M3 iMac در رویداد “سریع ترسناک” اپل معرفی شد – ۳ ویژگی جدید

اپل به تازگی یک iMac جدید را معرفی کرده است و این پردازنده با نسل بعدی چیپ M3 پر شده است. برای افراد ناآشنا، iMac ممکن است چیزی بیش از یک مانیتور به نظر برسد، اما اجازه ندهید صفحه نمایش شیک آن شما را فریب دهد. این در واقع یک کامپیوتر همه کاره است که دارای پردازنده و گرافیک و همچنین حافظه و فضای ذخیره سازی است.

زمان آن فرا رسیده است که اپل M1 iMac را که در رویداد Spring Loaded اپل در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، ارتقا دهد. اکنون، ما یک iMac به روز شده با تعداد زیادی ویژگی جدید داریم. ۳ ویژگی جدید M3 iMac جدید را بررسی کنید.

۳ ویژگی جدید M3 iMac

آی مک جدید تفاوت زیادی با نسخه قبلی ندارد. اندازه، طراحی یکسانی دارد و حتی رنگ ها ثابت مانده اند. در اینجا سه ​​ویژگی برجسته وجود دارد:

  1. اون چیپ M3

تراشه جدید M3 اولین تراشه ۳ نانومتری اپل برای رایانه های رومیزی است. این سریعتر است در حالی که کمتر تشنه انرژی است. به طور دقیق، یک iMac با تراشه M3 تا دو برابر سریعتر از نسل قبلی iMac با تراشه M1 است. ستاره اصلی این نمایش، پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته ای جدید است که نرخ فریم بازی ها را تا ۵۰ درصد سریع تر به ارمغان می آورد. آی مک جدید همچنین تا ۲۴ گیگابایت حافظه یکپارچه را پشتیبانی می کند.

  1. Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵٫۳

یکی از تغییرات کوچک، اما مهم برای کسانی که به اتصال بی سیم سریع نیاز دارند، پشتیبانی جدید اضافه شده از Wi-Fi 6E است که سرعت دانلود دو برابر سریعتر از نسل قبلی و همچنین پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۳ را جایگزین بلوتوث ۵٫۰ می کند. مدل قبلی

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!
M3 iMac در رویداد “سریع ترسناک” اپل معرفی شد – ۳ ویژگی جدید
هنوز هم فقط در اندازه ۲۴ اینچی عرضه می شود.
اعتبار: اپل
  1. همان قیمت اولیه

بله، iMac جدید هنوز از ۱۲۹۹ دلار شروع می شود.

به غیر از موارد فوق، شایان ذکر است که iMac با تراشه های جدید M3 Pro و M3 Max در دسترس نیست. شما فقط می توانید آن را با انواع وانیلی M3 تهیه کنید. و بله، هنوز هم فقط در یک اندازه عرضه می شود – یک صفحه نمایش ۲۴ اینچی.

اگر می‌خواهید iMac قوی‌تر داشته باشید، می‌توانید آن را با حافظه ۲۴ گیگابایتی، یک پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای (به‌جای پردازنده گرافیکی ۸ هسته‌ای اولیه) و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشید، اگرچه در مجموع ۲۶۹۹ دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

در مورد رنگ ها، انتخاب های شما (هنوز) سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره ای هستند.

بسیاری از جزئیات دیگر مانند صفحه نمایش ۴٫۵K رتینا، وب کم ۱۰۸۰p، سیستم شش بلندگو، سه میکروفون و حداکثر چهار پورت USB ثابت مانده اند.

در نهایت، اپل می گوید که iMac جدید برای محیط زیست بهتر است، با پایه ای که از آلومینیوم ۱۰۰٪ بازیافتی استفاده می کند، در حالی که طلای موجود در آبکاری “چندین برد مدار چاپی” داخل آن نیز ۱۰۰٪ بازیافت می شود.

آی‌مک جدید را می‌توان هم‌اکنون سفارش داد و از ۷ نوامبر ارسال خواهد شد.

این داستان در حال توسعه است …

موضوعات
سیب


منبع: https://mashable.com/article/m3-imac-announcement

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *