iOS به هوش مصنوعی و رنگ های برنامه سفارشی می رسد

سیب امروز صبح iOS 18 را معرفی کرد و به زودی به آیفون نزدیک شما می آید. در داخل، اپل انبوهی از خوبی ها را تزریق کرده است که ممکن است برخی از آنها برای ما طرفداران اندروید بسیار آشنا به نظر برسد.

ویژگی marquee برای iOS 18، Apple Intelligence (به اختصار “AI”) است. برای اولین بار به آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس در اواخر امسال در نسخه بتا، هوش مصنوعی به کاربران اجازه می دهد از ابزارهای نوشتاری جدیدی استفاده کنند که می توانند به سرعت سبک نوشتاری شما را به چیزی متفاوت تغییر دهند یا به خلاصه کردن حجم بزرگتر کار کمک کنند. به عنوان مثال، می‌توانید رشته‌های گروه بزرگ را به چیزی قابل مدیریت خلاصه کنید. اپل همچنین پاسخ هوشمند در ایمیل و همچنین تنظیمات اولویت نوتیفیکیشن جدید را برجسته می کند. هوش مصنوعی همچنین برای ترفندهای ویرایش عکس و ویدیو استفاده خواهد شد، بسیار شبیه به آنچه که اکنون در اندروید داریم.

باز هم، صاحبان دستگاه های منتخب می توانند در اواخر سال جاری با هوش مصنوعی بازی کنند.

iOS به هوش مصنوعی و رنگ های برنامه سفارشی می رسد

برای صفحه اصلی، اپل توانایی تغییر رنگ آیکون های شما و همچنین ارائه یک ظاهر تاریک جدید برای آیکون ها و ویجت ها را به ارمغان می آورد. همچنین می‌توانید ابزارک‌های خود را بزرگ‌تر نشان دهید، هر چه که باشد.

فراتر از زیبایی شناسی، کاربران iOS 18 می توانند برنامه ها را از چشمان کنجکاو پنهان کرده و از آن محافظت کنند. همانطور که توضیح داده شد، “برنامه ای را قفل کنید تا برای دسترسی به Face ID، Touch ID یا رمز عبور نیاز داشته باشید. اطلاعات برنامه در سایر مکان‌های سیستم، از جمله جستجو و اعلان‌ها، ظاهر نمی‌شود، بنابراین دیگران به‌طور ناخواسته اطلاعات حساس را نمی‌بینند. و به همین راحتی یک برنامه را پنهان کنید تا آن را به یک پوشه برنامه های مخفی که قفل است منتقل کنید.”

مرکز کنترل با گروه‌های جدیدی از کنترل‌ها تغییر یافته است، که اکنون کاربران می‌توانند با یک انگشت کشیدن طولانی به پایین در صفحه اصلی به آسانی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. و در مورد کنترل‌ها، اکنون می‌توانید کنترل‌های صفحه قفل خود را با موارد دلخواه خود تعویض کنید.

از نظر ویژگی‌ها و سفارشی‌سازی، ما فکر می‌کنیم دارندگان آیفون باید بسیار خوشحال باشند. همچنین تغییرات زیادی در اپلیکیشن وجود دارد که اپل در اعلامیه خود به آن اشاره کرده است. اگر آیفون دارید، باید آن را بررسی کنید.

لذت ببرید، صاحبان آیفون!

// سیب


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/10/ios-18-intros-apple-intelligence-ai-custom-icon-colors-and-more/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *