OnePlus Pad 2 و Watch 2R Official با قیمت ۵۴۹ و ۲۲۹ دلار

OnePlus امروز به عنوان روز معرفی OnePlus Pad 2، OnePlus Watch 2R و برخی از جوانه‌های Nord جدید تبلیغات کرده است. اکنون که همه چیز فعال است، می‌توانیم جزئیات رسمی تبلت، ساعت و جوانه‌های بعدی یکی از معدود شرکت‌هایی را که هنوز فضای اندروید ایالات متحده را سرگرم می‌کنند، به اشتراک بگذاریم.

OnePlus Pad 2

OnePlus Pad 2 و Watch 2R Official با قیمت ۵۴۹ و ۲۲۹ دلار

OnePlus Pad 2 نزدیک به یک تبلت ممتاز است و تنها با نمایشگر LCD خود از آن جلوگیری می کند. گفته می شود، برخی از مشخصات چشمگیر در اینجا وجود دارد. ما یک اسنپدراگون ۸ نسل ۳، صفحه نمایش ۱۲٫۱ اینچی با فرکانس ۱۴۴ هرتز (۳۰۰۰×۲۱۲۰، LCD)، باتری ۹۵۱۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ وات، وای فای ۷، رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و بلوتوث ۵٫۴ داریم. ببینید، تنها مشکل ال سی دی است، که آن نوع صفحه نمایشی نیست که ما دوست داریم در دستگاه های مدرن و پیشرفته ببینیم. با این قیمت شاید خوب بشه

به لطف جفت شدن آن با صفحه کلید هوشمند OnePlus (به طور جداگانه با قیمت ۱۴۹ دلار فروخته می شود) بقیه مراحل برای OnePlus Pad 2 مربوط به یک دستگاه بهره وری است. همچنین می‌تواند به‌طور یکپارچه با تلفن‌های OnePlus همگام‌سازی شود تا بتوانید به راحتی از تلفن یا فایل‌های خود از دستگاهی به دستگاه دیگر استفاده کنید. موارد استاندارد هوش مصنوعی نیز وجود دارد، صدای فضایی، و بدنه بیرونی تمام فلزی.

این تبلت جدید OnePlus دارای سیستم عامل OxygenOS 14 و Android 14 است.

OnePlus Pad 2 با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می رسد و امروز برای پیش خرید آماده می شود. باید تا ۳۰ جولای ارسال شود. برای پیش‌سفارش، OnePlus قیمت ۵۰ دلاری را کاهش می‌دهد و یک Folio Case 2 رایگان را با قیمت ۴۰ دلار می‌فرستد.

لینک پیش‌سفارش OnePlus Pad 2

OnePlus Watch 2R

OnePlus Watch 2R نیز امروز به عنوان جدیدترین ساعت Wear OS از OnePlus رسمی شد. این هست تقریباً مشابه OnePlus Watch 2 است از نظر مشخصات، اما طراحی به زیبایی‌شناسی آشناتر تغییر کرده است. آن محفظه کناری عجیب از بین رفته است و ما یک راه اندازی استاندارد ۲ دکمه ای در جای خود داریم.

با این حال چه چیزی جدید است؟ خوب، چیپست Snapdragon W5 دارد و RTOS را با Wear OS اجرا می کند، درست مانند Watch 2. همچنین دارای امتیاز باتری ۱۰۰ ساعته و باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش ۱٫۴۳ اینچی AMOLED، فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی و کیس ۴۷ میلی متری است. همچنین دارای GPS با فرکانس L1+L5 است که به گفته وان پلاس به دلیل قیمت آن قابل توجه است. راستش را بخواهید، تنها چیز جدید واقعی، تازه سازی طراحی و وزن سبک تر است (Watch 2R 25٪ سبک تر از Watch 2 است).

هنوز هم برای اکثر کارها Wear OS را اجرا می‌کند، به OHealth و همه ردیابی‌های تناسب اندام مورد نیاز شما دسترسی دارد، و همچنان باید گزینه‌ای عالی در برابر Galaxy Watch Ultra سامسونگ و Pixel Watch 3 آینده گوگل باشد.

OnePlus Watch 2R با قیمت ۲۲۹ دلار به فروش می رسد و امروز برای خرید در رنگ های Forest Green و Gunmetal Grey در دسترس است.

لینک پیش‌سفارش OnePlus Watch 2R


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/16/oneplus-pad-2-and-watch-2r-official-at-549-and-229/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *