Kuo: Apple Vision Pro به سرعت فروخته می شود و منجر به تاخیرهای طولانی در حمل و نقل می شود

اپل روز دوشنبه اعلام کرد از ۱۹ ژانویه شروع به پذیرش پیش‌سفارش برای هدست ویژن پرو جدید خود می‌کند و در تاریخ ۲ فوریه در ایالات متحده عرضه می‌شود. اما اگر در بازار هستید، ممکن است مجبور شوید سریع حرکت کنید. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل.

Kuo: Apple Vision Pro به سرعت فروخته می شود و منجر به تاخیرهای طولانی در حمل و نقل می شود
Kuo در گزارش خود گفت: «به لطف تقاضای طرفداران اصلی اپل و کاربران سنگین، Vision Pro باید به زودی پس از عرضه برای پیش‌سفارش یا فروش، به فروش برسد و در نتیجه زمان ارسال طولانی‌تر شود.» آخرین گزارش پوشش اعلامیه اپل، که این تحلیلگر به درستی پیش بینی کرد جلوتر از زمان.

این تحلیلگر افزود: «با این حال، این که آیا تقاضا برای Vision Pro می‌تواند پس از از بین رفتن نوآوری‌های جدید ادامه یابد یا خیر، مهم‌تر است، بسته به اینکه آیا موقعیت‌یابی محصول و برنامه‌های کلیدی ویژن پرو واضح و صحیح است یا خیر.

کو اشاره کرد که ممکن است اپل برای کمک به حفظ شتاب فروش و جذب توسعه دهندگان، نیاز به افشای جزئیات بیشتری در مورد هدست در مرحله پیش‌سفارش یا عرضه داشته باشد. در حال حاضر، درج لنز ZEISS شروع قیمت ۹۹ دلار تنها خرید اختیاری دیگری برای هدست ویژن پرو است که اپل اعلام کرده است.

فراتر از آن، اپل تنها گفته است که Vision Pro با «شروع قیمت ۳۴۹۹ دلار با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی» در دسترس خواهد بود و به مشتریان پیشنهاد می‌کند که مجموعه‌ای از گزینه‌های پیکربندی با قیمت‌های افزایش یافته ارائه شوند.

همراه با هدست ویژن پرو، یک بند بافتنی انفرادی، یک بند حلقه دوگانه، یک مهر و موم نوری، دو بالشتک لایت مهر، یک روکش برای جلوی دستگاه، یک پارچه پولیش، واحد باتری، کابل شارژ USB-C و USB ارائه شده است. – آداپتور برق C. با وجود این جزئیات، سؤالات دیگری باقی می ماند.

به عنوان مثال، اپل قبلاً گفته بود که اگر باتری خود به یک منبع تغذیه خارجی وصل شده باشد، ویژن پرو را می توان به طور نامحدود استفاده کرد، اما از آن زمان این متن از صفحه محصول ویژن پرو حذف شده است. اپل احتمالاً واحدهای باتری اضافی را برای خرید ارائه خواهد کرد، اما حتی این هنوز به طور رسمی توسط این شرکت تأیید نشده است.

اپل قصد دارد ارائه Vision Pro را آغاز کند تظاهرات در فروشگاه های خرده فروشی اپل در ایالات متحده در تاریخ عرضه رسمی دستگاه، جمعه، ۲ فوریه.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
برچسب ها: مینگ چی کو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/09/kuo-apple-vision-pro-may-sell-out-fast/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *