Kill the Justice League به قدرت فراگیر PS5 – PlayStation.Blog ضربه می زند

Suit up, Task Force X. در ۲ فوریه، گروه نامناسب ما در بلندپروازانه‌ترین بازی استودیو Rocksteady با سر به Metropolis شیرجه می‌زنند. Suicide Squad: Kill the Justice League.

در Rocksteady، داستان سرایی و عمق شخصیت هسته اصلی بازی‌های ما هستند. با Suicide Squad: Kill the Justice League، می خواستیم دنیایی را که در سری Batman: Arkham شروع کرده بودیم، کشف کنیم، اما اکنون از طریق چشمان شروران، همراه با مبارزات پر هرج و مرج، اکشن و گیم پلی پیمایشی، که واقعاً در آن زنده می شود. پلی استیشن ۵٫

طی چند ماه آینده، با مجموعه ویدیویی جدید Suicide Squad Insider، نگاهی عمیق‌تر به بازی به شما خواهیم داد. در قسمت اول، صحبت های چند نفر از اعضای تیم Rocksteady را در مورد داستان اصلی، دنیای باز پویا، گیم پلی سریع و موارد دیگر خواهید شنید.

در قلب بازی ما یک ماموریت غیرممکن است: از بین بردن لیگ عدالت… و واکنش جوخه انتحار وقتی این دستور انجام بده یا بمیر. اما حتی زمانی که سخت‌ترین اهداف آماندا والر را تکمیل می‌کنید، می‌توانید با کارت‌های فعالیت پلی‌استیشن ۵ در مسیر درست خود باقی بمانید.

Kill the Justice League به قدرت فراگیر PS5 – PlayStation.Blog ضربه می زند

داستان ما در یک کلان شهر محاصره شده، زیر نگاه همیشه حاضر کشتی جمجمه برینیاک می گذرد. شهر وسیع فردا بیش از دو برابر گاتهام در Batman: Arkham Knight است و مملو از ماموریت‌ها، گشت‌زنی دشمنان و رازهایی است که می‌توانید با پیشرفت در کمپین کشف کنید. مهمتر از همه، ما متروپلیس را طراحی کردیم تا زمین بازی برای توانایی های پیمایش شما باشد. ما از بهینه‌سازی SSD پلی‌استیشن ۵ استفاده کرده‌ایم تا واقعاً مرزهای آزادی را در هنگام پیمایش در شهر فراتر ببریم، بنابراین فقط دور زدن محیط سریع و شهودی است.

با انباشته شدن عرشه به شدت در برابر آنها، تیم باید خود را آماده کند. که البته به معنای دزدیدن هر چیزی است که به زمین نچسبیده است. با استفاده از ابزارها و ابزارهای نمادین DC، فوق شرورهای DC ما می توانند با سرعت در شهر حرکت کنند و مبارزه را به Brainiac بیاورند.

هارلی کوین قدرت آکروباتیک طبیعی خود را با تفنگ Grapnel Batman تقویت می کند، که می تواند در پشت بام های اطراف برای عمودی شدن سریع استفاده شود. با دست و پنجه نرم کردن با پهپاد خفاش، معشوقه ضرب وشتم می تواند در کمان های حلقه ای بزرگ در سراسر شهر تاب بخورد. وقتی در پیمایش او تسلط پیدا کردید، خواهید دید که چرا او دیگر طرفدار کسی نیست.

Deadshot دارای جت پک Gizmo است که در متروپلیس به سبک اوج می گیرد. این دقت بی‌نظیری را به قاتل اصلی ارائه می‌دهد، و با ماشه‌های تطبیقی ​​کنترل‌کننده DualSense، مطمئن شدیم که می‌توانید هر شات عالی را احساس کنید.

کاپیتان بومرنگ نمونه اولیه Speed ​​Force Gauntlet ساخته شده توسط دکتر سیوانا را به تصویر کشیده است و می تواند از بومرنگ خود برای تمرکز بر توانایی های خود استفاده کند. قدرت خام چوب های کمی خم شده را با بازخورد لمسی پویا کنترلر DualSense احساس کنید و به نیروهای Brainiac یادآوری کنید که چرا تیرانداز برتر استرالیا هستید.

برای چنین موجود پیچیده ای، کینگ کوسه رویکرد مستقیمی به پیمایش دارد. Nanaue نیروی نیمه خدایی خود را آزاد می کند تا از میان انبوهی از دشمنان عبور کند، فواصل زیادی را جهش کند و در موجی از ویرانی به زمین بخورد. با صدای سه بعدی پلی استیشن ۵ هر فریاد ناامیدانه برای کمک، هر پیاده رو شکسته شده و هر موجود بیگانه ای را بشنوید که با صدای سه بعدی پلی استیشن ۵ ردپایی از ویرانی به جا می گذارد.

همه این توانایی‌های پیمایش از پایه طراحی شده‌اند تا احساس خوبی هم در حرکت در متروپلیس و هم در نبرد داشته باشید. چه هنگام باریدن تگرگ نارنجک هنگام تاب خوردن از پهپاد خفاش، انفجار تفنگ ساچمه ای خود بین ضربات Speed ​​Force، یا بیرون آوردن دشمنان در حین جت پکینگ در آسمان، گیم پلی بازی همیشه روان، آشفته و کاملاً شرورانه به نظر می رسد.

در قسمت‌های آینده Suicide Squad Insider، به شما نگاه دقیق‌تری به گیم‌پلی و مبارزات دیوانه‌وار در بازی خواهیم داد، همراه با شخصی‌سازی‌ها و ارتقاهایی که برای شانس در برابر لیگ عدالت به آن نیاز دارید.

فراموش نکنید، شما می توانید از قبل سفارش دهید Suicide Squad: Kill the Justice League استاندارد یا نسخه های لوکس اکنون در پلی استیشن ۵ و چهار لباس جوخه انتحاری با تم کلاسیک، یکی برای هر عضو تیم دریافت کنید. اگر نسخه دیجیتال را در پلی استیشن ۵ پیش خرید کنید، چهار لباس Rogue نیز دریافت خواهید کرد. و اگر نسخه Deluxe را پیش‌سفارش کنید، می‌توانید در ۳۰ ژانویه با دسترسی زودهنگام ۷۲ ساعته قبل از انتشار اصلی در ۲ فوریه وارد عمل شوید.

می بینمت در متروپلیس!


منبع: https://blog.playstation.com/2023/11/15/how-suicide-squad-kill-the-justice-league-taps-into-ps5s-immersive-power/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *