Kindle Scribe با پایین‌ترین قیمت تاریخ خود، به‌علاوه تخفیف‌های Cyber ​​Monday Kindle بیشتر است.

بهترین معاملات Cyber ​​Monday Kindle:


بهترین برای بچه ها

Kindle Paperwhite Kids

۱۳۴٫۹۹ دلار در آمازون
(۳۵ دلار صرفه جویی کنید)
Kindle Scribe با پایین‌ترین قیمت تاریخ خود، به‌علاوه تخفیف‌های Cyber ​​Monday Kindle بیشتر است.

بهترین برای ویژگی ها

کیندل واحه

۱۷۹٫۹۹ دلار در آمازون
(۷۰ دلار صرفه جویی کنید)
کیندل واحه

بهترین برای قلم

Kindle Scribe (64 گیگابایت) با قلم پرمیوم

۳۰۴٫۹۹ دلار در آمازون
(۱۱۵ دلار صرفه جویی کنید)
Kindle Scribe با قلم

کیندلز یکی از براق‌ترین جواهرات در تاج آمازون هستند – به عبارت دیگر، خرده‌فروش به خط کتابخوان‌های الکترونیکی Kindle خود افتخار می‌کند و همیشه آنها را در رویدادهای خرید عمده مانند Prime Day به فروش می‌رساند. جمعه سیاه یا سایبر دوشنبه. خوشبختانه برای شما، دومی به طور رسمی اینجا است.

آمازون جمعه سیاه فروش در اوایل صبح روز جمعه، ۱۷ نوامبر – یک هفته قبل از تاریخ شروع شد واقعی روز تقویم جمعه سیاه – و غول خرده‌فروشی آن را برای ۱۱ روز معاملات طولانی می‌کند. معاملات جدید در طول فروش “به اندازه هر پنج دقیقه در دوره های انتخاب شده” کاهش یافته است. به عبارت دیگر، فرصت‌های زیادی برای ایجاد برخی معاملات در طول فروش وجود داشته و خواهد بود.

ما بهترین ها را جمع آوری کرده ایم معاملات کیندل برای Cyber ​​Monday زیر و همه چیز را در طول هفته سایبر زیر نظر خواهیم داشت (ما همچنان منتظر هستیم کیندل پیپروایت خوب معاملات). اگر به دنبال یک کیندل برای کتاب‌کرم‌های زندگی‌تان هستید (از جمله خودتان)، راحت باشید که ماشه را بکشید. مدلی که دنبالش هستید را نمی بینید؟ به بررسی مجدد ادامه دهید – ما به طور مرتب لیست را به روز خواهیم کرد.

توجه داشته باشید: همه معاملات جدید اضافه شده با علامت ✨ مشخص می‌شوند، در حالی که معاملات با یک ???? به قیمت پایین همیشه کاهش یافته‌اند.

بهترین برای بچه ها

انتخاب ما: Kindle Paperwhite Kids (16 گیگابایت)

۱۳۴٫۹۹ دلار در آمازون (۳۵ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

این کیندل پیپر وایت Kids (16 گیگابایت) یک کتابخوان الکترونیکی است که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است. چندین ویژگی دارد که آن را به انتخابی عالی برای خوانندگان جوان تبدیل می‌کند، از جمله رابط کاربری مناسب برای کودکان، کنترل‌های والدین، و یک سال Amazon Kids+ که به بچه‌ها امکان دسترسی به هزاران کتاب، بازی، ویدیو و برنامه از برندهایی مانند National را می‌دهد. جغرافیا، مارول و لگو. Kindle Paperwhite Kids بادوام است و می تواند در برابر سایش و پارگی استفاده روزانه مقاومت کند. همچنین ضد آب است تا بچه ها بدون نگرانی آن را به ساحل یا استخر ببرند.

بهترین برای ویژگی ها

انتخاب ما: Kindle Oasis (8 گیگابایت)

۱۷۹٫۹۹ دلار در آمازون (۷۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

این Kindle Oasis (8 گیگابایت) دارای صفحه نمایش ۷ اینچی بدون تابش نور با وضوح ۳۰۰ پیکسل بر اینچ (PPI). این بدان معنی است که متن روی صفحه نمایش واضح است و به راحتی قابل خواندن است، حتی در نور شدید خورشید. همچنین دارای یک ویژگی نور گرم قابل تنظیم است که خواندن آن را در شرایط کم نور آسان تر می کند (مانند درپوش تخت شما). به‌علاوه، به لطف دکمه‌های چرخش صفحه در کنار دستگاه، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به برداشتن انگشت خود از روی صفحه، صفحات را ورق بزنید.

بهترین برای قلم

انتخاب ما: Kindle Scribe (16 گیگابایت) با قلم پایه

۲۳۹٫۹۹ دلار در آمازون (۱۰۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

این کیندل کاتب واقعاً کرم محصول در جهان کیندل است. این به این دلیل است که به عنوان یک دفترچه یادداشت عمل می کند و به شما امکان می دهد با افزودن یادداشت های دیجیتالی، نوشته های مجله قلمی در یک فضای کاغذ خط دار اختصاصی، افکار خود را با یک الگوی “کارها” و موارد دیگر حاشیه نویسی کنید. به خاطر داشته باشید که این کیندل بزرگ‌تر (و سنگین‌تر) نسبت به مدل‌های قبلی خود است، که ممکن است به معنای کشیدگی مچ بعد از نگه داشتن آن برای مدت طولانی باشد.

Kindle Scribe دارای امتیازات اضافی است، مانند چرخش خودکار جهت صفحه و امکان وارد کردن/صادرات اسناد به آسانی. منتقد ما الکس پری این واقعیت را قدردانی کرد که صفحه نمایش Scribe بسیار بزرگ است (“به خصوص برای هر کسی که مشکل بینایی دارد”) و عمر باتری آن بسیار قدرتمند است. در حال حاضر ۲۳۹٫۹۹ دلار (حدود ۳۳۹٫۹۹ دلار) برای Cyber ​​Monday، این مسابقات کمترین قیمتی که در این مدل دیده ایم.

معاملات بیشتر Cyber ​​Monday Kindle


منبع: https://mashable.com/article/cyber-monday-kindle-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *