Lego 2K Drive، Powerwash Simulator، Sable – PlayStation.Blog

یک ماه جدید به معنای مجموعه جدید بازی های ماهانه پلی استیشن پلاس است. عناوین دسامبر Lego 2K Drive، Powerwash Simulator و Sable از روز سه شنبه، ۵ دسامبر تا دوشنبه، ۱ ژانویه در دسترس اعضای پلی استیشن پلاس خواهند بود. بیایید نگاهی دقیق تر به هر بازی بیندازیم.

Lego 2K Drive، Powerwash Simulator، Sable – PlayStation.Blog

Lego 2K Drive | PS4، PS5

به Bricklandia، خانه یک ماجراجویی عظیم رانندگی لگو در جهان باز خوش آمدید. در هر جایی مسابقه دهید، با هرکسی بازی کنید، سواری های رویایی خود را بسازید و گروهی از رقبای مسابقه وحشی را برای کسب جایزه آسمانی آرزومند شکست دهید! در خیابان‌ها، دریاها و شن‌ها به رقابت بپردازید و سواری‌های رویایی خود را آجر به آجر بسازید و از حالت داستانی گسترده Lego 2K Drive لذت ببرید. در حالت‌های آنلاین Play With Friends و Play With Everyone با یک دوست در خانه یا با حداکثر پنج دوست آنلاین بازی کنید. Bricklandia را با هم کاوش کنید یا مهارت های خود را در حالت های Cup Series و Race نشان دهید. از مینی‌بازی‌ها گرفته تا مأموریت‌های جانبی، مجموعه‌ای از سرگرمی‌های پر از وسایل نقلیه در انتظار شما هستند.

شبیه ساز پاورواش | PS4، PS5

واشر برقی قابل اعتماد خود را بگیرید و آلودگی را از وسایل نقلیه، ساختمان ها، پارک ها و موارد دیگر دور کنید. PowerWash Simulator یک پاکسازی رضایت بخش است که در آن استرس کم و فشار آب زیاد است. از درآمد خود به عنوان یک واشر برقی حرفه ای استفاده کنید تا مجموعه واشرها، نازل ها، مایعات تمیزکننده و اکستنشن های خود را ارتقا دهید و به شما این امکان را می دهد که کارهای بزرگتر را انجام دهید و آنها را با کارایی بیشتر تمیز کنید. اثر خود را در شهر پوشیده از خاک Muckingham به تنهایی بگذارید یا با دوستان خود در همکاری آنلاین استراحت کنید. مهمتر از همه، مطمئن شوید که سرگرمی خوب و تمیزی دارید.

شن و ماسه | PS5

سفری منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی را آغاز کنید و سابل را از طریق گلایدینگ‌اش راهنمایی کنید. مراسمی از گذر که او را در میان بیابان‌های وسیع و مناظر مسحورکننده، پوشیده از بقایای سفینه‌های فضایی و شگفتی‌های باستانی می‌برد.

تپه های شنی را در هاوربایک خود کاوش کنید، ویرانه های تاریخی را در مقیاس بزرگ قرار دهید و با عشایر دیگر روبرو شوید و اسرار فراموش شده را کشف کنید و کشف کنید که او واقعاً در پشت نقاب خود قرار دارد. با سبک هنری منحصر به فرد و موسیقی متن اصلی آن توسط صبحانه ژاپنی، خود را در دنیای Sable قرار دهید و همه چیز را با سرعت خود کاوش کنید. چیزهای زیادی در این دنیا وجود دارد که فقط منتظر کشف شدن هستند.

آخرین فرصت برای دانلود بازی های ماهانه نوامبر

اعضای PlayStation Plus تا ۴ دسامبر فرصت دارند Mafia II: Definitive Edition، Dragon Ball: The Breakers و Aliens Fireteam Elite را به کتابخانه بازی خود اضافه کنند.

PlayStation Plus Spotify Playlist

همچنین، بررسی کنید لیست پخش ماهانه ما از بازی های PlayStation Plus در Spotifyکه هر ماه با آهنگ های جدید رفرش می شود.


منبع: https://blog.playstation.com/2023/11/29/playstation-plus-monthly-games-for-december-lego-2k-drive-powerwash-simulator-sable/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *