Microsoft Home and Student 2021 با ۴۰ دلار تخفیف، یک ایده عالی برای هدیه لحظه آخری برای دانش آموزان پیر و جوان است

اگرچه ممکن است به عنوان اولین فکر در طول فصل جشن به ابزارهای بهره‌وری فکر نکنید، پیشنهادی در Microsoft Home و Student 2021 وجود دارد که ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید. آمازون از ۱۴۹٫۹۹ دلار ۴۰ دلار از مجموعه بهره وری پایین آورده است.

در این پیشنهاد، شما بسته‌ای از سه مورد از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برنامه‌های بهره‌وری مایکروسافت را دریافت می‌کنید – Word، Excel و PowerPoint. می‌توانید از این بسته در ویندوز ۱۱، ویندوز ۱۰ و macOS استفاده کنید (اگرچه برخی از کاربران در بررسی‌ها مشکلات مربوط به نصب بر روی دستگاه‌های macOS را گزارش می‌کنند). اینها محصولات مایکروسافت آفیس هستند، نه محصولات مایکروسافت ۳۶۵، بنابراین نیازی به پرداخت مداوم اشتراک ندارید، اما به‌عنوان استاندارد شامل ارتقاء نیز نمی‌شوید.

اگر فقط به این سه برنامه نیاز دارید و به هر توسعه کوچک جدیدی که مایکروسافت به آنها اضافه می کند نیاز ندارید، این یک گزینه عالی است. به نظر می رسد که مایکروسافت سعی می کند شما را به سمت دریافت مایکروسافت ۳۶۵ سوق دهد که من می توانم آن را آزاردهنده ببینم، اما به نظر می رسد هنگامی که این سه برنامه را دارید، اساساً خوب هستید و نیازی به پرداخت هزینه ندارید. هر چیزی بالاتر از آن پس از پرداخت، باید برای دانلود فوری در دسترس باشد.

در آمریکا نیست؟ برای اطلاع از معاملات مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ در مکان خود به پایین بروید.

بهترین معامله کریسمس مایکروسافت آفیس خانگی و دانشجویی ۲۰۲۱ امروز

Microsoft Home and Student 2021 با ۴۰ دلار تخفیف، یک ایده عالی برای هدیه لحظه آخری برای دانش آموزان پیر و جوان است

Microsoft Office Home & Student 2021: 149.99 دلار ۱۰۹٫۹۹ دلار در آمازون

این مجموعه سه گانه بهره وری همه کاره از جمله Word، PowerPoint و Excel است. این ویژگی های به روز و پیشرفته و رابط های کاربر پسند بازسازی شده را ارائه می دهد و به شما امکان ایجاد، همکاری و ارائه یکپارچه را می دهد. این مجموعه دارای مجموعه کاملی از ابزارهای پیشرفته و قالب های به روز شده است که نیازهای کاربران مختلف را برآورده می کند و شما را قادر می سازد تا انواع فایل ها و اسناد را به طور کارآمد با Word ایجاد کنید، ارائه های تاثیرگذار با پاورپوینت ایجاد کنید و تجزیه و تحلیل و سازماندهی قدرتمند داده ها را با Excel انجام دهید. مشاهده معامله

این بسته یک بار پرداخت و دانلود است و سه مورد از بهترین موفقیت های مایکروسافت را دریافت می کنید: Word، PowerPoint و Excel برای استفاده در خانه یا مدرسه. این یک گزینه فوق العاده برای کاربران، دانش آموزان و خانواده های معمولی تر است. با وجود نام، برای خرید این معامله نیازی به دانشجو بودن ندارید.

در آمریکا نیست؟ در اینجا بهترین معاملات مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ در جایی که هستید آورده شده است:

بیشتر از بهترین معاملات تعطیلات امروز


منبع: https://www.techradar.com/computing/software/microsoft-home-and-student-2021-with-dollar40-off-is-a-great-last-minute-gift-idea-for-students-young-and-old

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *