iOS 18: صنعت سرور هوش مصنوعی با هدف برنده شدن تجارت از اپل

به گفته شرکت تحقیقاتی تایوانی، سازندگان سرورهای هوش مصنوعی امیدوارند قبل از رونمایی از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل در اواخر سال جاری، سفارش‌هایی را از اپل دریافت کنند. TrendForce.

iOS 18: صنعت سرور هوش مصنوعی با هدف برنده شدن تجارت از اپل
سازنده سرور Supermicro گزارش شده است که تلاش های خود را برای ایمن سازی سفارشات مرتبط با هوش مصنوعی از اپل “به شدت گسترش می دهد”. این شرکت پتانسیل دوبرابر کردن محموله‌های سرورهای هوش مصنوعی خود را در سال جاری دارد که با سفارش‌های مشتریان موجود از جمله CoreWeave و Tesla پشتیبانی می‌شود.

اواخر سال گذشته، تحلیلگر اپل مینگ چی کو گزارش شده است انتظار می رود اپل در سال ۲۰۲۴ حدود ۴٫۷۵ میلیارد دلار برای سرورها برای پشتیبانی از فناوری هوش مصنوعی خود هزینه کند، در حالی که در سال ۲۰۲۳، ۶۲۰ میلیون دلار بود. این شرکت می تواند تا ۲۰۰۰۰ سرور در سال جاری خریداری کند.

انتظار می رود اپل در اواخر امسال مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی جدید را در WWDC به عنوان بخشی از پیش نمایش معرفی کند. iOS 18 و سایر به روز رسانی های نرم افزاری آن در جلسه سالانه سهامداران دیروز، مدیرعامل اپل تیم کوک گفت که این شرکت خواهد بودانجام کار مفید و خلاقانهاو افزود: “در هوش مصنوعی مولد در سال ۲۰۲۴٫ ما معتقدیم که فرصت های متحول کننده را برای کاربران ما باز می کند.”

برچسب ها: هوش مصنوعی، TrendForce


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/29/ios-18-ai-server-industry-aiming-to-win-business/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *