NVIDIA Swats 30 دلار تخفیف برای دستگاه های تلویزیون SHIELD برای BF دارد

اگر باور کنید نسخه های فعلی تلویزیون NVIDIA SHIELD 4 ساله هستند. انویدیا تلویزیون SHIELD لوله‌ای و SHIELD TV Pro ارتقا یافته را در پایان سال ۲۰۱۹، درست قبل از فصل تعطیلات منتشر کرد. با رسیدن به این مرز ۴ ساله، همچنان شاهد تخفیف های محدودی بر روی این دستگاه Android TV هستیم و باید فرض کنیم که این امر به این دلیل است که NVIDIA همچنان به اندازه کافی فروخته می شود که نیازی به کاهش قیمت زیادی ندارد.

با این حال، بهترین معامله تلویزیونی Black Friday SHIELD اینجاست و ممکن است آشنا به نظر برسد – تلویزیون SHIELD 25 دلار تخفیف دارد و SHIELD TV Pro 30 دلار تخفیف دارد. اینها همان تخفیف هایی است که سال گذشته و احتمالاً سال قبل از آن شاهد بودیم.

تلویزیون SHIELD 25 تا ۳۰ دلار تخفیف دارد: با ۲۵ دلار تخفیف، نسخه لوله تلویزیون SHIELD به ۱۲۵ دلار کاهش می یابد، در حالی که تخفیف ۳۰ دلاری SHIELD TV Pro را به ۱۷۰ دلار کاهش می دهد. هنوز گران است، می دانم! وقتی Chromecast با Google TV با قیمت ۵۰ دلار در اکثر روزها با تخفیف‌های معمولی وجود دارد که آن را به زیر ۴۰ دلار کاهش می‌دهد (شبیه این یکی) ممکن است تعجب کنید که چرا دستگاه های تلویزیون NVIDIA ارزش خرید دارند؟ خوب، آنها عملکردی را ارائه می دهند که واحدهای Chromecast Google را شرمنده می کند. به‌عنوان کسی که هر دو را در خانه‌ام دارد، می‌توانم به شما بگویم که دستگاه Google بیشتر من را ناامید می‌کند، در حالی که NVIDIA معمولاً همیشه بدون مشکل کار می‌کند.

چرا خرید: واحدهای تلویزیون SHIELD (بررسی ما) همچنین با یک کنترل از راه دور عالی ارائه می شود، Pro می تواند به حافظه خارجی متصل شود تا محتوای بیشتری از شما را در خود جای دهد، و آنها شامل دسترسی به Geforce NOW هستند. می‌توانید روی واحدهای SHIELD نیز بازی کنید، به همه برنامه‌هایی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید، و آن‌ها از ارتقاء ۴K استفاده می‌کنند که همچنان چشمگیر به نظر می‌رسد. و علاوه بر همه اینها، NVIDIA است هنوز به‌روزرسانی‌های منظم ارائه می‌شود پس از این همه سال بدون هیچ نشانه ای از کاهش یا کاهش پشتیبانی.

همه خرده‌فروش‌های مورد علاقه‌تان این معامله SHIELD TV BF را دارند.

لینک های آمازون: تلویزیون شیلد | SHIELD TV Pro


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/20/nvidias-shield-tv-gets-its-yearly-black-friday-discount-up-to-30-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *