Max یکی از اعضای کانال پربیننده YouTube می شود – تبلیغات شامل نمی شود

اگر کاربر مشتاق YouTube هستید، به احتمال زیاد با انتخاب ظاهرا بی پایان کانال های پربیننده آن در جریان هستید. اکنون، بینندگان در ایالات متحده می‌توانند فیلم‌ها و نمایش‌ها را از سطح بدون آگهی Max در YouTube Primetime پس از اعلامیه Warner Bros. Discovery (WBD) تماشا کنند.

مکس به جدیدترین عضو اولیه Primetime تبدیل شده است و به بیش از ۳۵ کانال از جمله Paramount Plus، Hayu و Starz ملحق شده است. در پستی این خبر را اعلام کردWBD می‌گوید ادغام آن با YouTube به مشتریان امکان دسترسی به محبوب‌ترین محتوای آن در مارک‌های مختلف را می‌دهد، که از Food Network تا TLC، به علاوه محتوای Warner Bros. Pictures را شامل می‌شود. بینندگان می توانند مشترک شوند و در YouTube تماشا کنند و از طریق حساب Google خود پرداخت کنند.

ورود Max به کانال های YouTube Primetime گام دیگری در تلاش WBD برای در دسترس قرار دادن این پلتفرم برای مخاطبان گسترده تر است. همانطور که می‌دانید، سطح با تبلیغات Max با قیمت ۹٫۹۹ دلار در ماه و سطح استاندارد بدون آگهی آن ۱۵٫۹۹ دلار در ماه است. همچنین یک ردیف نهایی بدون آگهی با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در ماه موجود است. این ادغام ممکن است افراد بیشتری را تشویق کند تا برای آن ردیف گران‌تر ثبت‌نام کنند.

چهار بازی بسکتبال در YouTube Multiview

قابلیت Multiview یوتیوب (اعتبار تصویر: YouTube)

کانال‌های پرایم‌تایم یوتیوب شبیه به کانال‌های پرایم آمازون هستند و راهی را ارائه می‌دهند که به مشتریان اجازه می‌دهد پلتفرم‌های مورد علاقه‌شان را از طریق یوتیوب پخش کنند و دسترسی بینندگان به خدمات اشتراک مختلف از یک مکان را آسان‌تر می‌کنند.

همانطور که یوتیوب به عنوان یک پلتفرم سرگرمی به گسترش خود ادامه می دهد، مشخص شده است که در حال تبدیل شدن به سرویس پخش جریانی برای مشتریان Google است.

اضافه شدن Max به کانال های پرایم تایم یوتیوب به دنبال اخبار اخیر است گوگل فیلم و تلویزیون Play خود را خاتمه می دهد، جایی که مشتریان محتوای خریداری شده خود را به حساب های YouTube خود در بخش «فیلم و تلویزیون» منتقل می کنند. یوتیوب هم هست قرار است به خانه جدید گوگل برای پادکست ها تبدیل شودبا Google Podcasts که قرار است در آوریل ۲۰۲۴ تعطیل شود.

یوتیوب نیز اخیرا قابلیت Multiview خود را عرضه کرده استکه به علاقه مندان به ورزش این امکان را می دهد که چهار بازی مختلف را همزمان تجربه کنند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/max-becomes-a-youtube-primetime-channel-inductee-ads-not-included

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *