Nomad از اولین شارژر بی سیم سریع Qi2 خود رونمایی کرد

شارژر بی‌سیم مغناطیسی ۱۰۰ دلاری استند Qi2 در هفته‌های آینده به فروش می‌رسد و تا ۱۵ وات را برای دستگاه‌های MagSafe و Qi2 پشتیبانی می‌کند.

Nomad، تولید کننده معتبر قاب و لوازم جانبی گوشی، اولین شارژر پایه خود را بر اساس استاندارد جدید Qi2 تقویت شده با آهنربا معرفی کرد. این شارژر بی سیم مغناطیسی Qi2 پایه ۱۰۰ دلاری می‌تواند دستگاه‌های مجهز به MagSafe و Qi2 را تا ۱۵ وات شارژ کند و دارای طراحی فلزی و شیشه‌ای است که در رنگ‌های سیاه یا سفید در دسترس خواهد بود. شما باید آداپتور برق ۲۰ واتی USB-C خود را تهیه کنید، اما Nomad حداقل یک کابل USB-C به USB-C دو متری را در کنار محصول قرار داده است.

مانند سایر شارژرهای مبتنی بر Qi2 که معرفی شده اند – مانند پیشنهادات جدید BoostCharge بلکین، جدیدترین لوازم جانبی MagGo Ankerو سه گانه آینده موفی — شارژر Nomad Stand Qi2 هنوز برای خرید در دسترس نیست. چاک ملبر، مدیر بازاریابی Nomad به این موضوع گفت آستانه که در هفته‌های آینده به فروش می‌رسد، اما تاریخ انتشار رسمی آن مشخص نشده است.

۱/۲

روی آن کلیک کنید تا ببینید در هر دو رنگ سفید و سیاه چگونه به نظر می رسد. تلفن ها را می توان در جهت های عمودی یا افقی شارژ کرد
تصویر: عشایر

برای کسانی که بی خبرند Qi2 آخرین نسخه استاندارد شارژ بی سیم باز Qi است. MagSafe – راه حل خود اپل ساخته شده در بالای Qi – استفاده شد به عنوان مرجعی برای استاندارد جدید Qi2بنابراین شباهت‌هایی با یکدیگر دارند: هر دو از آهن‌ربا برای تراز کردن ایمن اتصال استفاده می‌کنند و می‌توانند دستگاه‌های سازگار با Qi2 را با نرخ حداکثر ۱۵ وات شارژ کنند. این بدان معناست که شارژرهای Qi2 باید نرخ شارژ را در همه دستگاه‌ها ثابت‌تر کنند، زیرا آیفون‌ها با استاندارد قدیمی Qi محدود به شارژ با ۷٫۵ وات هستند.

Nomad یکی از معدود برندهایی است که قیمت محصولات جدید خود را با پشتیبانی از Qi2 منتشر کرده است. ممکن است ۱۰۰ دلار برای یک شارژر پایه بی سیم گران به نظر برسد، اما این شرکت به ارائه کیفیت ساخت جامد معروف است. در مقابل، این آخرین پیشنهاد ۱۰ دلار ارزان تر از مشابه بصری است شارژر ایستاده One MagSafe Nomad اوایل سال جاری منتشر شد.

پس از پشتیبانی از Qi2 در سری جدید آیفون ۱۵ در راه اندازی، اپل اخیرا پشتیبانی از آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ خود را گسترش داد مدل ها. CES نیز نزدیک است، بنابراین مصرف کنندگان به زودی باید طیف گسترده ای از گزینه های شارژ Qi2 جدید را برای انتخاب داشته باشند.


منبع: https://www.theverge.com/2023/12/20/24009185/nomad-stand-qi2-wireless-charger-price-fast-magsafe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *