LG C3 یکی از بهترین تلویزیون‌های OLED در جهان است و برای جمعه سیاه به پایین‌ترین قیمت خود رسیده است.

گاهی اوقات ارزش آن را دارد که تا جمعه سیاه منتظر بمانید تا بهترین ها را پیدا کنید معاملات جمعه سیاه. نمونه موردی: تلویزیون OLED C3 ال‌جی که در این حالت فوق‌العاده به رکورد پایینی دست یافته است. معامله تلویزیونی جمعه سیاه.

LG C3 به عنوان بهترین تلویزیون از نظر اندازه در کشور ما رتبه بندی می شود بهترین تلویزیون های OLED راهنما – یک انتخاب آسان با توجه به اینکه در اندازه های صفحه نمایش از ۴۲ اینچ تا ۸۳ اینچ در دسترس است. این معامله در Woot وابسته به آمازون شما را به یک نتیجه می رساند تلویزیون ۶۵ اینچی LG C3 OLED با قیمت ۱۴۳۶٫۹۹ دلار. نه تنها یکی از بهترین هاست تخفیف های تلویزیون OLED جمعه سیاه ما به آن برخورد کرده ایم، اما این یکی از بهترین معاملات تلویزیونی است که در این فصل جمعه سیاه دیده ایم.

مطمئناً یک مشکل وجود دارد، درست است؟ در این حالت، کل تخفیف به صورت گیفت کارت ویزا ۱۶۰ دلاری است. و در حالی که مزایای حمل و نقل استاندارد رایگان اعضای آمازون پرایم که از آن لذت می برند، می بینند که تلویزیون ظرف یک هفته به درب منزل شما می رسد، کارت هدیه ویزا ۲ تا ۴ هفته طول می کشد تا به دست شما برسد. با این حال، اگر قصد خرید یکی از برترین تلویزیون‌های OLED را در جمعه سیاه دارید، نمی‌توانید بهتر از این معامله انجام دهید.

در آمریکا نیست؟ برای بهترین معاملات در منطقه خود به پایین بروید.

بهترین خرید تلویزیون OLED ال‌جی C3 جمعه سیاه امروز

تلویزیون OLED 65 اینچی LG C3 (2023): بود ۱۹۹۹٫۹۹ دلار اکنون ۱۴۳۶٫۹۹ دلار در Woot

بهترین خرید تلویزیون OLED جمعه سیاه، ۶۵ اینچی کاملاً جدید است تلویزیون OLED ال جی C3 فروش به قیمت ۱۴۳۶٫۹۹ دلار در Woot. این تخفیف فوق العاده ۵۶۳ دلاری و پایین ترین قیمتی است که تاکنون دیده ایم. تلویزیون OLED خیره کننده به لطف آخرین تراشه Alpha9 Gen6 ال‌جی، تصویری درخشان با رنگ‌های روشن و کنتراست قدرتمند دارد. به علاوه، چهار پورت HDMI 2.1 برای کنسول های نسل بعدی، طراحی براق، نازک، و تجربه webOS به روز دریافت می کنید – همه اینها با قیمت کمتر از ۱۵۰۰ دلار، که برای یک صفحه نمایش OLED 2023 با این اندازه صفحه نمایش، ارزش فوق العاده ای است.مشاهده معامله

در ما بررسی تلویزیون OLED ال جی C3ما متوجه شدیم که عملکرد کلی فوق‌العاده‌ای دارد که عمدتاً به دلیل تراشه جدید Alpha9 Gen6 ال‌جی است که هندلینگ HDR را نسبت به LG C2 OLED قبلی بهبود می‌بخشد. و در حالی که C3 به همان اوج روشنایی LG G3 OLED نمی رسد، برای اکثر محیط های مشاهده به اندازه کافی روشن است و با چهار پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از ۴K 120 هرتز، همچنین گزینه ای عالی برای بازی است.

اگر به دنبال اندازه‌های صفحه‌نمایش غیر از ۶۵ اینچ هستید، همین معامله Woot به شما کمک می‌کند تلویزیون ۷۷ اینچی LG C3 OLED با قیمت ۲۲۴۶٫۹۹ دلار و یک تلویزیون ۸۳ اینچی LG C3 OLED با قیمت ۳۵۹۶٫۹۹. و در حالی که این هر دو تخفیف‌های چشمگیر هستند، نسخه ۶۵ اینچی با قیمت ۱۴۳۶٫۹۹ دلار بهترین معامله در اینجا است و ما بیشتر پیشنهاد می‌کنیم.

معاملات بیشتر تلویزیون OLED ال جی

به دنبال معاملات بیشتر تلویزیون OLED ال جی هستید؟ همه پایین‌ترین قیمت‌ها را از سراسر وب، با پیشنهادات موجود در منطقه خود، در اینجا خواهید یافت.

معاملات بیشتر جمعه سیاه ایالات متحده

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ جمعه سیاه!


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/the-lg-c3-is-one-of-the-best-oled-tvs-in-the-world-and-its-down-to-its-lowest-price-ever-for-black-friday

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *