلویزیونی تکه تکه مبتنی بر واقعیت). اما به زودی، الف مسابقه نمایش واقعی بازی سر به سر بین نتفلیکس و پرایم ویدیو ممکن است ما را وادار کند که موضع خود را دوباره ارزیابی کنیم.

در واقع، ماه آینده (برای کسانی که متعجب هستند، نوامبر است)، نتفلیکس‘s بازی ماهی مرکب: چالش بر عهده می گیرد پرایم ویدیو‘s جیمز باند– الهام گرفته ۰۰۷: جاده ای به سوی یک میلیون در یک رقابت برای اعصار. چه کسی برنده این مسابقه جذاب خواهد بود؟ این به شما بستگی دارد، خواننده عزیز.

۵٫ ما نگاهی انحصاری به مفهوم عینک هوشمند کوالکام داشتیم

نمونه اولیه عینک مرجع Qualcomm Snapdragon AR2 Gen 1

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

گاهی اوقات باید تمام راه را به هاوایی پرواز کنید تا چیزهای واقعا جالبی را ببینید. به طور جدی، این تنها راه برای مشاهده از نزدیک عینک هوشمند هیجان انگیز اسنپدراگون AR2 کوالکام در اجلاس اسنپدراگون امسال بود.

مطمئناً، این یک طراحی مرجع بود و کوالکام از پوشیدن آن‌ها به ما خودداری کرد، اما ما فکر می‌کنیم که در نهایت در مورد فناوری AR پوشیدنی، آخرین بازی کوالکام را درک می‌کنیم.

همانطور که کوالکام می بیند، چنین فناوری پوشیدنی شبیه روسری های حجیم واقعیت ترکیبی که ما به آن عادت کرده ایم، نخواهد بود. در عوض، بسیار شبیه عینک‌های معمولی است، اما با هزاران هوشمندی برای حس کردن و دیدن دنیای شما و ارائه اطلاعات و بازخورد در زمان واقعی درباره آن.

شاید جالب‌تر از همه این باشد که کوالکام بالاخره می‌گوید چرا اینقدر طول می‌کشد تا این محصولات را به عنوان محصولات مصرفی ببینیم و به‌طور شگفت‌انگیزی، عمر باتری مشکل بزرگی نیست.

۴٫ نقشه های گوگل یک به روز رسانی عظیم هوش مصنوعی دریافت کرد

سه تلفن در پس‌زمینه نارنجی که ویژگی‌های Google Maps را نشان می‌دهند

(اعتبار تصویر: آینده)

Google Maps به قدری راحت آشناست که بیشتر ما می‌توانیم از آن در خواب استفاده کنیم، اما این بدان معنا نیست که در بی‌صدا برخی ارتقاءهای بزرگ هوش مصنوعی را دریافت نمی‌کند – و این هفته شاهد برخی از بزرگترین ویژگی‌های جدید تا کنون بودیم.

نمای Immersive for Routes که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، که برای اولین بار در ماه می معرفی شد، سرانجام از این هفته در ۱۵ شهر در اندروید و iOS عرضه می‌شود. این بدان معناست که مسیرهایی را که در شهرهای پشتیبانی شده (از جمله سانفرانسیسکو، لندن و نیویورک) برنامه ریزی کرده اید، با اطلاعاتی مانند آب و هوا و ترافیک، با عکس واقعی انجام دهید.

گوگل همچنین الگوریتم‌های یادگیری ماشینی خود را به چند روش دیگر به نقشه‌ها می‌آورد، از جمله در دسترس‌تر کردن «لنز در نقشه» و به صاحبان خودروهای برقی اطلاع‌رسانی آخرین زمان استفاده از شارژرهای مسیرشان. بله، چت ربات ها سرگرم کننده هستند، اما ما از تقویت هوش مصنوعی به افرادی مانند Google Maps خوشمان می آید…

۳٫ کوالکام بزرگترین مشکل هدفون بلوتوث شما را حل کرد

نشان‌های Qualcomm S7 و S7 Pro Gen 1 در کنار مجموعه‌ای از هدفون‌های هدفون سفید، روی پس‌زمینه قرمز

(اعتبار تصویر: Qualcomm)

بلوتوث در طول سال ها بسیار بهبود یافته است، اما چیزی که هنوز آن را عقب نگه می دارد (به معنای واقعی کلمه) برد محدود آن است. خوشبختانه، کوالکام با پلتفرم‌های صوتی جدید S7 و S7 Pro Gen 1 پاسخی بالقوه دارد. ترفند آنها؟ اجازه دادن به هدفون از بلوتوث به شبکه Wi-Fi شما زمانی که در خانه هستید، بنابراین می توانید از محدودیت معمول ۱۰ متری (۳۰ فوت) رها شوید.

با توجه به اینکه تراشه‌ها همچنین نوید بخش حذف فعال نویز، عمر باتری و شخصی‌سازی صدای مبتنی بر هوش مصنوعی را می‌دهند، می‌توانند هنگام ورود هدفون‌ها را یک یا دو درجه بالاتر ببرند. ما قطعاً چشمانمان را به دنبال هدفون هایی با نشان S7 Pro Gen 1 در سال ۲۰۲۴ خواهیم گذاشت.

۲٫ DJI Pocket 3 به دوربین جدید TikTok مورد علاقه ما تبدیل شد

دو دوربین DJI Pocket 3 روی میز با صفحه LCD در جهت عمودی و افقی

(اعتبار تصویر: DJI)

سه سال انتظار طولانی بود، اما DJI Pocket 3 بالاخره به زمین آمد – و اکنون دوربین کوچک مورد علاقه ما برای فیلمبرداری از رسانه های اجتماعی است.

چه چیزی در مورد سری Pocket خوب است؟ به‌طور غیرمعمول، دوربین‌های کامپکتی هستند که دارای گیمبال‌های سه محوره هستند، به این معنی که برای فیلم‌برداری فوق‌العاده روان و همچنین انجام حرکات خلاقانه دوربین که در تلفن هوشمند شما امکان‌پذیر نیست، عالی هستند.

و اکنون، با Pocket 3، این سری بالاخره دارای فناوری مدرن برای رفع ناراحتی‌های ما نسبت به نسل قبلی خود است، از جمله سنسور جدید ۱ اینچی، صفحه نمایش ۲ اینچی بزرگتر و پشتیبانی از ویدیوی ۴K/120p. اگر تعداد زیادی ویدیو از TikTok می‌گیرید، یکی از مواردی است که باید در لیست کریسمس خود قرار دهید.

۱٫ اپل ما را با سورپرایز بزرگ هالووین پذیرایی کرد

یک مک‌بوک پرو در پس‌زمینه خاکستری که تیزر رویداد اکتبر 2023 اپل را نشان می‌دهد

(اعتبار تصویر: اپل)

این هفته اپل نمایش محصولات بعدی خود را اعلام کردکه در ۳۰ اکتبر برگزار می شود و دارای تسمه “سریع ترسناک” است. نه تنها یک اشاره نامحسوس به هالووین در روز پس از آن اتفاق می افتد، بلکه فکر می کنیم این اشاره ای است به اینکه شاهد عرضه شایعات خواهیم بود. تراشه Apple M3.

با توجه به نکات و شایعات تاکنون، این تکه‌ای از سیلیکون می‌تواند با مک‌های جدید همراه شود، از جمله یک iMac بازطراحی‌شده، یک مک‌بوک ایر تازه‌سازی شده و احتمالاً مک بوک پروهای جدید با نسخه سوپرشارژ تراشه M3.

و از آنجایی که اپل اخیراً بیشتر به سمت بازی فشار آورده است، اگر ببینیم تعجب نخواهیم کرد کمی رانش بازی تا قدرت تراشه و کامپیوترهای نسل بعدی خود را به رخ بکشد. برای نگاهی دقیق به آنچه انتظار می رود، ما را بررسی کنید رویداد اپل هاب


منبع: https://www.techradar.com/tech/icymi-the-weeks-8-biggest-tech-stories-from-the-dji-pocket-3-to-apples-scary-event

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *