OpenAI اکنون به کاربران اجازه می دهد ربات های ChatGPT سفارشی شده را بدون نیاز به کدنویسی ایجاد کنند

OpenAI اکنون به کاربران اجازه می دهد ربات های ChatGPT سفارشی شده را بدون نیاز به کدنویسی ایجاد کنند

OpenAI انتظار دارد که موارد استفاده جمع‌سپاری شده برای ChatGPT، برنامه‌های کاربردی هوشمندانه و مفیدی را ایجاد کند که شاید در غیر این صورت فکرش را نمی‌کردند. یک فروشگاه GPT به زودی راه اندازی می شود که به سازندگان تأیید شده امکان می دهد GPT های سفارشی ساخته شده خود را به اشتراک بگذارند، جایی که می توانید GPT های خاصی را جستجو کنید و از آنها استفاده کنید که ممکن است برای شما یا کسب و کارتان مفید باشد.

همچنین تابلوهای امتیازاتی وجود خواهد داشت که محبوب‌ترین GPT را به نمایش می‌گذارد، و OpenAI همچنین سایر خلاقیت‌های برجسته را برجسته می‌کند – درست همانطور که فروشگاه‌های برنامه برای برنامه‌های شخص ثالث انجام می‌دهند. OpenAI می‌گوید این فروشگاه دارای دسته‌هایی برای GPT‌های خود است، از جمله آموزش، بهره‌وری و «فقط برای سرگرمی». توسعه دهندگان GPT های محبوب همچنین می توانند بر اساس تعداد افرادی که از ساخته های آنها استفاده می کنند درآمد کسب کنند. در همین حال، کاربران در حال حاضر می توانند GPT های خود را به صورت رایگان و بدون فروشگاه GPT به اشتراک بگذارند.

OpenAI همچنین می گوید که هنگام اشتراک گذاری عمومی GPT های سفارشی ساخته شده از ایمنی و حریم خصوصی محافظت می شود. به سازندگان این گزینه داده می‌شود که آیا می‌خواهند چت‌های خود را که برای ساخت و آزمایش یک هوش مصنوعی استفاده می‌شود به اشتراک بگذارند یا نه، و همچنین می‌توانند داده‌ها را به APIهای شخص ثالثی که به GPT متصل هستند ارسال کنند یا نه. این شرکت همچنین با هوشمندتر شدن هوش مصنوعی‌هایش و شروع تعامل بیشتر با دنیای واقعی، ایمنی را در ذهن دارد، به‌ویژه وقتی کاربران GPT‌های سفارشی را به روش‌های غیرمنتظره و نوآورانه توسعه می‌دهند. در اطلاعیه خود، شرکت بیان می کند این مهم است که به تدریج به سمت این آینده حرکت کنیم، زیرا به کار فنی و ایمنی دقیق نیاز دارد – و زمان برای جامعه برای سازگاری.


منبع: https://www.slashgear.com/1439757/openai-custom-chatgpt-bots/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *