Nomad پایه‌ها و شارژرهای جدید خودرو را معرفی کرد

شرکت محبوب لوازم جانبی Nomad امروز از عرضه سه محصول جدید که برای استفاده در وسایل نقلیه طراحی شده اند، خبر داد. Mount، Charge Mount و Charger Car 70W راه حل های شارژ و نصب را برای خودرو ارائه می دهند.

Nomad پایه‌ها و شارژرهای جدید خودرو را معرفی کرد
قیمت ۴۵ دلارMount یک لوازم جانبی ساده سازگار با MagSafe است که برای اتصال به دریچه های افقی و عمودی خودرو طراحی شده است. دارای طراحی باریک با بدنه پلی کربنات و شیشه است. از آنجایی که این فقط یک پایه است، شارژ داخل خودرو را ارائه نمی دهد.

این پایه شارژ ۸۰ دلاری طراحی مشابه مانت دارد، اما با کابل USB-C و شارژر ماشین USB-C 18 واتی عرضه می شود. امکان شارژ یک آیفون تا ۷٫۵ وات و با هر یک از آن ها کار می کند MagSafe آیفون ها

Nomad’s 60$ شارژر ماشین ۷۰ واتی به سوکت ۱۲ ولت خودرو وصل می شود و دو درگاه USB-C برای شارژ آیفون و حتی مک ارائه می دهد. اگر تنها از یک پورت USB-C استفاده شود، ۷۰ وات کامل برای یک دستگاه در دسترس است، در غیر این صورت برق بین دو دستگاه تقسیم می شود (۵۰ وات به درگاه آبی و ۲۰ وات به درگاه دیگر). شارژر ماشین دارای فناوری GaN برای ساختار باریک است، اما با کابل USB-C عرضه نمی شود، بنابراین باید کابل های خود را تهیه کنید.


تمام لوازم جانبی ماشین جدید می تواند باشد امروز از سایت نوماد خریداری شد.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/08/nomad-car-mounts-chargers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *