My Hero Ultra Rumble در ۲۸ سپتامبر راه اندازی می شود، شخصیت های جدید فاش شدند – PlayStation.Blog

برای غرش آماده شوید. زمان آن فرا رسیده است که دانش‌آموزان دبیرستان UA مهارت‌های خود را به حداکثر برسانند و نشان دهند که از چه چیزی ساخته شده‌اند – اکنون شامل قهرمانانی در آموزش Eijiro Kirishima، Momo Yaoyorozu و Ibara Shiozaki. Go Plus Ultra! با این شخصیت‌ها و موارد دیگر در My Hero Ultra Rumble، در تاریخ ۲۸ سپتامبر برای بازی رایگان عرضه می‌شود.


شخصیت‌های جدید My Hero Ultra Rumble در 28 سپتامبر عرضه می‌شود

با توجه به انتشار این بازی رایگان برای بازی بتل رویال برای PS4، ما هیجان زده هستیم که جامعه پلی استیشن را عمیقاً به شخصیت‌های تازه معرفی شده بپردازیم. این سه قهرمان در تمرین، ویژگی‌ها و سبک‌های بازی باورنکردنی دارند، بنابراین آنها را در زیر بررسی کنید تا ببینید که چگونه میدان جنگ را در کنار تیم شما تغییر می‌دهند.

ایجیرو کیریشیما، با نام قهرمان Red Riot، در حمله و دفاع از طریق Quirk که بدن را سخت می کند، ماهر است، و او بسیار آماده است تا تمام حریفان خود را از فاصله نزدیک بیرون بیاورد. اکشن ویژه او با افزایش دفاع و جلوگیری از فرار او از حملات حریفان، Quirk خود را فعال می کند. اگر سبک بازی مورد علاقه‌تان است که وارد میدان شوید و فضایی برای تیمتان ایجاد کنید تا به آن‌ها کمک کند تا نقش‌هایشان را انجام دهند، Red Riot ممکن است قهرمان شما باشد.

Momo Yaoyorozu، با نام قهرمان Creati، می تواند از هوای رقیق هر چیزی بجز موجودات زنده بسازد. مومو وفادار به نام قهرمان خود، می‌تواند اسلحه‌ها و آیتم‌هایی بسازد و با شلاق زدن تجهیزات مناسب برای لحظه مناسب، از متحدان شما حمایت کند.

مهارت‌های Quirk او می‌تواند سلاح‌های بی‌نقصی ایجاد کند که می‌تواند با آن به دشمنانش حمله کند، سپرهایی برای محافظت از خود و متحدانش یا حتی توپی که گلوله‌های انفجاری شلیک می‌کند. مهارت اکشن ویژه او، کیف خوش شانس یائویوروزو، به او اجازه می دهد تا کیفی بسازد که یک آیتم تصادفی را در خود جای دهد، که در صورت به دست آوردن یک آیتم بازیابی، ممکن است به خوبی با نقش پشتیبانی او همکاری کند. اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که از نظارت بر میدان نبرد لذت می‌برید، و از مجموعه‌ای از توانایی‌ها برای آماده شدن برای هر موقعیتی که ممکن است در آن قرار بگیرید، لذت می‌برید، حتماً مراقب Momo باشید.

در نهایت، ایبارا شیوزاکی، نام قهرمان وین، یکی دیگر از اعضای نقش پشتیبانی است که می‌تواند موهای انگور خود را به دلخواه دستکاری کند و از حملات حیله‌آمیز برای به دام انداختن و محدود کردن حرکات حریفان خود استفاده کند و در عین حال ایمن در محدوده باشد. مهارت او در Quirk، دشمنان را بی حرکت می کند، بنابراین هم تیمی های او می توانند حملات خود را بر روی حریف درمانده خود خالی کنند، و او همچنین می تواند متحدان سرنگون شده خود را با استفاده از اکشن ویژه خود احیا کند.

آیا می خواهید دشمنان خود را قفل کنید و متحدان خود را احیا کنید؟ ایبارا شیوزاکی را در کنار My Hero Ultra Rumble در ۲۸ سپتامبر معرفی کنید.

اولین نگاه انحصاری به لباس های جدید

ما همچنین هیجان زده هستیم که به شما نشان دهیم چگونه مد را برای شخصیت های مورد علاقه خود تازه کنید. فرصتی برای باز کردن لباس‌های غیررسمی برای Midoriya Izuku و Bakugo Katsuki داشته باشید.

برای اینکه بینش بیشتری در مورد خلق این لباس ها به شما بدهیم، در اینجا چیزی است که تهیه کننده، Aoba Miyazaki، در مورد روند توسعه به اشتراک گذاشته است:

او می گوید: «هنگام ایجاد لباس، سعی می کنیم تعداد اشیاء بال زدن (مانند بال زدن پارچه) را به حداقل برسانیم تا در طول نبرد با مدل شخصیت تداخل پیدا نکنند. با این حال، استثناهایی قائل شده ایم و خود را به چالش کشیده ایم که لباس ها را با کت اجرا کنیم. و شنل هایی که احساس می کنیم برای شخصیت ضروری هستند.اگر لباسی را با حرکت پویا پارچه در حین نبرد مشاهده کردید، امیدواریم تعهد ما را نسبت به طراحی احساس کنید.

ما پنج نوع طراحی لباس برای تقویت شخصیت های بازی آماده کرده ایم. تنوع رنگ‌ها طوری طراحی شده‌اند که از لباس‌های معمولی My Hero حتی از راه دور متمایز باشند، بنابراین لطفاً منتظر تغییرات رنگی نیز باشید.»

  • سبک قهرمان/شرور
  • حرارت
  • مبارزه کن
  • تفننی
  • خطرناک

چگونه این لباس ها را تهیه کنیم

مشتاقانه منتظر جمع آوری تمام لباس ها و رفتن به سبک پلاس اولترا هستید؟

بازیکنان می توانند با استفاده از Roll Tickets یا Hero Crystals (ارز درون بازی) این لباس ها را از Roll pulls دریافت کنند. هر دو را می توان با انجام ماموریت های درون بازی، پاداش برای ورود به سیستم یا خریدهای درون بازی به دست آورد. هنگامی که به اندازه کافی بلیط رول یا کریستال های قهرمان به دست آوردید، شانس خود را در باز کردن قفل لباس ها امتحان کنید.

این لباس ها همچنین در هنگام انتشار برای اولین بار شانس بیشتری برای افتادن خواهند داشت. بنابراین، اگر آن شخصیت مورد علاقه‌تان را دارید، مراقب نسخه‌های جدید باشید، زیرا بهترین گزینه برای انتخاب آن‌ها خواهد بود.

مطمئن شوید که بازی My Hero Ultra Rumble را در ۲۸ سپتامبر شروع کنید تا شانس بیشتری برای به دست آوردن تمام لباس‌ها و نابود کردن حریفان خود با شخصیت‌ها و Quirks مورد علاقه‌تان داشته باشید.


منبع: https://blog.playstation.com/2023/09/21/my-hero-ultra-rumble-launches-september-28-new-characters-revealed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *